Thursday 15 August 2013

JALAN MACALISTER, GEORGETOWN, PULAU PINANG DEPAN MENARA UMNO BUAT GEMPAR LAGI!!!!!



GEORGETOWN - Jalan Macalister yang digemparkan dengan tragedi runtuhan rod penebat kilat dari Menara Umno, Jun lalu kembali menjadi tumpuan semalam.

Ia gara-gara jalan masuk ke Masjid Pakistan yang terletak di hadapan menara itu runtuh, menyebabkan sebuah forklif yang sedang melalui jalan berkenaan terperosok ke dalam longkang masjid berkenaan.

Forklif berkenaan yang pada mulanya berada di dalam kawasan masjid melalui laluan itu untuk keluar ke jalan besar bagi mengangkut konkrit, namun jalan itu tiba-tiba mendap dan menyebabkan ia terperosok ke dalam longkang.

NASIHAT JUJUR DARI LUBUK HATI YANG IKHLAS DARI OMAK KAU... KEPADA SESIAPA YANG MELALUI DEPAN MENARA UMNO, PULAU PINANG.. BERHATI-HATILAH LEBIH SIKIT DARI BIASA ... MALANG TIDAK BERBAU ... NAK DITIMPA MALANG LEBIH CERAH DARI BIASA.

9 comments:

  1. depan masjid tu jalan awam. jalan tu harus dibaikpulih dgn segera.tanggungjawab kerajaan negeri kalau jalan tu dibawah selenggara oleh pbt. slow la skrg bila pentadbiran negeri dibwh cina. lambat bertindak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah bangunan umno dan jalan tu dulu dibuat bawah pentadbiran cina sbb tu runtuh aje...melayu buat kerja kan semua bagus

      Delete
    2. dulu penang bawah melayu eh?Mca tu melayu campur arab eh?bila masa penang bawah melayu nyer cik abang?

      Delete
    3. masa UMNO/BN tu cina mamak kut....yg aku nampak siapa yg dekat ngan UMNO/BN ...asyik nak runtuh dan tenggelam jer......hihihihi

      Delete
    4. Mohd koh soo koon tu cina mamak dr Gerakan.dia nie bkn cina tulen.tak percaya tanya ahli umporno.kih.kih.kih.spesis najib bersin macai melompat bertepuk tangan.

      Delete
  2. Penang dah nak tenggelam.... Maksiat banyak sangat... Negeri Cina.. Kelab Malam.. Berleluasa.. Arak judia menjadi perkara biasa.. Melayu penang tok sah kata apa.. Dah serupa Paria... Mamak sesaja..

    ReplyDelete
  3. Sebab tu la . cina lambat bertindak slow. sebab tu cina mundur kat malaysia ni. Banyak cina susah dok atas pokok. melayu cerdik macam UMKNGOK cari makan dengan fitnah , maki hamun kat internet.

    Cerdik melayu ni.

    Cari makan dengan duit lendir anakkq lagi baik

    ReplyDelete
  4. malang x berbau..di mana2 je..SO xperlu nak salahkan cina ke melayu ke india ke apa2 je la..kita kan sama "manusia" rambut sama hitan ati lain2 tp skrg rambut berwarna-warni apatah lagi ati...hhehhehehee :P

    ReplyDelete
  5. Koh tsu koon tu arab la, lim cong eu banjar, wong pow nee plak jawa. Semua depa ni melayu laa : p jgn tnjuk sangat kalu kita dgn mak pak kita spm gred 3 pun...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...