Tuesday 22 April 2014

(3 FOTO) ADEGAN YANG MENUSUK KALBU ... YB NOZULA MAT DIAH ADUN UMNO/BN PALOH, YANG PATAH 9 TULANG RUSUK MENERIMA RAWATAN SECARA ISLAM DARI PESURUHJAYA PAS PERAK!!!


Pada 17hb April 2014 yang lalu jam lebih kurang 6.30 petang kereta Nissan Murano ACA 777 yang dipandu oleh anak YB Datuk Nozula Mat Diah Adun Paloh, Kelantan, terlibat dalam satu kemalangan di Kilometer 23, Jalan Simpang Pulai-Cameron Highlands, Pahang.

Isterinya Datin Maziah Din meninggal dunia ditempat kejadian dan Datuk Nozula mendapat cedera parah melibatkan 9 tulang rusuknya patah dan kini masih dirawat di Hospital Raja Permaisuri Bainun, Ipoh, Perak.

Petang tadi rombongan PAS Perak yang diketuai oleh Pesuruhjaya PAS Perak, YB Ustaz Razman Zakaria, YB Dato' Seri Ir Nizar Jamaluddin dan YB Ustaz Radzi telah melakukan ziarah kepda Datuk Nozula Mat Diah.

Dalam lawatan tersebut dengan kebenaran Datuk Nozula sendiri Pesuruhjaya PAS Perak, Ustaz Razman Zakaria telah melakukan rawatan secara Islam kepada Nozula demi meringan kesakitan dan kesengsaraan yang dialaminya kini.

Inilah dinamakan politik matang .. terharu dan menusuk kalbu.

Kisah dan gambar ini adalah sumbangan dari Kak Yammy Samat orang kuat Umno Bahagian Ipoh tetapi anak perempuannya Setiausaha Politik YB Lim Kit Siang.





23 comments:

  1. bagus lah mudah mudahan cepat sembuh

    tapi kan .. tu negeri raja bomoh org kuat umno yg pakar halau puaka
    cara pas. cara umno.

    ReplyDelete
  2. Pimpinan tertinggi umno dan pas saling ziarah menziarahi..

    Sesuatu perkara yang tidak akan anuwar lakukan malah mungkin lakukan terhadap orang islam.

    tetapi terhangguk hangguk dgn mayat mendiang kapir.


    hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana boleh nuwar buat mcam tu.nak terbakor ke kote anuwar kalau melawat orang islam sakit. gila ape. apara tu pun tak tau ke

      Delete
    2. Apela babi yg merasuk ko mlm ni?cakap xtau ke hale

      Delete
    3. Astaghfirullah al azim. Sampai bila kamu nak menuang minyak ke api? Mengadu domba sepanjang masa. Tak ada ke sebesar zarah nilai murni di hati kamu?

      Delete
    4. lihat omakkau mana ada mengadu domba.. langsung tak cerita tentang UMNO!!!

      Delete
    5. Pandangan mcai umno yg baghal ..

      Delete
  3. Anon 23.38 kan dah dpt babi...

    ReplyDelete
  4. Ini sumer poyo.....haktuihhhhhhhhh

    ReplyDelete
  5. SU Sulitnya bernama Diyana. Sekian terima kasih...

    ReplyDelete
  6. Mentality penyokong umno...kot mana pun nak kona maki pr...parasit yang perlu d hapuskan..

    ReplyDelete
  7. yahooooooooo.......! aku boleh kahwin baru

    ReplyDelete
  8. org yg dok tak berhenti henti sebut psl anwar tak menziarah org Islam hrp fikirkan dan ingat balik mcm mana Tuanku Abd Rahman diberi penghormatan terakhir Mahathir tak bagi pun cuti pd hal TAR ada lah PM yg pertama.

    ReplyDelete
  9. kahkahkahkahkah.. tengoklah kerajaan negeri sebuah negeri tu.. seorang ahli parlimen biasa meninggal pun diberi penghormatan sehingga dikibarkan bendera separuh tiang!!! apa jawatan dia dalam negeri????? dia hanyalah seorang ahli parlimen... apakah nanti jika ahli parlimen lain mati akan dilakukan perkara yang sama????? nuar pun pi tunduk hormat... apabila ADUN PAS meninggal tak nampak batang hidung pun....

    ReplyDelete
  10. Tak kena kat awak boleh la kata poyo. Dah kena nanti baru nak ingat Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. murni sungguh pemimpin Islam yang menziarah sesama Islam dan jugak tak salah melawat bukan Islam.. cuma yang pelik sesama Islam tak menziarah walau sama bendera tetapi yang bukan Islam dia paling depan!!! dan siap melakukan tunduk hormat.. sesuatu yang tidak diajar dalam menghormati mayat bukan Islam..

      Delete
  11. Replies
    1. sekurang2nya sama2 Islam saling menziarah!!!

      Delete
  12. Mcai umno ramai rupanya yg jahil agama..semoga allah memberi hidayah...

    ReplyDelete
  13. Sedih baca komen2....rasa diri mcm x akan mati je....tu sbb org kafir x hormatkan islam sbb org islam sendiri x hormatkan agamanya...cakap ikut suka...dan x melambangkan cara org islam langsung....mmg akhir zaman!!

    ReplyDelete
  14. Nabi SAW bangun apabila jenazah/mayat orang Yahudi lalu melintasi dimana Nabi SAW berada... ini lah Islam ajar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Islam ajar pi tunduk hormat kat mayat yahudi tu ke???? dan Islam ajar tak pi menziarah jenazah sesama Islam????

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...