Monday 21 April 2014

ULANG PERINGATAN!!!! HIMPUNAN 100,000 MAY DAY HARI PEKERJA SEDUNIA!!!!! SUARA PEKERJA SUARA KERAMAT ... PEKERJA SEPAKAT RAKYAT DAPAT NIKMAT!!!! AYUH SEMUA KITA JAYAKAN!!!





Suatu perhimpunan "100,000 May Day" sempena Hari Pekerja Sedunia anjuran MTUC bakal diadakan di Dataran Petaling Jaya, Amcorp Mall, PJ pada 1hb Mei 2014 jam antara 7.00 pagi hingga 12.00 tengah hari.

Ucapan pembakar semangat dan penyegar jiwa akan disampai oleh Menteri Sumber Manusia dan Dato' Menteri Besar Selangor.

Semua rakyat yang di kategorikan sebagai pekerja sama ada disektor awam maupun swasta, badan-badan berkanun hatta pekerja asing dan informal di jemput turun untuk menyatakan apa yang terbuku dijiwa kerana kos sara hidup yang semakin tinggi tetapi gaji masih ditakuk lama.

PEKERJA BERSATU RAKYAT MAJU ... SUARA PEKERJA SUARA KERAMAT ... PEKERJA SEPAKAT RAKYAT DAPAT NIKMAT.

Kalau kita sendiri tidak mau mengubah nasib kita jangan menyalahkan pihak lain... Yang bulat tidak datang bergolek .. pipih tidak datang melayang.

3 comments:

  1. Lirik Lagu Negaraku - Lagu Kebangsaan Malaysia

    Negaraku
    Tanah tumpahnya darahku,
    Rakyat hidup
    bersatu dan maju,

    Rahmat bahagia
    Tuhan kurniakan,
    Raja kita
    selamat bertakhta,

    Rahmat bahagia
    Tuhan kurniakan.
    Raja kita
    selamat bertakhta

    ReplyDelete
  2. Slmt Hari Pekerja. Dapat gaji suka hati. Tapi biasalah...lepas 3 hari kering lagi

    ReplyDelete
  3. Kepada semua perserta perhimpunan nanti, selamat berhimpun dan berjemur serta berhujan nanti ye....tahniah! Saya dan seluruh ahli keluarga tak dapat hadir, sebab bercuti di London. Hehehehe selamat berjemur dan berpeluh......

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...