Friday 25 April 2014

TWEET KJ MENGENAI HUKUM HUDUD DI NEGARA INI BAKAL MENGUNDANG KECAMAN DARI MACAI-MACAI UMNO.


Hudud bertentangan dgn Perlembagaan? Perlembagaan boleh dipinda, AlQuran tidak boleh dipinda. Soalnya pelaksanaan bukan penerimaan.

Maksudnya apa???? .. maksudnya jika mau hudud di laksanakan Perlembagaan negara Lord Reid yang diterima pakai oleh negara kita sejak merdeka ini perlu di pinda .. siapa yang memindanya .. Bermula dari pihak UMNO/BN yang menjadi pemerintah dengan nasihat dan draf dari Jabatan Peguam Negara .

Bab ini jauh lebih cerdik KJ dari Menteri jaga Agama Islam Malaysia.

Beranikah UMNO melakukannya? .. Sendiri jawap sebab tekaan kalian adalah sebaik tekaan Omak Kau.

Perlembagaan sedia adalah adalah penghalang besar dalam pelaksanaan hudud dinegara ini . Noktah!!!!!

20 comments:

  1. UMNO semakin ke depan dalam hukum hudud... macai PR akan cakap ini semua modal politik.. tetapi bila PR melakukan perkara yang sama mereka tak nampak!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ke depan?
      tak pernah pun umno kemukakan draf hudud dlm mn2 perhimpunan agung.
      macai umno dulu,kini dan selamanya dungu

      Delete
  2. Sokong KJ ler pulak omakkau ni!!!!.,hahahahaha...,mcm koling la ko ni!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan sokong KJ, sokong apa yg dicakapkan. sebab tu lain kali kena bezakan antara orang dengan pendapat... salah tetap salah walau PAS sekalipun dan betul tetap betul walau UMNO sekalipun... paham ke...

      Delete
  3. Haluuuuuuu. ........

    Yg gua psti kj lbih crdik dri cai umnongok yg ngok sini dn di sini. brilliant nyer khairi sma traf dgn ktua caw pas d sabah...

    Khak tuih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cerdik ler pulak si KJ ni.....lagi sekali macai pun macam koling.........

      Delete
  4. lps ni KJ akan buat U TURN
    faham2 je la umno
    tak menipu bukan umno namanya

    ReplyDelete
  5. Betul kj......kalau macam tu dsai kena dibebaskan tiada 4 orang saksi. Tunggu apa che det nak kata. Silap kj u yg kena terjah.

    ReplyDelete
  6. Macai UMNO ke Macai DAP yang akan melenting dgn KJ ni?? Aku konfius.....dah macam monyet lagaknya macai-macai politik ni...tak kira bendera, semua macam monyet dah aku tengok...ini kebenaran, terimalah walaupun ianya PAHIT (bak kata Omakkau Hanisya)

    ReplyDelete
  7. Hal yg baik jgn d tangguh! Syaitan akn menghasut mnusia dgn sruh tangguh2 hal yg baik dgn bmcm2 alasan! Kn kn kn

    ReplyDelete
  8. Maksud kj tu kita terima hudud tapi nak laksanakan itu yg leceh

    ReplyDelete
  9. Nak Islam ditegakkan tapi hudud tak nak dilaksanakan, Islam jenis apa ni? Kalau perlembagaan jadi halangan, pindakan perlembagaan. Bukan susah pun. Sedangkan kekebalan raja-raja lagi Mahadead boleh pinda, inikan pula berkenaan hukum syarak. Orang bukan Islam tak setuju sebab ORANG UMNO sendiri yang berdolak dalih.
    -Cicit Hang Jebat-

    ReplyDelete
  10. Apa lagi nak heboh wahai penganut UMNOOO . Kasi halau lah Cina balik Cina India balik India kalau dorang bantah HUDUD ni.. Dulu penganut UMNOOO cakap apa???

    ReplyDelete
  11. KJ ni main silap mata ke ape? Dulu pak mentua kau tak pernah pun cakap macam tu. Bia bona. Macam oghang baghu baik domam jo. Heh macam-macam budak ni. Cubo tanyo bomoh dighajo. Nanti kono lompang macam buaya tombago sungai peghak!!!

    ReplyDelete
  12. Dulu kini dan selamanya UMNO tidak akan laksanakan HUDUD sebab penasihat mereka adalah YAHUDI laknatullah. Najib cakap kita menerima hukum HUDUD sebab HUDUD adalah hukum ALLAH tapi kita kena perlu membuat kajian terperinci sebelum menerima hukum HUDUD ini dilaksanakan di Malaysia. Cakap macam gampang. Kalau dah terima HUDUD sebagai hukum ALLAH laksanakan sehaja lah apa susah sangat. Mulut shj kata hati NAJIB dah awal2 kata MALAYSIA TIDAK AKAN MELAKSANAKAN HUDUD walau apa cara sekali pun. Kalau berol ikhlas NAJIB cakap sehaja kits akan laksanakan HUDUD dan saya arahkan pihak ulamak dan para cendiakawan islam di Malaysia merangka bab hudud. Aku rasa melompat habeh MCA GERAKAN dan NGO bukan islam kutok NAJIB termasuk Mahather

    ReplyDelete
  13. Kj tu akal sang kancil. Menteri ada otak. Yg lain menteri kuda kayu.

    ReplyDelete
  14. Apabila kebenaran telah datang maka lenyaplah segala kebatilan, tidak ada upaya mampu menghalangnya. Bagi yg menggunakan agama utk kepentingan diri akan mdpt balasan yg setimpal dari Allah bg yg mlaksana kebajikan atas nama Allah dan Rasul akan mrasai knikmatannya.

    ReplyDelete
  15. Tunggu je bala dari Allah sapa2 ckp x perlu hudud. Jgn tepi Kubur meraung Allah turunkan bala sapa yg berani tentang hukum Allah

    ReplyDelete
  16. kalau setakat berkata-kata tanpa tindakan susulan, tambahan lagi kuasa di tangan, ini kerja munafikun. Puak munafikun (UMNO paria) dari dulu, kini dan selamanya mempermainkan agama Islam. Depa kata depa bukan menolak tapi belum melaksanakan. Depa ingin PAS bersama dengan depa dalam hal ni. UMNO boleh cayakah? Dah lebih 50 tahun memerintah dan beberapa kali mendapat manoriti melebih 2/3 pun tak mampu dilakukannya, ini pulak sekarang.
    Masalahnya ialah Melayu mudah ditipu dan Melayu pun mudah lupa.

    ReplyDelete
  17. Saman juta2 jgn x saman

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...