Monday 28 April 2014

5 FOTO SEORANG LELAKI TERGAMAK LETUPKAN KEKASIHNYA YANG SEDANG SARAT HAMIL.



Seorang lelaki menculik kekasihnya berusia 21 tahun yang sarat mengandung sebelum mengikat kanister gas pada belakangnya yang dinyalakan apabila polis datang menyelamatkan wanita berkenaan.

Li Moulian, 36, mengheret Xu Fan, 21, yang sedang tidur dari katilnya dan disumbat ke belakang keretanya sebelum dia mencederakan wanita berkenaan dengan kejam di Huizhou, wilayah Guangdong di selatan China.

Akibatnya pasangan itu terlantar sebelah-menyebelah di hospital manakala doktor berusaha menyelamatkan kedua-duanya. Namun ajaibnya, bayi dikandung Xu terselamat walaupun kecederaan dialami wanita terbabit begitu teruk.

Xu dipercayai mengandung selepas hubungan satu malam dengan Li, namun pasangan itu bersetuju terus menjalin hubungan, malah memilih untuk tinggal bersama.

Bagaimanapun, Li dipercayai tertekan selepas enam bulan. Dia menyerang Xu ketika tidur, malah mengugut berkali-kali akan membunuhnya.

Dia memandu di sekitar bandar itu sebelum dijejaki polis yang dihubungi jiran selepas melihat Xu diheret ke dalam kereta teman lelakinya itu, namun ketika itu Li sudah meletupkan kanister gas berkenaan.

Anggota polis berjaya menarik Xu keluar dari kereta itu sebelum memadamkan api dan membawa kedua-duanya ke hospital untuk rawatan. Kecederaan dialami Li amat serius dan dia tidak dijangka dapat diselamatkan.

Bapa saudara Xu, Wu Chin, 47, berkata, keluarganya pernah menasihatkan wanita itu supaya berhati-hati dalam hubungannya dengan Li.

13 comments:

  1. Haluuuuuuu. ......

    Kes kedua slepas jit tuya....yg beza dluar negara polis trus dpt tangkap pesalahnya...tpi di mesia polis jdi tukang pletup atas arahan mangkuk hayun...pueee

    Khak tuih

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih baik kau membunuh daripada memfitnah.. kes DSAI kau tak percaya kenapa kes najib kau nak percaya??? kau nampak dengan mata sendiri ke??? dah banyak amalan baik??? macamni akhlak orang Islam???

      Delete
    2. siapa diantara mrk berdua yg bagus agamanya ?
      siapa yg kena tuduh tp dilepaskan dan kemudian kena lagi tuduhan dng fakta yg boleh dipersoalkan . siapa yg tuya cari dan siapa yg cari zaina Zain ? Akhlak seorg Islam akan tolak fitnah dan ketidak adilan .

      Delete
    3. Haluuuuuuu. ......

      Gua x percaya kes najib sb hakim bilang motif pembunuhan tidak pnting...x kan gila kedua polis tu nk bunuh org yg x dkenali..lagipun biawak hidup baginda yg x berdaulat boleh lepas..aper cerita ni mangkuk...lu nampak ke saiful ke na liwat...lu percaya ke saipol boleh than berak 2 hari utk tahan bukti dri kluar kemangkuk jamban...

      Lu percaya ke saipol jumpa najib nk utus biasiswa wlaupun dia gagal dlm peperiksaan...lu boleh percaya ke si tenuk I.O polis x usik bhn kes dn simpan bhn kes x ikut prosedur...lu percaya ke cepatnyer kes dimahkamah di segerakan...lu percaya ke lantik pendakwaraya shafeei mamak diberi tugas pndakwaan...

      Akhlak org islam x mndukung pemimpin yg korup dn rsuah...pemimpin kaki arak dn c4 org...pemimpin yg bilang hudud tdak akn dilaksanakan di mesia..pmimpin yg brlidah biawak.....pueee

      Khak tuih

      Delete
    4. akhlak orang Islam... bolehkah kita memfitnah sesama Islam.. jika orang umno memfitnah anda mengeluarkan nas dan fatwa.. tetapi kenapa anda mengikut jejak mereka???

      Delete
  2. .......najib dah 2 kali sumpah laknat....bang non bila lagi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalu nak sumpah kat mahkamah laaaa.....kan DSAI ajak pegi mahkamah syariah.....knp tak pegi...kene sapina...takutlah pulok......mcm2 alasanlah .....yg kat luar tu sumpah sisesumpah jer.......tak boleh pakai.......bodoh punyer macai

      Delete
  3. sebab 2 kali sumpah laknat lah mh 370 lesap di lautan hindi...tak jumpa2 bangkai...300 milion abis...sib baik 2 kali...

    ReplyDelete
  4. anuar liwat saiful... mana empat saksi???
    najib liwat tuya... kami percaya walau tiada empat saksi...

    -macai PR-

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm mana kami tak percaya yg mmg najib liwat tuya...sbb ajak pegi mahkamah(sapina) ....takuuutttttt....lariiiiiiiiii.......mcm mamak kutty....sipembaling batu sembunyi tgn........sbb kalu najib nak masuk mahkamah kene mesti ader text......baru dia berani......hihihihihihi

      Delete
  5. Ini sumer poyo......haktuihhhhhhhh

    ReplyDelete
  6. hahahha...mcm2....
    malaysia ni kalau melibatkan org BN mmg kes NFA...
    kalau melibatkan PAKATAN ...segala bukti akan tersedia rapi wpun bukti tak rasional tapi mahkamah akan tetap SAY YES!..
    haahah....
    Tak pe la ...pk la masing2 dan bertaubat sebelum terlewat....sekian

    ReplyDelete
  7. Ini sumer poyo.... haktuihhhhhhhhh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...