Friday 29 August 2014

3 FOTO ... JABATAN SIASATAN JENAYAH NARKOTIK (JSJN) BERJAYA MENANGKAP KELDAI DADAH FILIPINA DI KLIA.



KELDAI DADAH FILIPINA KANDAS DI KLIA

Kuala Lumpur, 29 Ogos – Seorang wanita warga Filipina ditahan di Balai Ketibaan Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), semalam berikutan maklumat jenayah penyeludupan yang diterima oleh pihak polis.


Wanita terbabit ditahan kira-kira jam 7.35 pagi selepas menyembunyikan lima bungkusan plastik mengandungi ketulan kristal disyaki syabu seberat 3.1 kilogram bernilai RM620,000 di dalam bagasinya.


Nilai pasaran rampasan dadah dianggarkan berjumlah RM620,000 dan suspek kini direman selama tujuh hari untuk siasatan di bawah Seksyen 39B Akta Dadah Berbahaya 1952.


Kejayaan tangkapan ini adalah hasil kerjasama perkongsian maklumat di antara Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik (JSJN) Bukit Aman dan pihak Office of the Narcotics Control Board (ONCB) Thailand.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...