Wednesday 27 August 2014

MACAM INI PUNYA PERANGAI MANUSIA PUN ADA.


Dalam keadaan tempat parkir amat terhad diwaktu puncak masih ada manusia yang berperangai mementingkan diri sendiri, tamak, sombong bodoh, tidak hormat pada pengguna jalan raya lain, degil, keras kepala, angkuh, besar kepala dan bongkak.

Ini adalah perkara asas .. jika ini pun tidak tahu nak amalkan secara manusia bertamadun yang memiliki akhlak .. tidak perlu bicara perkara-perkara lain.

Lokasi di Bandaraya Islam Kota Bharu, Kelantan.


11 comments:

  1. Cadangan kepada PAS pusat dan PAS Selangor

    PAS kemukakan nama calun atau beri semua nama-nama dari ADUN PKR yang termasuk Azmin Ali, Mat Shuhaimi Bin Shafie, Daroyah Binti Alwi Yaakob Bin Sapari, Nik Nazmi Bin Nik Ahmad, Amirudin Bin Shari, Idris Bin Ahmad, Haniza Binti Mohamed Talha

    Nama2 ADUN PKR Selangor patut dicalonkan untuk dipertimbangan oleh istana.

    Dengan meggunakan cara ini PAS menurut titah istana dan pada masa yang sama komited dgn konsesus calon MB adalah dari PKR

    Minta maaf PAS, kami ahli akar umbi dalam PKR tersepit dengan ego pemimpin. PAS wajib menolong ahli2 PKR yang membenci Nepotisme

    ReplyDelete
  2. Since 2008 Anwar Ibrahim has shown Malaysia various failed strategies in trying to replace BN. The reasons for failures have become more simpler for people on the street to understand. Is it an indication that Anwar Ibrahim is slowly becoming history?

    So I believe Encik Anwar can stop all this. Appreciate you, your wife Puan Azizah and also your cohorts such as those of Rafizi and Saifuddin can resign and go back to Permatang Pauh.

    Your Nepotistic Agenda is sheer disgusting in the ultimate manner

    Ringkasan dalam BM
    Weiiii Anwar Lu boleh pencen la. Mandela pun pencen jugak. Orang respek dekat dia. Pi Pencen pindah balik kat Permatang Pauh, bawa balik anak bini hang. Jangan lupa macai-macai Kajang Move kamu. Menyusahkan betul.

    Sudah dititahkan lebih dari 2 nama, masih mahu bagi 1 nama. Kurang ajar punya Anwar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu bro...

      Malah kalu dalam pkr dah takdak sesiapa yang layak namokan ajo pak saari...

      Dio kan dah terbukti "kesetiaannyo"!

      Delete
  3. Usah dikhuatiri..sultan mempunyai cara tersendiri untuk menyelesaikan masalah negeri selangor..harap PKR tak berkeras kepala lagi untuk letakkan Wan Azizah calon tunggal..Baginda mahukan lebih daripada 2 calon..

    ReplyDelete
  4. Masjid Bukit Indah, Ampang...Isnin lepas pun ada parking camni.
    Dalam kawasan masjid lak tu.
    Masa tu dah masuk waktu Maghrib.

    Parking senget sampaikan orang nak parking sebelah pun payah.

    Entah2 bukan nak solat tu; saja2 nak parking free.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada golongan yang otak senget parking tak betul dalam jawatan MB. Bini saja layak orang lain tak layak. Mana tau Yaakop Sapari boleh dicalonkan sebagai MB

      Delete
  5. Semua gara nak lantik bini jadi MB... mcm orang lain dah tak layak sangat dah kot kat selangor nie.....

    Kami ahli2 PKR akar umbi konfiden dengan ADUN2 PKR. Yang tak confident adalah gang2 diktator bininisme nepotisme.

    Pecatlah kami ramai2. Woi Rafizi, Saifudin kamu dengar tak.

    Kami rasa, kami digrassroot sayangkan PKR. Tapi di kepimpinan, lebih sayangkan Jawatan.

    Harap dipecat kami semua. Harap Maklum

    ReplyDelete
  6. Aiii Omakkau..dah x dok modal kaaa?? Cerita politik dah tak laku ke dok sibuk jaja kisahorg salah parking....tp mmg ada betul jugak la ko keluarkan cerita mcm ni...perangai mamat parking tak betui tu serupa la dengan perangai juak2 PR, pemimpin PR yang ko dok julang, jilat sehabis baik tu..ade peraturan mana pernah nak ikutt!!!!!!! Ptuihhh...!!!

    Satu lagi perlu ka nak perli2 PAS dengan mencari org2 yang buat kesalahan di Negeri Kelantan..sapa yng sebenaqnya sombong Omakkau??? hahahaha....PKR sendiri yang x sedar diri..parti sanjungan ko tu..terutamanya Anugerah Tuhan (anugerah la sangat) kau tu yang x reti2 bahasa, x tau malu, sombong, suka menyondol x tentu pasal... hahahaha....paku dulang dulang, paku serpih..mengata orang kau la yang lebih omakkau...hahahaha!!!

    ReplyDelete
  7. Lapur dah bagus dah omakkau tapi cuma tak moleknya letak Bandaraya Islam, Kota Bharu Kelantan. So, niat tu dah tak betul... Jangan salahkan Islam atau label Bandaraya Islam itu sahaja. Ini adalah perangai buruk individu, fokus yang itu sudahlah. Ingat...matlamat tidak menghalalkan cara dalam Islam... tu sebab Islam suruh tegur dengan berhemah...contohnya Rasulullah. Wallahualam.

    ReplyDelete
  8. Kalau ada masalah parking mcmni bole la tuan2 semua merujuk pada kak Long Peugeot Putih-tau la kak long setel-kak Long pun dah jadi ahli Perkasa yg kebal dari undang2-polis pun takut kat perkasam

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...