Tuesday 26 August 2014

ISU KONONNYA DSAI KE ISRAEL YANG DIFITNAH MACAI UMNO ... DUA KALI BERTURUT-TURUT MACAI UMNO KANTOI MALU LUMAT LUNYAI!!!!!




Mula-mula macai UMNO terbitkan di page MACAI  Mempercayai Apaje Cakap Anwar Ibrahim ,'boarding ticket' asal telah di'superimposed' ditukar namanya kepada Anwar Ibrahim ke destinasi Tel Aviv, Israel...

Apabila dibongkar sampai terburai akan fakta betapa
setiap kali kita beli tiket, pada 'boarding ticket' akan tertera no. E-Ticket masing-masing.. TETAPI KENAPA NO. E-TICKET 'DI ATAS' KEDUA2NYA SAMA???


Setelah fitnahnya berjaya dibongkar maka macai yang sama ubah cara fitnahnya pula dengan mencetak nombor penerbangan pula.


Pembongkaran telah berjaya di baraikan sampai terlambak terburai adalah seperti berikut:-

FAKTA NO.1:
Penerbangan dari Amman ke Tel Aviv guna pesawat RJ342 / RJA342 BUKANNYA RJ343 !!!

FAKTA NO.2:
Pesawat RJ343 / RJA343 hanya dari Tel Aviv ke Amman, BUKANNYA DARI AMMAN KE TEL AVIV !!!

FAKTA NO.3:
Waktu berlepas dari Amman ke Tel Aviv adalah 3.15pagi, BUKANNYA 9.40 pagi !!!

Kepada UMNO ini nasihat ikhlas lagi jujur suci murni dari Omak .... kalau begini punya taraf soldadu siber yang diupah oleh UMNO untuk serang para pemimpin Pakatan Rakyat .. tepuk dada dan hantuk kepala ke dinding dan tanya balik diri sendiri .... BERBALOIKAH????

20 comments:

  1. Kepala Nepotisme mesti dipersalahkan dalam kemelut politik Selangor, bermula dengan 'langkah Kajang' yang tidak bermoral dan bertentangan dengan prinsip democracy. Jika ahli politik PR tergamak menyalah-guna process democracy, segala pembaziran WANG Rakyat akibat PRN semula ini, mesti di longgokkan keatas kepala geng Kajang Move dan Kepala Nepotisme sdunia.

    Oleh kerana PKR, PAS juga menhadapi perpecahan. Malah PKR sekarang pecah diakar umbi. Sampai mamat Fabreeze ugut nak pecat orang2 yeng mpersoalkan isu nepotisme

    Harap ahli parti dan rakan2 PR sedar, bertapa besarnya musibah dan malapertaka yang dibawa oleh golongan Pro Nepotisme. Golongan Nepotisme disanjung oleh golongan elit dalam parti PKR tapi dbenci oleh akar umbi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lg satu mngkuk yg x fhm apa itu nepotisme..

      Delete
    2. semua salah UMNO-BN

      Delete
    3. macai yg menyamar

      Delete
  2. Nepotisme dan kronisme terlalu menebal dlm pkr... sudah menjadi barah yg merosakkan pkr dari dlm.. kini semakin parah..



    Keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku setuju ..umno bn memang mcm tu..

      Delete
    2. Anonymous26 August 2014 11:49

      Nie lah contoh Macai PKR & DAP Boddoh Otak letak kat kepala Lutut..

      Woooi Pie lah Meliwat.. Keluar air tahi meleleh-leleh nnt kau jilat lahhh

      Haramjaddah Bodoh nak mampus,

      Delete
    3. ni la macai Umngok..lucah/seks/fitnah tak boleh dipisahkan..jenis tak solat..hati tu dah hitam

      Delete
  3. Lantok la nk fitnah ke kabar angin..what the hell....pengundi melayu kena bijak undi...hari ini dun bubar....pengundi melayu selangor tolak pkr islam selamat...selangor untuk selangorian...tunggu jawa selangor tunjuk jalan keluar utk pkr jijah dan bang non...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jawa selangor mcai tegar umno bn ..

      Delete
    2. mana2 jawa kat malaysia ni semua macai tegar Umngok..tak percaya??tgk la kat johor tu

      Delete
  4. selagi selangor diperintah PR selagi tulah selangor akan kering kontang...

    ReplyDelete
  5. omak cow dah takde modal lain daa...nt hang yg malu pasal hang yg tipu...
    p/s tak sabar tunggu AnuWar saman blogger yg keluarkan benda ni...

    ReplyDelete
  6. Nuar x kan saman punya sebab benda Tu memang betul...omak kau kecelaruan minds.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seronoknya mcai umno bn menabur fitnah..

      Delete
  7. mnusia klu dh bhti busk dn brfikrm mcm yahudi mereka sngup brbuat ap sja jnji mtalmtnya trcapi. dosa phla jgn abl kira cukp wktu solt 5 wktu. hidup pnuh kepuraan.

    ReplyDelete
  8. EH ELEH.. balik balik umno.. sendiri bikin superimposed, sendiri sebar fitnah, tuduh org lain buat...ini macam pun ader ka mau cari glamer balik? budusss...

    ReplyDelete
  9. Saman2 pun bukan dapat apa.tgk mcm papagemok x bayar polis tak buat apa pun.heee

    ReplyDelete
  10. ramai betul macai-macai rosmah meroyan kat sini..kahkahkah

    ReplyDelete
  11. Tak kisah pn sape2 nk meroyan... Semua org nk hidup selesa kt malaysia ni tanpa bebanan hidup yg tinggi... Kalu ada kepentingan dgn bn akan sokong bn... Jika ada kpntgn dgn pembangkang akn sokong pmbgkg.. Tetapi jka rkyt marhaen yg xde kepentingan akan pilih pihak yg akan membantu mereka.. Tetapi malangnya kerajaan sekarang semakin membebankan rakyat... Pembangkang pula ada masalah dalaman... Semoga tuhan beri hidayah supaya pihak yg berhak memerintah akan menang pru akan datang.. Amin..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...