Wednesday 27 February 2013

RAKAMAN GAMBAR YANG DIHARAMKAN KELUAR DI UTUSAN DAN BERITA HARIAN....WARGA INDIA DAKAP PERJUANGAN PAS DAN SOKONG PADU PARTI KEADILAN RAKYAT!!!!!.. NAJIB DAN UMNO BERTAMBAH KECUT PERUT!!!


DULU NAK TENGOK KAUM INDIA SOKONG PAS PUNYALAH PAYAH, SEKARANG INI SEMUANYA SUDAH BERUBAH.. KINI SIAP PAKAI BAJU ADA LOGO PAS LAGI BEB!!!!.. PETANDA UMNO NAK LINGKUP DAH!!!!
Agak-agak rakaman gambar ini diterbitkan tak di semua media arus perdana milik UMNO/BN terutamanya Utusan, BH, The Star dan NSTP?

Kalau Najib Razak dan seluruh kepimpinan UMNO/BN tahu wujudnya rakaman gambar seperti ini, sudah pasti beliau bertambah pening kepala, menggigil seluruh tubuh badannya.

Tidak hairan mengapa Najib Razak dipercayai akan bubar parlimen bila hayat parlimen yang sedia ada habis bila sampai waktunya.

Najib Razak dan seluruh kepimpinan UMNO boleh berkata apa saja.. namun realitinya Ins'ya Allah.. UMNO akan menjadi pembangkang selepas PRU 13 nanti.





15 comments:

  1. kome kata le apa aje - pada teman bn terbaik!
    dan terbukti terbaik.
    Jangan lupa X BN ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini olang ati manyak kotor...itu pasai ini olang boley ckp BN tbaik...ini olang buta ati...buta mata...manyak bolo punya olang...BN sapu itu duit ma pa ato nek ini olang pn kata BN tbaik..mmg btul2 bolo punya olang

      Delete
    2. terbaik abah kau..

      Delete
    3. Aku setuju dgn anon 12:46.
      Be End memang telah terbukti sapu duit NFC 250 juta, sapu duit pampasan buruh paksa landasan ketapi maut 270 bilion, songlap duit PKFZ 18 bilion, rembat duit LTAT 200 juta, ngap duit komisyen beli kapal selam scorpene yg x bole menyelam 500 juta, lenyapkan tanah2 rezab melayu, nafikan royalti petrolium rakyat Kelantan, rampas royalti Trenganu jdi wang ehsan, sekodeng hasil balak Sabah & Srawak berbilion2, hapuskan imuniti raja2 & sultan, lenyapkan gk saham MICA Holding 700 juta & mcm2 lagi corect corect corect & listen listen listen tu semua sbhgian bukti2 Be End!

      Delete
  2. bangga nye aku....Org india pakai baju PAS..
    aku lau dapat baju BN...xtahu la nak wat ape..
    nak pakai malu...
    nak bagi kat org..takut kena kutuk...
    nak buang..x sapai ati lak...org dah bagi..
    aku wat kain buruk je la...leh pijak2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana boleh dapat baju tu? mmg terbaik..nk tempah 6 helai ni..nk pakai masa mengundi...

      Delete
  3. bangga dap dalam manifesto pr ade gambar gereja/salib.hehehe
    http://darulehsantoday.blogspot.com/2013/02/kenapa-ada-salib-di-buku-manifesto.html

    ReplyDelete
  4. Stkt ane ompek korat tu pi la..

    ReplyDelete
  5. tukang buat cerita tu org dr negara lain. yg dok tuduh-menuduh,hina-menghina,kata-mengata tu org yg duduk dlm negara yg sama. bila negara sendiri dah hura-hara, nak keluar rumah pg keje pun dah x aman, nak hntr anak gi sekolah pun x berani sbb x aman. agak-agak lah org yg dok cucuk jarum bt cerita tu terasa jgak ke kesusahan yg kita akan rs nanti.

    ReplyDelete
  6. Kita patut menyokong BN kerana kita telah diberi jagung untuk hidup......sampai masa kita kena sembelih.Sebab kita tak pandai cari makan sendiri.........

    ReplyDelete
  7. korang tak boleh ke bagi komen kata-kata yang sedap dibaca n admin nie .. mmg bersuara hak kita dan tidak salah bersuara tapi guna la bahasa yang agak sdap dan baik untuk dibaca.. kalau nak berhujah tentang agama harus ke mengunakan perkataan bodo .. mcm kau bukak balik hadis tu or bangga ko bukak balik al quran tengok hukum .. tak cantik la sebab menunjukkan satu benda negatif. macam tu ke .. Nabi Muhammad pun suruh kita berhujah dengan baik .. maap kalau ada salah

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...