KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 1 February 2013

TAUBAT LAHOM TIDAK AKAN DISIARKAN OLEH UTUSAN, BERITA HARIAN, TV3,RTM DAN ASTRO AWANI!!!!!...DSAI MENYERAHKAN SUMBANGAN BERNILAI RM2.2 JUTA KEPADA WAKIL HAMAS UNTUK BINA MASJID AN-NOUR AL-MUHAMMADI DIGAZA PALESTIN.


LISTEN....LISTEN....LISTEN.

Dato' Seri Anwar Ibrahim menyerahkan sumbangan bernilai USD700,000 ( RM2.2JUTA) kepada wakil pimpinan Hamas bagi tujuan pembinaan Masjid An-Nour Al-Muhammadi di Gaza, Palestin, di Ibu Pejabat Parti KeADILan Rakyat, Tropicana.

Turut serta adalah pelakon dan pelawak terkenal Afdlin Shauki.

Apakah lepas ini selebriti Afdlin Shauki sebagai ahli UMNO akan diambil tindakan oleh UMNO kerana hadir sama dalam upacara yang bersejarah ini?

Atau mungkin akan digam dari sebarang siaran di TV3, RTM maupun Astro?

28 comments:

  1. baguslah ada sikit kebaikan dlm diri dsai. sekurang2nya duit dari dana yahudi one society yg diterima berjuta2 ringgit diserahkan sedikit kpd rakyat palestin

    reza

    ReplyDelete
    Replies
    1. baguslah ada sikit kebaikan dlm diri najib. sekurang2nya duit dari dana yahudi one society yg diterima berjuta2 ringgit diserahkan sedikit kpd rakyat palestin

      -HACK BY KEZA-

      Delete
    2. lu ni spesis Jalur Tiga @ JATI!
      hampeh....

      Delete
    3. Hang dah dapat tiket masok neraka jahanam. Konfem. Mampos kang hang boleh claim tiket.
      Duit tu hasil kutipan derma NGO. FITNAH

      Delete
  2. dicadangkan jugak dsai memberi sumbangan kpd krjn pas kelantan utk membina masjid di kelantan, sbb walaupun sudah memerintah lbh 20thn, TAPI TAKDE SATU PUN MASJID YG DIBINA OLEH KRJN NEGERI.

    reza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai kesiannya kat hang.........Nak bikin berapa banyak lagi Masjid kat Kelantan ni...???
      Dan bertambah kesian kerana hang masi8h lagi dibuai ISU LAPOK

      Delete
    2. dicadangkan jugak NAJIB memberi sumbangan kpd krjn BE END pahang utk membina masjid di pahang, sbb walaupun sudah memerintah lbh 60thn, TAPI TAKDE SATU PUN MASJID YG DIBINA OLEH KRJN NEGERI.

      -HACK BY KEZA-

      Delete
    3. Reza oooh reza!
      tak puas jdi spesis JATI, lu jdi macai PERKASA Al Kataki pulak...

      Delete
    4. Pahang banyak masjid la. Makmum saja tak ramai.
      Pasal apa haaaa ????

      Delete
  3. aku harap dsai dpt pergi sendiri ke gaza utk melihat kesusahan rakyat disana. semoga terbukak mata hatinya agar menarik balik gesaannya kpd masyarakat dunia untuk menjaga keselamatan negara israel.

    reza

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku harap CHU SOI LEK dpt pergi sendiri ke gaza utk melihat kesusahan rakyat disana. semoga terbukak mata hatinya agar menarik balik gesaannya kpd masyarakat dunia untuk menjaga keselamatan negara israel

      Delete
  4. Reza..reza...kalau dah taik umno tue...taik jugak...mcmmana la nak bg hati kelompok korang nie terima kebaikan...moga di hari segala penghulu hari nie moga dpt membersih jiwa kelompok korg nie supaya mendpt nur dan hidayah...amin....

    ReplyDelete
  5. Saudara Reza...
    ko pernah dtg kelantan ke?mana ko tau yang kerajaan PAS kelantan xpernah buat masjid?mesti ko peminat setia Buletin Utama kan?utk pengetahuan ko,sesebuah kerajaan xwajib dok perbesar2kan sesuatu perkara yang diaorang buat sbb itu dah memang kewajipan sesebuah kerajaan...yang ko suh DSAI supaya pergi sendiri ke Gaza tu,ko xnak pergi jugak ke?at least dia buat donation,ko buat x?....mudah2an hati mata mu lebih terbuka ke arah kebenaran...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pas takde bina satu masjid pun. masjid yg dibina adalah hasil dari kerjn pusat umno/bn. harap maklum

      Delete
    2. Sila BUKTIKAN.??? he he he
      Itu ler banyak sangat makan BANGKAI UMNO sebab tu bebal.
      Hang ingat 100% masjid di kelantan ni UMNO/BN yang bikin ke...??? he he he
      Dan rasanya kalau hang dok kat Kelantan pun, mungkin hang tak pernah masuk masjid di setiap daerah/mukim/kampung. Ataupun Masjid yang depan rumah hang pun hang tak pernah masuk............HAHAHAHAHA

      Delete
    3. Umno tu pakai duit sape?duit sape yg dok bayar gaji puak2ameno ni?mesti medula oblongata nko ni tersumbat nih!!Mhuhu

      Delete
  6. dicadangkan jugak dato najib memberi sumbangan kpd krjn bn pahang utk membina masjid di pahang, sbb walaupun sudah memerintah lbh 20thn, TAPI TAKDE SATU PUN MASJID YG DIBINA OLEH KRJN NEGERI

    ReplyDelete
    Replies
    1. la.. anon copy paste lah pulak. boring

      Delete
    2. sajer nak perli umno bn>>>ayat banggang cgt xde bukti
      -Keza

      Delete
  7. wat 1 form dah ah reza wei.....x da lah panjang mana pown...idea 5 minit sekali....balik sembahyang JUMAAT teruih fitnah orang bangang!

    ReplyDelete
  8. Reza budak mamak penang,udah2 le tu...

    ReplyDelete
  9. aku harap muhyiddin yassin dpt pergi sendiri ke gaza utk melihat kesusahan rakyat disana. semoga terbukak mata hatinya agar menarik balik gesaannya kpd masyarakat dunia untuk menjaga keselamatan negara israel.

    keza

    ReplyDelete
  10. skit hati r puok umno... malu...malu. muka dok malu... hamas lama doh kenal puok pakatan... lama doh wei.... puok umno boleh r cai nok klentong.... tipu sokmo wei.... kih.kih.kih....

    ReplyDelete
  11. AMANAT NAJIB KEPADA MACAI

    TOLONG FITNAH DAN KHABARKAN PERKARA BURUK SAHAJA TENTANG PR TERUTAMA HINA ANWAR SEBAGAI ALJUBURI,AGEN YAHUDI,AGEN ZIONIS
    HINA NIK AZIZ SEBAGAI NIK NAJIS,KUDA TUNGGANGAN DAP

    YANG BENAR
    LAKI ROSMAH MANSOR

    SEBARKAN KEPADA SEMUA

    ReplyDelete
  12. keza copy paste... boring..

    ReplyDelete
  13. Bila Anwar jadi PM, aku mintak dia bagi elaun 1billion setahun pada Gaza. Duit minyak kita 90billion setahun. Boleh sangat bagi.
    Tuhan akan merahmatkan kita kerana sayangkan saudara seIslam yg tertindas.
    Mahathir ngan Najib berpuloh billion masuk poket sendiri je. Buat modal anak beli kilang todi.

    ReplyDelete
  14. Betul2,tapi memandangkan duit tu rakyat berbilang kaum,maka wajar diperhalusi samada sesuai dan mendapat persetujuan majoriti...BN takyah la cete njenis najis pun tatau ni kan nak cete halal haram...buat penat je..

    ReplyDelete
  15. Kat johor ni pun ade rumah murah yg dah lebih 10thn terbengkalai.tak siap2 lg.sapa nak jawab.?kws bn ni...

    ReplyDelete