Tuesday 12 March 2013

PENCEROBOHAN LAHAD DATU!!!!... RAKAMAN GAMBAR SEORANG PERAJURIT KITA KENA TEMBAK PAGI TADI TERSEBAR LUAS DI INTERNET!!!!



Isu Lahad Datu masih berdarah dan panas mendidih!!!.

Doakan perajurit negara agar dikuatkan iman dan taqwa kepada Allah swt.

Rakaman gambar dikatakan Kpl 1124833 Ahmad Khurairah yang ditembak di Lahad Datu pagi tadi.

Dalam keadaan stabil dan kini sedang menerima rawatan di Hospital Sandakan, Sabah.

LAHAD DATU HAK KITA...PERTAHANKANNYA SAMPAI KETITISAN DARAH YANG TERAKHIR....RAKYAT SENTIASA MENDOAKAN KESELAMATAN PARA PERAJURIT KITA UNTUK MEMPERTAHANKAN KEDAULATAN NEGARA DARI DICEROBOH.

6 comments:

  1. Replies
    1. mmg la sabah hak kita.tp pemimpin kita da bagi ic kpd mrk.rujuk jab pendaftaran negara adakah org sabah yg ramai @ philipina yg ramai.ada 800 rbu lebih org philiphina di sabah....demi kelansungan kuasa politik kita sanggup buat apa saja.moga allah peliharakan sabah dan pejuang kita

      Delete
  2. saya doakan pejuang ini yg berjuang utk negara cepat sembuh, dan bukan berjuang utk kepentingan pemimpin yg mementingkan kekayaan peribadi

    ReplyDelete
  3. Aku rasa kes ini membuatkan rakyat Sabah marah. Senang-senang bagi IC pada orang asing! Mana maruah mereka! Terpaksa bersaing dibumi sendiri dengan org luar. Rakyat Sarawak juga kena tempiasnya.PRU 13 ini kita lihat terjemahan Rakyat Sabah dan Sarawak. Aku rasa aku tahu jawapannya.

    ReplyDelete
  4. Bukan setakat bagi IC, bagi kerja lagi. Lepas tu tak sedar diri. Moga org yang buat silap tu tanggung semuanya. Nanti dalam kubur kena soal segalanya.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...