KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 12 March 2013

FATWA TERKINI DARI PENCACAI UMNO RATU NAGA!!!....BERTUDUNG SATU BUDAYA DAN BUKAN TUNTUTAN AGAMA ISLAM!!!!!


Omak kau malas nak beri komen panjang-panjang. Sekadar para agamawan dan bukan agamawang UMNO berikan pandangan berpandukan kepada nas dan dalil dalam Al-Quran dan Hadis Nabi SAW.

Mufti Perak, Pahang dan Johor termasuk Wilayah Persekutuan, pandangan anda juga dipohon.

Opps terlupa juga hujah dan fatwa dari Ulama Muda UMNO paling tersohor Ustaz Fathul Bari.

Omak kau telah jalankan siasatan dan minah ini tinggal di Jalan Kelang Lama dan no talipon bimbitnya  ialah 014-2267033

Sesiapa mau penjelasan lebih terperinci boleh hubungi beliau ditalian tersebut.

37 comments:

  1. Itulah klu bodoh sombong.... Tak tahu, taknak belajar, mmg dlm quran takde sebut PAKAILAH TUDUNG tapi quran kata TUTUPLAH AURAT KAMU. Apaaaaa lah punya BANGANG manusia sorang ni....!!! Adooooyyaiiii....

    ReplyDelete
  2. Cerdik minah nie...tapi bodoh.
    Memang tak perlu pakai tudung.
    Tapi Allah dan Nabi s.a.w WAJIBKAN tutup aurat.
    Minah tolol nie tak nak pakai tudung boleh...sila guna tong sampah atau kotak untuk tutup aurat ye.
    Mungkin dia tengok tudung xcun utk dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cun? Banyak daging tu!!! Masak korma sedap tu tapi makan dalam gelaplaaa!!!!

      Delete
  3. tunggu je kebenaran sape dalang page ni...org teraniaya makbul doanya ye admin.....jgn menyesal nnti ...bila org ni menadah tangan minta pada allah....

    ReplyDelete
  4. Wahai perempuan,
    Kau solat tak?
    Kau wudhu' tak?
    Kau puasa tak,
    Kau zakat tak?
    DATUK NENEK, IBU BAPA dan SAUDAR MARA KAU MATI KAFAN TAK,

    Cuba cari dalam Al Quran ada tak dicirikan (detail) cara solat, cara kafan dll.......
    MAKA JIKA KAU MATI TIMBUS SAHAJA MACAM BANGKAI KUCING SEBAB DALAM QURAN TAK DI SURUH KAFAN...... MAAF AGAK KASAR
    BARANGKALI TERLALU BANYAK BERKULIAH DENGAN MAMAK MAHDET DAN MASIITAH

    Tokwan Perak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan marah dia. Bila dah tak percaya atau ragu dengan perkara ugama sendiri mahu ingatlah. Orang macam ini jangan dihairan kan sebab besar kemungkinan perkataan taharah pun dia tak pernah dengar!!!

      Delete
  5. menghina agama islam.mengucap la.salah satu sebab yang menyebabkan seseorang itu kufur ialah mempertikaikan syariat islam.masa tingkatan 4 tak mau belajar matapelajaran pendidikan islam betul2.rujuk buku teks pendidikan islam tingkatan 4,bawah tajuk perkara-perkara yang membatalkan iman

    ReplyDelete
  6. fitnah fitnah..kesian..untung ar ratu naga ..pahala free.. terbaik.

    ReplyDelete
  7. jahil murakabnya...anak sapa tu haaaa

    ReplyDelete
  8. memang la pkai tudung tak wajib tp tutup aurat tu wajib. kalau x nak pkai tudung, serkup la kepala tu dengan baldi pun x apa, yg penting aurat tu tertutup. simple bkn susah mana pun nak paham. ratu naga? oh, memang tutup aurat tak diwajibkan untuk haiwan. sekian.

    ReplyDelete
  9. untuk info Ratu Naga ini umNgok tahap jahil melantun-lantun, Cybertrooper dari group "Lu Langsi Lu Mati - BN vs PR (Part II) Ratu Naga" juga dari pertubuhan PERTUBUHAN INTEGRITI MELAYU BERSATU yang tiada INTEGRITI... info selajutnya di sini..

    https://www.facebook.com/photo.php?v=608938469132314&set=vb.233509226726839&type=2&theater

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbaik tuan punya siasat. Tabik Bro

      Delete
  10. rujuk org agama kalau tak tahu jangan keluarkan hukum sendirii.kalau setakat iman setipis kulit bawang dan ilmu sebesar zarah jangan nak buat fatwa tentang agama...selagi hayat dikandung badan,mata belum tertutup,hina la org agama.krn politik kita sanggup hina org agama @ hukum agama.bila nyawa sampai halkum nanti baru kita tau nasib kita di akhirat.hidup dunia amat singkat.seribu tahun dunia baru sehari di akhirat.pendek kata kalau sehari kita masuk neraka,alamatnya seolah-olah seribu tahun dunia kita kena siksa.azab yang paling ringan di akhirat ialah apabila seseorang itu berdiri atas batu neraka dan menggelegaklah otaknya.dan orang tersebut akan mengatakan bahawa aku la org yang paling azab sekali diseksa sedangkan itu adalah azab yang paling ringan...wallahu a'lam.kalau betul sama-sama kita ambil iktibar kalau salah mohon maaf dan sama-sama kita betulkan.sekadar berkongsi pengetahuan

    ReplyDelete
  11. jangan gunakan akal semata2 untuk keluarkan fatwa tentang agama.teringat aku kisah yg diceritakan oleh al-fadhil dr zulkifli mohamad albakri,ahli majlis fatwa teregganu.katanya ada seorang hamba allah tidak percaya tentang adanya allah dan mencabar allah.katanya kpd rakan2 di dewan kuliahnya,kawan2 siapa yang percaya allah itu tiada?kawan2nya semua terdiiam.hari ini aku nak bagitahu kamu yang aku tidak percaya yang allah itu ada.kalau allah itu ada,aku cabar allah ambil nyawa aku dlm 60 saat.lalu mula la dia mengira hingga cukup bilangan 60.ternyata dia tidak mati dan angkuhla dia dengan katanya kalau allah itu ada,berkuasa dah tentu aku mati tadi..demilianlah apabila beliau pulang kerumah,ibunya mengajak beliau makan tapi katanya dia ingin berehat sekejap kerana terlalu penat.sampai ptg berehat x trun2 lalu ibunya pergi ke biliknya dan mendapati anaknya telah meninggal dunia...sama2 renungkan dan beringat.jangan kerana politik kita rasa kita akan hidup selamanya.izrael sentiasa menanti kita bilakah masanya utk diambil nyawa kita.setiap yg hidup pasti mati dan tidak akan tercepat atau terlambat walaupun satu saat.

    ReplyDelete
  12. Masa aku kecik dulu, guru ngaji aku kat kampong kata kalau pompuan tak pakai tudung, nanti kat akhirat akan digantung rambutnya hingga menggelegak otaknya. Sampai sekarang aku pegang nasihat guru ngaji aku tu walaupun dia sudah menjadi arwah. Mintak sama-sama sedekahkan Al-Fatihah untuk guru ngaji aku tu yek.

    ReplyDelete
  13. OOOOOOOooooo! barulah aku paham kenapa kak roswah tak pakai tudung. rupanya cuma adat orang arab....

    ReplyDelete
  14. saiz macam naga, otak macam otak naga

    ReplyDelete
  15. Saiz mcm naga tp otak mcm semut.

    ReplyDelete
  16. Astagfirullah ...x tahu nak cakap apa malang sungguh ibu bapa mnpunyai anak sperti ini.

    ReplyDelete
  17. Nama ratu naga I ingat tek berapa glamour lah ... cuba tukar ke Ratu Sundal , nampaklah kena dengan perangai . Kalau ilmu tak ckup tak yahlah nak keluarkan dalil , banyak org UMNO mcam nii , tak ader class.

    ReplyDelete
  18. Memang jahil minah nie...

    ReplyDelete
  19. bagus la......teruskan FITNAH anda.....terang2 yg post tu bukan ratu naga....fitnah lagi.....fitnah.....

    ReplyDelete
  20. mcm mana anda tau itu fitnah klu mmg kata2 2 dtgnya dr fb minah ni?

    ReplyDelete
  21. walaupun aku tak sempurna lg menutup aurat tetap aku rasa yang keluarkan statement macam ni sengaja nak tunjuk kebodohan sendiri. kesian jugak la.. kalau dia x nak bertudung, sudah la.. jgn menyesatkan org lain pulak


    Yang Luarbiasa >>BUDAK PEREMPUAN 5 TAHUN LAHIRKAN ANAK

    ReplyDelete
  22. Jahatnya niat Omak Kau..sampai bagi no hset lagi. Tu antara dia dgn Tuhan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. x boleh ckp tu dia dgn tuhan.sbb ingt x mau jg tpi kain org lain la msyrkt kita huru hara skg.apa yg x btl kita kena dakwh @ bg pengjran mdah-mdahan dia bertaubt.kalau kta wt x tau kita pon dosa.sabda nabi "ballighu anni walau ayah"...maksud smpaikan la drpdku walaupon hnya st ayat.maksudnya kita umt islam wjib dakwh sesama kita supaya malaysia aman dan berkt.jgn sbb kta pnyokong umno dn dia pon penyokong umno mka x pe la dia nk buat apa.x kira sape,umno ke,keadilan ke,pas ke klo kita tau salah kna btlkan...tgs dkwah adlah wajib pd kita bila blaku dpn mata kita @ pengetahuan kita.wallahu a'lam

      Delete
  23. Inilah sebabnya, jika al-Quran hanya di pamer di dalam rak buku...jadi bacalah Surah An Nur Ayat 31-33, jelas lagi terang maksudnya..

    ReplyDelete
  24. wlupn x brtudung x selera sya tengok burit ni.....

    ReplyDelete
  25. Mana Tan Sri Harussani?

    Mana Datuk Abdul Rahim Osman?

    Mana Datuk Nooh Gadut?

    Mana Datuk Dr Shukor Hussin?

    Mana Ustaz Fathul Bari Jahaya dan rakan-rakan ILMU?

    Mana Tan Sri Yusof Noor?

    Mana Tan Sri Wan Mokhtar?

    Mana Haji Abdullah Saamah?

    Mengapa bila timbul isu kalimah Allah, isu homoseks, hukum mengundi Pakatan Rakyat, baru suara tuan-tuan kedengaran?

    Ni orang Islam mempersoalkan hukum Allah dengan jelas sekali. Aurat wanita ni bukanlah masalah khilafiah atau furu'.

    Di mana suara tuan-tuan sekalian? Tuan-tuan Mufti yang berpangkat Jusa C yang dibayar pencen oleh kerajaan? Tuan-tuan kadhi yang berpangkat M48 atau M54?

    ReplyDelete
  26. Pandai lah pompuan ni...
    Pandai cakap je....

    ReplyDelete
  27. Seluar baju pong tak ada tulis dalam Quran suruh pakai, jadi Bapak kau cadangkan minah ni bogel sahaja, kan senang dan jimat wang'''''wak Biol

    ReplyDelete
  28. jahiliah betul....mengaji dulu sebelum buat posting..
    aurat perempuan dari hujung rambut hingga kaki kecuali muka dan tapak tangan...
    so tudung 2 untuk tutup aurat di kepala..bukan budaya...

    ReplyDelete
  29. This is kayuuuuuuu punya olang....

    ReplyDelete
  30. kalau kita kawinkan dgn papagomo..pasti sepasang sejoli

    ReplyDelete
  31. Spesis Bodoh tamau simpan kat anak cucu... bodoh pakai perabih kat dia sorang... harap2 anak cucu dia akan jadi lebih bijak.

    ReplyDelete
  32. Jiran aku hahahaha

    ReplyDelete
  33. buat empunya gambar di atas dan seumpanya,ini firman Allah didlm AlQuran surah AnNur ayat 31,surah AlAhzab ayat 59,baca dan fahami,kalau tak faham,muhasabah diri sendiri dimana anda di sisi Allah.

    ReplyDelete