Monday 11 November 2013

POLIS SEDANG GIAT MEMBURU RAKAN SEJENAYAH SUSPEK PEMBUNUHAN PEGAWAI OPERASI AmBank BERNAMA JOMAR !!!!




Polis buru Jomar bagi membantu siasatan pembunuhan pegawai operasi AmBank.

KUALA LUMPUR – Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar memberitahu polis kini sedang memburu rakan pengawal keselamatan yang terlibat dalam kes pembunuhan kejam pegawai operasi AmBank, Norazita Abu Talib, 37, bagi membantu siasatan.

Khalid berkata, lelaki itu yang dikenali sebagai Jomar dipercayai turut terlibat dalam rompakan bank tersebut pada 23 Oktober lalu.

Katanya, polis percaya sebahagian daripada hasil rompakan disimpan oleh Jomar yang dipercayai masih berada di dalam negara.

“Hasil soal siasat kita juga telah mengetahui nama sebenar pengawal keselamatan yang ditahan semalam iaitu Laode Ardina Laode Rasila, 35 tahun, berasal dari Suluwesi, Indonesia” kata pada sidang akhbar selepas merasmikan Seminar Pencegahan Jenayah Dari Perspketif Islam di sini .hari.

5 comments:

  1. akhirnya tertangkap jugak sorang lagi penyokong yg jadi tukang panjat gantung bendera DAP dan pkr pru lepas. SUrendran juling ada..jgn risau wahai lembu pkr laode Ardina bahalul.

    ReplyDelete
  2. Bodos punye komen dr macai..

    ReplyDelete
  3. Mamat ni jadi kambing hitam je..yg luluskan lesen senjata tu yahudi ke siapa..kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. macai lembu gile anon 14:48,komen cam xde otak je.

      Delete
  4. Mungkin dah lepas lari sebelum jadi buruan ataupun wang tersebut diserahkan pula pd orang lain dan seterusnya dan seterusnya lagi. Maka berantai pula jadinya, boleh buat sinetron banyak episod ni. Akhir nanti cerita tergantung begitu saja. Yg tenggelam cerita dalang2 ic palsu, permit jadi pengawal dari KDN, perihal majikan sebenar dll. Yang timbul hanya kisah yg tidak merosakkan imej pihak berkepentingan.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...