Saturday 30 November 2013

PELANTIKAN SEBAGAI AHLI MAJLIS TERTINGGI UMNO ... USTAZ KAZIM ELIAS NAIK ANGIN SATU BADAN SEBAB DI FITNAH KATANYA!!!!!


Belum apa-apa Ustaz "Politik" Kazim Elias sudah mengamuk sebab di kritik pedas mengenai menerima pelantikan sebagai Ahli Majlis Tertinggi UMNO.

Dulu bermati-matian menafikan dirinya bukan ahli UMNO dan tidak pernah menjadi ahli UMNO dalam seumur hidupnya.

Tetiba semalam Najib Razak angkat dia sebagai salah seorang ahli lantikan MKT UMNO... Kalau bukan ahli UMNO yang cukup banyak berjasa kepada UMNO mana mungkin Najib lantik beliau sebagai Ahli MKT UMNO.

28hb November 2013 kata nak berhenti berceramah .. 29 hb November 2013 di lantik menjadi Ahli Majlis Tertinggi UMNO.


Kenyataan pertama Ustaz Kazim Elias setelah beliau dilantik ke jawatan Ahli Majlis Tertinggi UMNO.


“Subhanallah.. Saya pun terkejut saya dilantik, belum apa2 dah kena maki.. Alhamdulillah, salah ke kalau orang lain minta nasihat? Saya ni sentiasa berlapang dada,jgnlah tuduh tanpa melihat secara halus..Apa yg kita sangka ttg orang lain kadang2 itulah dlm jiwa kita.Berhati2 la dlm berbicara.Apa tuan2 ingat saya kemaruk wang, kuasa pangkat?Apa salahnya doakan yg terbaik, bila takde org agama dikata teruk bila org agama dijemput pun dikata teruk, sy tak faham.Kalau tak tau apa2 alangkah baik kalau diam..Esok saya akan adakan sidang akhbar khas di PPR Setapak, dgr penjelasan saya..Dlm hal ini sepatutnya bg pandangan atau nasihat bukan maki hamun fitnah n cacian..Bab bersara dr ceramah, berkali2 sy cakap bila masa saya nak berhenti berdakwah, dakwah sgt luas cuma saya kata sy nak tumpu pd sekolah dan berdakwah dgn media spt tv radio dll.. Salah ke sy nak berdakwah di sekolah?Bc la sampai habis apa sy ckp dlm cd, ceramah dn fb saya..Terlalu banyak yg jemput ceramah malah ada yg booking bertahun, semua kena kira termasuk kesihatan saya.Bab lantikan MT UMNO ni baru sgt sy dijemput, diminta bantu apa yg patut utk Islam..tu pun jadi masalah., jd isu?Saya ada prinsip saya, tak pernah dgr ceramah saya tp nak komen lebih2,,Esok saya akan dapatkan apa bentuk lantikan yg diberi pd saya n saya jugak kena jaga byk perkara dr keluarga, sekolah, kuliah2 saya, anak murid saya, pengikut kuliah sy dll.Bagi anda yg betul ikhlas dlm memperjuangkan Islam boleh dengar apa saya cakap selepas saya berbincang spt yg saya sebutkan tadi.. 30hb jam 9mlm di PPR Setapak.Semoga Allah merahmati kita semua,terima kasih atas kata2 yg sgt manis dlm komen anda sebelum ini.Jgn lah menilai hati org,kita tak tahu apa dlm hati org, Allah yg menilai bukan kita. Wassalam.” – FB Ustaz Kazim Elias

23 comments:

  1. Tak salah ustak masok umno.....umno tu parti suci sebab tak pernah bertanding PRU pun...yg bertanding BN tu jer... Kalu ustak miskin n x popular sape nak dengar celoteh ustak tuu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Us kazim syabas...tapi ustaz tak tau ke sirah nabi? Bagimana baginda berdakwah? Klu ustaz tak tau...ustaz kena perabis dulu baca sirah nabi secara teliti. Sebab nabi tak pernah mendukung golongan abu jahal dan abu lahab. Cuba ustaz semak betul2 ustaz takut2 apa yg ustaz buat sekarang telah menyalahi sunnah nabi.

      Delete
  2. Peeeeerraaahhhhhh.....mmg dasar lembu bodo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu jari tujuk kat orang kata dia lembu bodo....tapi kau lupa 3 jari tunjuk kat kau sendiri... kau lembu bodo....macam UAI.

      Delete
  3. Ostad politik ni nama yang diberikan oleh macai umno.sekarang dah kena kat lobang idong sendiri.kahkahkah

    ReplyDelete
  4. Ostad ke ustaz ke.....katanya disebelah India dan Pakistan mereka2 yang mahir dalam sesuatu bidang akan diberi gelaran ustaz. Contoh kalau seorang itu kaki pecah rumah maka ia akan digelar 'ustaz', iaitu sekiranya polis mencari saspek pecah rumah maka orang kampung akan menuding jari kearah seseorang itu sambil menggelar, 'ini mesti kerja ustaz.....'. kaki pecah umah ke kaki pecah peti besi ke kaki temberang ke semua digela 'ustaz' dalm bidang itu.
    Dalam konteks Malaysia ramai orang mencari rezeki menerusi pelbagai keje. Keje2 kununnya menyampaikan ilmu agama dan ada yang nyanyi hindustan untuk menghibur penonton yang ada depannya dan ada yang akan mengutuk orang2 lain demi untuk pastikan mesejnya dapat didengari oleh hadiin. Dalam ramai2 ustaz ini ada yang terpaksa menutup telinga dan mata terhadap kezaliman pemerintah dan untuk itu mereka diberi hadiah atau dajat atau pingat dll serta masa yang cukup dalam media massa keajaan.
    Ustaz yang kasi pemimpin dan pemerintah sakit telinga akan dinyahkan dari mass media dan akan tutup lah peluang untuk mencari rezeki dengan mudah.

    Ustaz yang mengiakan segala kezaliman akan diberi habuan. Syabas dan tahniah kepada ustaz2 yang terima rezeki haram.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menyokong komunis dan perbuatan songsang tu tak haram ke!

      Delete
    2. memangla haram. sebab tu umno haram xxdxx dok pi bawa China komunis mai sini....siap bawak tiduq lagi. dan yg songsang tu lagi haram. sebab tu lagi sekali umno haram xxdxx kerana songsang drp ajaran Islam. cuma semak balik kenyataan cik nan kamu tentang penggunaan Al Quraan dlm dasar dan gerakerja umno...tak songsang ke tu...alahai cai!!!!!!!

      Delete
    3. yg ko makn tu halala ke... cheromin le diri dulu..

      Delete
  5. Menghina hukum Allah tu tak haram ke.umno sekular kata harus hina Al-quran.kahkahkah

    ReplyDelete
  6. Ostaz umno la katakan..bila duit dapat membeli segalanya...

    ReplyDelete
  7. mcm azeez mamak jer.....berlakun kunun nyer tak mau berceramah sbb ader ugutan bunuh......yg aku tahu....pendakwah2 islam yg tulen tak takut pun mati sbb menyebarkan agama islam..sbb mereka mahukan syahid......ttp ustaz kazib nie..takutlah pulok....rupernyer ia dilantik jadi ahli MT UMNO ......tak ngakulah pulok........kalu yer pun jgnlah nak berlakun sgt......org tak kisah pun.......kita bg peluang kat dia....kita tgk nanti......samada dia dpt membersihkan dan mewangikan tong taik(BN) yg dia nak masuk tu atau pun dia yg akan terpalit dan berbau taik vera dan ayer kinchin pulok.......hihihihihihhi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadoi.... aku umno, bukan PAS... Kazim bukanya UMNO. Kan dia dah kata, dia dilantik MT, tapi dia tolak... tak terima... dengar lagi sekali, pasang telinga baik-baik.... dia...... tolak..... jadi..... MT. Apesal nak caci dia pulak?

      Delete
  8. kalau tak gila kuasa jgn diterima perlantikan tu. ni terang2 memang gila kuasa je nampaknya. apa tak cukup lagi ker dgn rezeki yang selama ni Allah berikan?

    ReplyDelete
  9. Serupa jugak dgn TGNA. berceramah masa muda2 dulu. PAs tawar pangkat. lepas tu tu terus naik sampai jadi MB selama 23 tahun kat kelantan yang tak pernah laksanakan pun walau sekali hukum hudud. auta lebih.
    Bila ditanya dia ckp pm tak bagi. Persekutuan tak lepas.
    Menate betul punya alasan. Nak jalankan hukum islam..negara islam...bagi alasan sbb Kerajaan pusat tak bagi. Bila selalu ditanya..puak PAS akan jwb plak skrg... PAS akan dirikan negara islam bila pegang putra jaya. kahkah.
    Dulu bolehlah kencing..auta lebih PAS ni.
    Inilah jadinya apabila sebuah parti yang turut serta juga dgn sistem demokrasi ..yg mengikut sistem pilihanraya.. bckap nak dirikan daulah islam.
    Sebenarnya sama sahaja parti PAS dam DAP yg berbumbungkan Sistem Demokrasi kat malaysia ni. Setiap ahli hanya perlukan pangkat shj.hahaha

    ReplyDelete
  10. Biarla ustad nak tentukan haluan diri sendiri. Yg sibuk-sibuk mengutuk dia apa hal... Dosa yg ada dah berlambak nak tambah dosa lagi ke? Cermin la diri tu........

    ReplyDelete
  11. UMVENO LEMVUNO???? Hmmmm...tobat lahom aku x kan pcaya...dasar penipu, pembelit dan mentekedarah duit rakyat..
    Yg berlegar2 dlm kepala hotak depa ialah mcm mana nak mengebas duit rakyat jer...X adanya istilah dosa dlm pjuangan UMVENO LEMVUNO nih....

    ReplyDelete
  12. mu ingat pakatan tu suci sngat ker.. gatai2 p buat pakatan dngan DAP tu buat apa... dah lah DAP tu lagi bapak sekular... boleh pulak buat teman.. bodoh betulllll..... otak kat longkang ker,,,,

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah.. Tahniah di atas pelantikan ini ustaz. Lihat saja berapa ramai ahli pembangkang yg meroyan x puas hati. Dengki mendengki, maki memaki, hasut menghasut serahlah kpd diorg. Syabas Ustaz Kazim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya setuju dengan tuan... saya umno, bukan pas... tapi bila orang pas sendiri yang caci orang pas (kazim), saya terkilan. Kesian kazim.

      Delete
  14. Bodo la menatang admin blog ni....nukleus pada virus perpecahan...good job natang...

    ReplyDelete
  15. kome cemburu ke...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...