Tuesday 12 November 2013

KECOH SATU SELANGOR MENGENAI BERITA 76 CAWANGAN UMNO BAHAGIAN SEPANG AKAN DI BUBARKAN SERENTAK!!!!!


Heboh kini di laman sosial FB betapa 76 cawangan UMNO di Bahagian Sepang akan dibubarkan secara serentak dalam masa terdekat ini.

Ini ekoran dari ketidak puas hati para ahli dari 76 cawangan atas pemilihan pucuk pimpinan UMNO Bahagian Sepang sama ada dari sayap Pemuda, Puteri maupun induk.

Bantahan telah dibuat kepada Noh Omar selaku Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor dan Tengku Adnan Mansor Setiausaha Agung UMNO Pusat agar campur tangan tentang kemelut yang berlaku, namun kedua-duanya ambil sikap memeluk tubuh mendiamkan diri.

Kini mereka di katakan sudah hilang sabar .. bertekad mau membubarkan 76 cawangan UMNO dalam Bahagian Sepang serentak.

Jika berita ini benar maka suatu pengkhabaran yang baik untuk rakyat Selangor .. tuduh Pakatan Rakyat berpecah belah akhirnya parti sendiri yang hancur lebur.

15 comments:

  1. UMNO pun dah nak jadi macam PKR.. kahkahkah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baguslah klu buleh semua bahgian dan cawangan omono laknatullah bubar....merdeka lah rakyat malaysia.

      Delete
  2. Entah setahu aku PKR tiada lagi membubarkan cawanganya. Apa pula disamakan PKR dengan UMNO. Dalam PKR ini yg letihnya hanya YB yg menang dalam PRU 13 dulu keluar parti sertai bebas mesra BN. Yg ini kita fahamlah bahawa YB yg dipilih lebih pentingkan diri sendiri dari rakyat. Ini lah masanya nak buat duit lepas 4th nanti dah tentu tak boleh buat duit. Ini lah masanya nak mencari kekayaan. Selagi ada sifat tamak dan menganggap bawa duit adalah raja segalanya YB2 yg seperti ini jgn haraplah nak tolong rakyat. Macam BN lah bagi BRIM,BLIM,KRIM tapi suruh undi BN maknanyq segala pemberian dari BN itu bukan ikhlas tapi ada udang sebalik mee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PKR cabang Lumut bukan PKR kut?

      Delete
    2. Kalau PKR Cabang Lumut bubar yg ada sekarang ni cabang mana,bro.Jgn nk merepek le bro!

      Delete
  3. LEMVUNO...dulu, kini dan selamanye tetap vangang.... (bangang la tu...ahakss)

    ReplyDelete
  4. Kalo dah namanya lembu bagi je beras 1 kampit dan susu tamat tempoh terus tak jadi bubar.kahkahkah

    ReplyDelete
  5. kesian macai umno,dpt susu expired.2 pasal otak xleh pikir betul ke bohong.

    ReplyDelete
  6. ayuh kita bersatu.bersatu kita menuntut kebenaran.ayuh kita bubarkan semua umno cawangan di bahagian sepang.ayuh kita tunjukan kekuatan kita sebagai ahli.jgn biarkan semua ketua bahagian membolot hasil negara.kita pun ndak juga.inilah cara nya yg ada utk kita mendapat hasil negara tanpa perlu berpeluh.jgn biarkan pemimpin kita makan sorang sorang.hasil negara adalah hasil kita juga.sebagai ahli umno kita berhak atas segala hasil negara.

    ReplyDelete
  7. pemimpin kita ambik juta2,kite dpt sisa2 je.kenapa najib x bahagi sama rata harta negara umno ni.

    ReplyDelete
  8. Ellehhhhhh.
    Tu menyalakkk jerr.tak pon bunyi mengebooh lembu jer.
    Najib panggey bukak fail senyap lah.x pon suap projek jasatan duet sket x berbunyik laaa.keh keh.tektik lama lembu.bg air garam terus senyap membesal sampai busung perut.bgtulah makhluk umno.keh keh keh keh

    ReplyDelete
  9. Keistimewaan UMNO Baru adalah bergaduh, kalau tak cari gaduh dengan parti lain dia akan gaduh sesama ahli.... Perangai seperti dubuk rebut bangkai.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan lg perangai mcm dubuk.depa umno nie memang dubuk.kah.kah.kah.kih.kih.kih.Woooooooooooooooooooooo.

      Delete
  10. umno macam pelaq...celakaaa... mampos la kau umno....

    ReplyDelete
  11. mampos la kau penyokong umno...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...