Sunday 24 November 2013

IKRAR PAS YANG PASTI BUAT UMNO MEROYAN GABAN ... PAS TIDAK AKAN KHIANATI TAHALUF SIYASI DAN AKAN KEKAL BERSAMA DENGAN PKR/DAP DALAM PAKATAN RAKYAT!!!!!!



PAS tidak akan khianat tahaluf siyasi, kata Majlis Syura Ulama

PAS hari ini tampil memberikan komitmen untuk tidak sesekali mengkhianati “tahaluf siyasi” atau kerjasama politik yang dibentuk bersama rakan-rakan Pakatan Rakyat (PR), kata Datuk Nik Muhammad Zawawi Nik Salleh.

Setiausaha Majlis Syura Ulama itu menegaskan ketika memberi ucapan di Muktamar Tahunan PAS ke-59 di Shah Alam sebentar tadi.


"Tahaluf siyasi akan kita kekalkan. Insya-Allah, PAS tidak akan mengkhianati rakan PR," katanya di hadapan 1,129 perwakilan muktamar kali ini.


"Kita harap-harapkan anggota faham, dan jangan berlaku perkara tidak diingini. Ada ahli PAS keluar parti untuk bersama parti lain. Ia tidak diizinkan syarak," katanya lagi.


Katanya, sekiranya garis panduan yang ditetapkan Majlis Syura Ulama itu dipatuhi, sayap parti Islam berkenaan tidak sesekali akan berganjak daripada strategi berkenaan.

ADUHHHH!!!! MENGAPA BOLEH KELUARKAN KENYATAAN DAN KOMITMEN SEPERTI NI .... NANTI UMNO MEROYAN GILA TALAK TAHAP PALING GILA.


DAH PERANAN UTUSAN, BERITA HARIAN, RTM DAN TV3 BERSAMA-SAMA DENGAN HASAN ALI AQIDAH GAGAL NAK PECAH BELAHKAN KESATUAN PAKATAN RAKYAT ... TETIBA KELUAR PULA KENYATAAN KOMITMEN BEGINI RUPA.

12 comments:

  1. Jangan dengar cakap Hassan Aqidah itu,Hassan tu gila. Maksud aku Hassan itu gila kuasa,gila duit,gila nak jadi MB,gila nak suruh semua org dengar cakap dan pendapat dia. Biarkan Hassan,utusan dan TV3 meroyan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak baik ko kata dia macam tu der. kang kecik hati dia kang.....dah la hari tu dia tak dapat jadi mb, sekarang ko kutok dia pulak. Apa la ko ni........

      Delete
    2. hahahaha.. kesian PAS dan bekas PAS.. tak dapat jadi MB..kahkahkahkah..

      Delete
  2. ya Alhamdulillah PAS masih dalam PR.. PKR dan DAP yang akan dapat untungnya.. lebih baik dari bagi ke UMNO.. biar PAS berkorban demi PKR dan DAP..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat apa nak berkorban untuk umno laknatullah? Dah memang semua tahu umno parti anti alquran anti sunnah rasullah anti hukum allah anti keadilan. Malah penipu pembohong pengkhianat bangsa negara dan agama. Klu masih tak sedar lagi baik mamposlah. Selamanya rakyat malaysia yg 47 peratus tu ditipu mentah2. Kenapalah bengap sangat ek?

      Delete
    2. 1455...kalu berkorban kat umno pun bukan dapat naik jet peribadi....

      Delete
  3. Baguslah pas n taniah sbb sudi jd lg gundik kpd dap n pkr..biar org dap bwa bndera pas msk pub n disco n org pas bwa bndera dap g berarak..sbb apa??sbb dap x paham pjuangan pas parti islam..tp nak wat mcmana dh pas merelakan parti mereka jd parti minoriti dlm pakatan..x maju2 smpai skrg..apa pn smoga pas bjaya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2128...oiii betina, kalu aku pangkah dacing ari tu tak merasa la aku air free. Pah ni dapat pulak naik bas free... ko dapat naik jet peribadi free ker?

      Delete
    2. diyana 21:28 - Insyaallah Pas akan berjaya menjadi parti disegani dengan kepimpinan ulamak bersama professional. kalau diyana sayangkan Pas, marilah kita pohonkan doa agar Allah memelihara dan memajukan Pas untuk generasi yang akan datang. Insyaallah umno dan bn akan tumbang apabila tiba masanya nanti dan masa itu semakin hampir. Amin Ya Rab.

      Delete
    3. marilah kita doakan agar PAS tidak lagi mengikut telunjuk DAP dan PKR.. Amin..

      Delete
  4. Yang penting hanya selangkah sahaja lagi Imam kita Mat Sabu akan menaiki tahkta PAS. Yang lain-lain tidak penting.
    Pujian ke atas Imamul Sabu. ahlulbait ya hussien..

    ReplyDelete
  5. Najib nikah mutaah dgn tuya dan ziana zin ok je.kahkahkah

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...