Monday 11 November 2013

FITNAH YANG KONONNYA PAKATAN RAKYAT MENYEBELAHI PENGAWAL KESELAMATAN YANG BERJAYA DI TANGKAP POLIS SEMALAM TELAH BERLEGAR LIGAT DI ALAM MAYA!!!!




Seperti di jangkakan, akan ada juak-juak UMNO melakukan kerja kegemaran yang amat sebati dengan jiwa mereka iaitu memfitnah dan menipu.

Kini sudah timbul kata-kata kononnya Pakatan Rakyat sedang mempertikaikan cara tindakan pihak Polis menangkap dan memberkas Pengawal Keselamatan yang dikenali dengan nama palsu MyKadnya Ardi Hamzah di Kota Tinggi, Johor, semalam atas hak asasi kemanusiaan konon.

Dari susun ayat di atas nampak sangat penipunya blogger UMNO ni.


Pelik dan hairan ada para penyokong UMNO percaya habis .... tapi tidak boleh salahkan mereka sebab Tun Mahathir pun dah sahkan betapa yang masih tinggal menyokong UMNO adalah rakyat yang bodoh-bodoh belaka.

Berikut ialah sebahagian sedutan dari blog Negara Pakatan Rakyat yang terang-terang buat kerja menipu dan memfitnah jijik lagi jahat ini.


Apa pun, dalam 'keterujaan' ini, Pakatan Rakyat mahu hak asasi Ardi ini diambil berat oleh pihak polis.  Dari cara dia ditangkap semalam, aku bimbang, Ardi ini akan menerima penyeksaan yang amat dahsyat di dalam tahanan nanti.

Cuba sesiapa tanya, apa keperluannya suspek penjenayah biasa macam Ardi dikawal oleh sekurang-kurangnya 4 orang anggota komando Unit Tindakan Khas (UTK) polis yang lengkap bersenjata dan bertopeng muka? 

Dia bukan suspek pengganas, atau dari kartel dadah sehingga perlu dikawal seperti itu?

Maka itu Pakatan Rakyat menggesa kerajaan Indonesia agar mengemukakan bantahan rasmi atas layanan tidak berperkemanusian rakyatnya oleh polis Malaysia.  Ini bersesuaian dengan gesaan Datuk Seri Anwar Ibrahim kelmarin yang mahu kerajaan negara-negara ASEAN menilai rekod hak asasi manusia di Malaysia.

Pakatan Rakyat sendiri bersedia membantu kerajaan Indonesia dimana perlu dalam soal ini, termasuk menyediakan bantuan guaman ke atas suspek berkenaan (kos ditanggung kerajaan Indonesia).

13 comments:

  1. Kami penyokong PKR akan memastikan peguam kami N.surendran dan latifah koyo akan menjadi peguambela pengawal merangkap tukang panjat pokok pasang bendera kami.
    Tianchuaa akan mengadakan perjumpaan dgn kerajaan indon utk menekan Malaysia.
    Hidup PKR. Inilah keberanian namanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pencacai bodoh 3 keturunan ader hati nak komen.komen pun jelas bodoh bangang.Wooooooooooooo.

      Delete
  2. Alahai macai lembu... Dahlah ubah taktik lain.... Rakyat dah bijak utk menilai.....

    ReplyDelete
  3. Turun temurun memfitnh org je....tp kita org bukan bodoh

    ReplyDelete
  4. Bodo mcm lembu macai umno ni..STUPID

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh..maaf sy t'salah komen haritu..yg pndai tu lembu, yg bodo tu macai umno tak habis takda keghoje sebar cite fitnah..puih..

      Delete
  5. demer nie tak sedor yg pemimpin mereka nie(parti penyamun UMNO/BN) yg memulakan langkah mendatangkan bahana(bala) ini dgn memberi IC palsu kpd PATI indon utk mengundi mereka disabah tu hanya kerna gilerkan kuasa......dan padah jangka panjangnyer Malaysia sekarang berada didlm keaadaan yg tak selamat kini disbbkan jenayah2 pendatang asing ini.....yg macai2 UMNO/BN sokong jer....mcm tak der akal...serupa lumbu kondo......pandai pulak dah baling batu sembunyi tangan.......taktik mursyidul am mereka...mahathir kutty al munafik......

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah bro.. bro paling bijak dalam ramai2 penyokong PR.. komen2 kalau nuar baca tentu bangga dan akan ambik bro jadi pemimpin kanan dalam PKR..

      Delete
    2. ye ke macai 23:21...ada aku kisah.....

      Delete
  6. kesian kat macai umno,mahadir cakap pengikut umno bodo 3 generasi.klu campur anak2 macai,bodo selamanye la umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warga asing ic palsu juga tu, minta kerajaan negaranya selamatkan PATI ic palsu termasuk dirinya sebelum terlambat

      Delete
  7. Sah lah nak kekal kuasa, tak habis fitnah dan spin cerita. Blog blog pro pemerintah ini tak takut Allah SWT ke? Bagi anakbini makan dengan duit fitnah dan siapa makan duit dengan fitnah muka tak seri.Mari lah blogger blogger yang benar tidah termakan dengan fitnah fitnah mereka ini.

    ReplyDelete
  8. Sekarang macai lembu kena cover malu peguam pr sokong pengawal projet ic palsu datang dari cybertrooper umno lembu..kahkahkah

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...