Wednesday 27 November 2013

MAHKAMAH TINGGI SYARIAH SHAH ALAM TELAH MENGELUARKAN WARAN TANGKAP TERHADAP PAPAGOMO!!!!



Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam hari ini telah mengeluarkan waran tangkap keatas blogger pemfitnah nombor satu dunia, bekas banduan yang kena tangkap oleh SPRM kerana ambil rasuah RM400 dari seorang penagih dadah, Papagomo atau nama sebenarnya mengikut dalam MyKad, Wan Mohamad Azri b Wan Deris kerana enggan hadir bicara di mahkamah mengenai kes melibatkan hak penjagaan dua anak perempuannya.

Hakim Syarie, Mohammad Adib Husain memutuskan demikian selepas membenarkan permohonan peguam syarie, Datuk Mohd Zaidi Mohd Zain yang mewakili bekas isterinya, Bellina Omar Sharifuddin Chin supaya satu waran tangkap dikeluarkan berikutan kegagalan responden untuk hadir ke mahkamah berhubung pelanggaran perintah hak jagaan sementara dan penyerahan dua anak perempuannya.

Sebelum itu, mahkamah pada 2 September lalu memerintahkan Wan Muhammad Azri menyerahkan dua anak mereka, Wan Cassandra yang berusia empat tahun dan Wan Camillea, dua tahun kepada bekas isterinya namun, dia ingkar untuk berbuat demikian.



Dengan bekas bini pun kecut perut nak bersemuka dalam Mahkamah .. inikan pula nak lawan DSAI.


8 comments:

  1. inilah bapak dajjal kebanggaan macai murahan umno..kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah lain kali jangan fitnah orang. Ni kan Allah dah tujuk..hilang isteri hilang anak hilang kepercayaan semua orang. Malah orang2 omno pun dah tak pandang sebelah mata. Itu belum lagi kena saman ngan husam, tuan berahim, tg guru nik aziz, rafizi yv aku dapat tau mereka akan kemukakan saman. Kes saman baru2 ni pun belum dibayar...ini baru seksa dunia belum lagi di akhirat. Inipun klu masih tak sedar lagi tak taulah nak cakap. Oh ada lagi bang mat sabu juga akan saman. Lama2 nanti aku rasa dia ni akan jadi sewel hehe.

      Delete
    2. Tu antara sebab Najib suruh bayar cukai, nak pi langsaikan saman mangkuk ni

      Delete
  2. Kesian kat budak-budak tu.

    Diharap ibu mereka terus dengan agama Islam dan mendidik kedua-dua anaknya dengan Islam.

    Nak harapkan Papagomo bimbing isterinya yang Muallaf dan kedua-dua anaknya tu, hampeh melingkup!

    ReplyDelete
  3. Jadilah suami dan bapak yg bertanggungjawab. Bagilah makanan kepada isteri dan anak-anak kita dengan duit dari kerja yang halal. Insyaallah berkat dunia akhirat.

    ReplyDelete
  4. rasakan ko papagomok... jadi lagi penjilat juboq BN....

    ReplyDelete
  5. Tak apa UMNO akan menyelamatkan papagomo. Semuanya bisa diaturr!

    ReplyDelete
  6. A REAL EXAMPLE OF A BROKEN CONDOM PRODUCT!! A PUBLIC NUISANCE STILL AT LARGE. I BET HE DOESN' T UNDERSTAND ENGLISH.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...