Thursday 21 November 2013

KERETA YANG DI NAIKI MENTERI KESIHATAN TERLIBAT DALAM KEMALANGAN JALANRAYA MALAM TADI BERUSIA LEBIH 12 TAHUN??????



MELAKA:  Menteri Kesihatan Datuk Seri Dr S Subramaniam cedera di bahagian leher manakala pengawal peribadinya parah apabila kereta dinaiki mereka terlibat dalam kemalangan di Km220.6 Lebuhraya Utara Selatan menghala ke selatan berhampiran kawasan Pedas-Linggi, malam tadi.

Ketua Polis Melaka Datuk Chua Ghee Lye berkata dalam kejadian kira-kira pukul 8 malam itu, kereta berkenaan dipercayai melanggar bahagian belakang sebuah lori yang secara tiba-tiba menukar laluan daripada laluan tengah ke laluan kanan lebuh raya itu.

"Kecederaan Datuk Seri (Dr Subramaniam) tidak serius manakala pengawal peribadinya dipercayai mengalami kecederaan dalaman di bahagian perut dan masih berada dalam 'operating theater' (dewan bedah) Hospital Besar Melaka.

"Mereka pada awalnya dirawat di Hospital Alor Gajah dan dibawa ke Hospital Besar Melaka untuk rawatan lanjut," katanya kepada pemberita di sini malam ini.

Beliau berkata Dr Subramaniam dimasukkan ke wad hospital itu sebagai langkah berjaga-jaga serta mendapatkan rawatan lanjut manakala pemandu kereta menteri berkenaan tidak cedera.

Chuah berkata lori yang terlibat dalam kemalangan itu melarikan diri dari tempat kejadian dan polis akan mengambil tindakan pantas untuk mengesan lori terbabit.

Sementara itu, Pengerusi MIC Negeri Melaka Datuk M.S Mahadevan berkata Dr Subramaniam dalam perjalanan ke Melaka untuk menghadiri mesyuarat membincangkan penganjuran Perhimpunan Agung MIC yang akan berlangsung pada 30 Nov di sini.

Ambulans yang membawa Dr Subramaniam tiba Hospital Besar Melaka pada pukul 11.10 malam dan beliau berbaring dalam keadaan sedar dengan 'neck braces' dipasang di leher bagi menyokong lehernya yang cedera.

Yang Dipertua Negeri Melaka Tun Mohd Khalil Yaakob turut melawat menteri berkenaan di Hospital Besar Melaka. - BERNAMA


KALAU DI AMBIL KIRA CAKAP MERAPU KETUA PENGARAH MIROS MAKA BESAR KEMUNGKINAN KERETA RASMI MENTERI KESIHATAN MALAYSIA BERUSIA LEBIH 12 TAHUN.

9 comments:

  1. ini negara banglasia memang ini macam.. sana dhaka kereta lumbu saja guna.. ini mujur saya mari undi itu BN..naik itu kapal terbang.. kawan saya 39999 orang lagi ada..kahkahkahkah..

    ReplyDelete
  2. Itu krreta kame tarak pakai...kami bangla mari ooo ..ini malesia..mmg bgus..cari duit ada senang...itu pemimpin banyak pandai...lama2 kami mahu terus duduk sini maaa..hahahaha

    ReplyDelete
  3. saya bangla mari.. dulu worang mata suka cakap sama saya orang banglasia.. sekarang saya pun tarak tau itu worang sudah tarakau cakap sama saya.. saya dengar juga itu dia punya ketua sudah cakap itu saya tarak undi jugak.. saya hati ada sedih jugak.. susah saya undi itu jam.. itu pening naik kapal terbang pun bulum hilang lagi..

    ReplyDelete
  4. saya omar.. apa pasai ini worang sudah tarak mau cakap bangla.. saya tunggu jugak bangla punya worang komen ini blog..

    ReplyDelete
  5. Mana ini Lembu UMNO komen tara masuk ka? Lembu UMNO masuk kandang suda ka?

    ReplyDelete
  6. saya bangla mari.. haiyoo..itu datuk seri anuar ada cakap ini bangla punya cerita dia tarak cakap.. haiyoo.. mana boley ini macam..

    ReplyDelete
  7. aku paling setuju usia kereta dihadkan...sepatutnya....hayat kereta dihadkan kpd hanya 4 tahun sahaja..bukan 12 tahun....krn mmg ternyata bahaya...4 tahun sudah memadai..lagi singkat lagi cepat umno mampus

    ReplyDelete
  8. selepas ni di harap kera jaan umno yg dicintai ini juga menghayatkan juga rumah hanya kpd 25 tahun...hayatkan juga barangan letrik hanya kpd 3 tahun..dan hayatkan juga stadium,bangunan kera jaan,jambatan hanya kpd 2 tahun...sebab akan runtuh..lebih baik dibina baru drp runtuh sendiri...penanda jelas umno akan mencapai hayat...mamak kuti pun dah mcm tk sempat nak tgok pru14

    ReplyDelete
  9. hahahaha..kenapa tidak dijemput malaikat izrail penama ni?barulah kajian prof giler wong tu (rujuk sdr cipantapirtenuk)boleh laksana..woha.
    terbukti.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...