Tuesday 26 November 2013

SALAH SEORANG PENYUMBANG BUKU 50 DALIL PUN LAHIRKAN RASA AMAT HORMAT KEPADA DSAI DAN KUTUK MUHYIDDIN YASSIN!!!!


Omak Kau dari dulu tidak pernah menyukai mamat ini kerana pada pandangan Omak Kau secara ikhlas dan jujur beliau ini seorang oportunis .. tapi bab ini Omak Kau rasa di berkata jujur.

Suatu kelebihan yang ada pada tubuh DSAI ialah dia tidak pernah berdendam kesumat kepada sesiapa pun .. waima kepada individu yang terlibat dalam menganiaya dirinya sampai terhumban dalam penjara selama lebih 6 tahun lamanya... DSAI sentiasa bersangka baik dengan sesiapa pun .. satu sifat mulia yang selalu di ambil kesempatan pihak lawan untuk dijadikan suatu kelemahan.

Dari pemerhatian dan pengalaman Omak Kau berinteraksi dengan DSAI ... memang benar apa yang dikatakan oleh blogger UMNO ini ... hubungan awam DSAI memang hyper First Class ... tiada tolok bandingnya dengan para pemimpin UMNO yang sedia ada dan yang lalu.

Tabik spring bertingkat kepada DSAI  ... perlu para pemimpin PR yang lain mencontohi sikap yang di tonjolkan oleh DSAI jika mau tawan dan pikat hati rakyat terutamanya pihak lawan.

12 comments:

  1. Takbirrrr...Pemimpin Idaman Rakyat..

    ReplyDelete
  2. Mintak maaf cepat sebelum terlambat kerana termakan fitnah busuk puak anasir munafik parti keris.Dah lah upah yuhudi nak jatuhkan DSAI lagi muka tak malu mentedagah rasuah dan tipu untuk berkuasa.

    ReplyDelete
  3. Sepatutnya dia pergi buat surat akuan bersumpah semasa masih lagi hidup ni dan menerangkan konspirasi dulu dan ambil tindakan mahkamah pd individu yg memanipulasi dan mengarahkan penulisan fitnah tsbt. Kalau takat respek dan jabat tangan saja dgn DSAI apa yg nak dihairankan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia dah insap. buat ape nak dakwa org yang dah insap

      Delete
  4. DSAI memang terbaikkk. Kami pengikut PKR dah anggap setaraf nab2 atau wali2 DSAI ni. Mulia sungguh hatinya. Lim kit siang dan hj hadi pun terlalu hormatkan Dato seri.UMNgok mana ada pemimpin sehebat dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro..madey lagi alim dan lagi bersopan santun sebab dia yg suka kpd ajaran islam malah solat tahajud tak pernah putus dari kecil sampai tua ni. Puasa senin kamis. Madey bolehlah dianggap sebagai pengganti nabi di akhir zaman ni bro.madey tak pernah cakap bohong tak putar belit. Ini berbanding ngan najib putar belit. Tapi najib pun ok bro sebab najibbolehlah diibaratkan sebagai pahlawan islam di akhir zaman. Sebab najib tak pernah minum arak malah rosmoh sendiri suka qiamullil. Yg penting hati bukan pakai tutup aurat kata rosmoh...terbaik sungguh wanita syurga ini bercakap. Bolehlah dikatakan rosmoh seri kandi pejuang islam zaman ini bro. Syabas untuk omenu sebab ada pemimpin terbaik.

      Ahli umno
      Bagan.

      Delete
    2. 11.02 ...hang buat fitnah lagi....tak ada sapa pun dlm PR yang mengatakan beliau setaraf nabi. Sah hang ni memang ahli neraka jahanam. Tak caya? Cuba bukak Al-Quran.......

      Delete
  5. Raja wayang..sape tak kenal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setau aku la, raja wayang tu madey.....

      Delete
  6. tak boleh la nak anggap dsai ni setaraf wali atau nabi..agak keterlaluan..apa yang kita boleh katakan dsai cuba mencontohi sifat dan keperibadian nabi yang sentiasa memberi layanan yang baik kepada musuh2 yang menganianaya, memfitnah, mencerca malah cuba membunuh baginda. malam tadi kawan baca kisah 10 orang sahabat, kesemuanya pada mulanya adalah musuh nabi dan benci agama islam tapi kerana sifat dan keperibadian nabi yang tak berdendam dan bagi layanan yang baik membuatkan mereka masuk islam, tunduk dan patuh malah menjadi pejuang.. satu teladan yang baik. kalu kita sendiri kena fitnah cam dsai belum tentu dapat memaafkan orang yg memfitnah malah kita rasa nak pukul je orang tu kan...he3.. bukan mudah nak jadi pemimpin hebat..Rasulullah saw adalah teladan paling baik dan smpurna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu suma mainan ayat anon 27 November 2013 11:02. tp saya anggap awak bersangka baik.

      Delete
  7. rocky the great big flesh vibrator says: aku menyampah betul dengan penjilat UMNO nih.. mase ngko dah expired laa bodo, dulu ngko dok pau macam2 pemimpin UMNO sekadar nak bagi makan anak bini TERMASUK Muhyiddin; bile dah tak larat nak bela nko, faham2 je la.. blah la wooiii... Nampak sangat ngko tulis tak ikhlas tapi nak perli Muhyiddin... boooooo blah la woi buncit tak tau malu!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...