Tuesday 26 November 2013

EDISI KANTOI!!! ... BUKANNYA 11 KETUA CABANG KEADILAN YANG KELUAR PARTI TETAPI HANYA 5 ORANG SAJA!!!!!

Pagi tadi bukan main lagi seronoknya Najib Razak selaku Presiden UMNO memberitahu satu dunia kononnya 11 Ketua Cabang Parti KeADILan Rakyat Negeri Sabah telah keluar parti.

Hari ini penipuan itu dideahkan oleh seorang ahli KeADILan bernama Jonathan Yasin... Beliau berkata di dinding laman sosialnya Facebook dengan kata-kata...

"Mengikut pemerhatian saya adalah tidak benar 11 Ketua Cabang PKR yg keluar. Hanya 5 Ketua Cabang (Kota Marudu/ Beluran/Kinabatangan/Silam/Semporna) dan 3 Pemangku Ketua Cabang (Kudat/Inanam/Pensiangan) yg saya kenal pasti dari dulu. Angki Adek, Muhd Jun, Solo Yuna, Jelani Hamdan dan Jeremy Malajad tidak pernah menjadi Ketua Cabang PKR Sabah".

Jelas sekali Najib Razak amat mudah di tiupu oleh para pengampunya ... Perkara se asas dan semudah ini pun beliau boleh di tipu ataupun beliau tahu tapi sengaja nak menipu. Wallah wuakhlam.

13 comments:

  1. MENGIKUT PEMERHATIAN?? pemerhatian ke..pembutaan ke...keluarkan jugak muka2 sial Ahli , Ketua cabang PKR yang tu sorg2. Kita sebagai ahli pkr harus maki kaw2 lahanat yg keluar parti ni. babi betul ahli pkr ni. sial.anak babi btul.Dah la dulu sokong BN. lepas tu masuk PKR. PKR tak bagi peruntukkan senang2 je keluar parti. anak haram cibai betul penyokong pkr ni.
    BABI cilakak punya penyokong pkr sabah tu!!
    Perjuangan kita PKR harus diteruskan disabah walaupun hampir lumpuh..kita akan bangkit kembali. Landasan perjuangan kita hanya satu.Hala tuju hidup kita hanya satu..iaitu PKR dan DSAI.
    Kalau diaorg turun semenanjung siap la. Kita org pkr kat lembah kelang ni kuat tau. Kita org turun demo woo! Polis pun kita lawan tau.


    -Penyokong seumur hidup semati PKR-

    ReplyDelete
    Replies
    1. macai detected........toing....toing

      Delete
    2. HAHAHA....Bkn susah nak detact macai lombu ni... dr posting jer dah tau... lg panjang posting nyer lg la terserlah kebodohan tahap gaban 3 generasi nyer.... KAH KAH KAH...

      Delete
  2. Mungkin dasar dan hala tuju parti PKR perlu diperkuatkan lagi. Ikut seperti parti kami PAS. Takkan mungkin pejuang Islam berpaling dan keluar parti. Ambil pengajaran. Belajar kepada parti yang dah lama bertapak seperti PAS. Seharusnya PKR harus lebih kuat apatahlagi lagi banyak tapak/cawangan PAS telah ditumpangi oleh PKR sebuah parti yang baru. Insyaallah berkat kerja keras..kalian juga akan kuat.
    Allah bersama dengan orang yang sabar..

    ReplyDelete
  3. Anon 22:37..Anda memang pengkianat negara..Lebih baik kamu tu di disumpah jadi babi atau anjing...manusia bertopeng binatang...kamu lah dajal yg diupah oleh UMNO LOMBU TU...Penyokong Pkr konon...gie mampus lagi baik lah kamu... Celakalah kamu dan parti LOMBU TU...

    ReplyDelete
  4. Comment propa & provokasi...tidak seintelek ahli pkr rafizi ramli...agak2 org nak percaya ke ahli pkr sehidup semati...oh my english!

    ReplyDelete
  5. AHLI PKR SEUMUR HIDUP KONON...
    . UUUUUUUUWEEEEEKKK...
    NAK MUNTAH AKU BACA KOMEN DIA...... TOI..TOI..TOI..
    ...

    ReplyDelete
  6. Hati2 dgn setan umno macam yang kat atas tu.

    ReplyDelete
  7. Ketua Cabang PKR yg terlibat tu dungu ke apa? Jika pemimpin PKR pusat campur tangan mereka tidak puas hati, jika tidak campur tangan nanti dikatakan tidak ambil peduli pula. Selain drp untuk mendapat habuan hanya yg dungu sahaja bertindak begitu tanpa berfikir panjang!

    ReplyDelete
  8. Sebelum aku terus tulis... aku mohon maaf pada orang Sabah khasnya pengundi disana. Aku ingin katakan bahawa pengundi di Sabah memang bangang, tiada pendirian dalam memperjuangkan agenda politik yang membina kehidupan yang lebih selesa apatah lagi ahli parti yang tak cukup makan, mudah saja terima rasuah jadi baruah.

    Disebabkan tidak boleh dipercayai maka BN ambil kesempatan memanipulasikan keadaan disitu dengan menambah bilangan pengundi melalui projek ic menyebabkan Sabah menjadi negeri pendatang haram yang memberi kemenangan kepada mereka. Bila sudah ramai orang luar ada disana, baru tersedar pendatang asing sudah menguasai rezeki mereka di Sabah.

    Sepatutnya ahli parti PKR mesti kekal dalam parti itu jika ada niat mahu perubahan dalam memartabatkan budaya bangsa ketahap yang dihormati, Tapi jika dari UMNO Baru masuk PKR kemudian keluar dari parti itu masuk semula UMNO Baru..... Jelaslah sudah segelintir orang sabah hanya mementingkan perut mereka saja.... hipokrit.




    ReplyDelete
  9. keluar parti bila permintaan tak ditunaikan. Lebih baik keluar drp jadi gunting dlm lipatan

    ReplyDelete
  10. Ada hikmah disebalik apa yang telah berlaku.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...