Wednesday 20 November 2013

SURAT YANG BERLEGAR LIGAT DI ALAM MAYA MENGESAHKAN BAHAWA ROSMAH ADA JET PERIBADI SENDIRI!!!!!!

Surat mengenai program lawatan Rosmah Mansor selaku Penaung Yayasan AIDS Malaysia pada 2hb Disember 2013 di Kuala Terengganu yang tertera tulis ayat beliau di jangka tiba di lapangan Terbang Sultan Mahmud, Kuala Terengganu dengan pesawat peribadi pada jam 10.00 pagi 2hb Disember 2013.

Omak Kau ingin tanya ... pesawat peribadi apa yang dimaksudkan itu? .. Pesawat yang di beli dengan wang sendiri atau pesawat Eksekutif Kerajaan Malaysia yang di katakan sebagai pesawat peribadi beliau.

Kalau pesawat di beli dengan wang sendiri maka dari mana beliau memperolehi wang sebanyak itu untuk membeli sebuah jet peribadi .... Kalau pesawat Eksekutif Kerajaan adakah ada sebuah pesawat khas di peruntukkan kepada beliau selaku isteri kepada Perdana Menteri Malaysia.

Ini bukan isu kecil dan remeh tetapi isu perdana yang memerlukan jawapan yang benar, sahih dan telus.

16 comments:

  1. Aaaaaaaaaaa...........jawab jgn tak jawab bik mama..........

    ReplyDelete
  2. majlis dalam negeri pun tak kan la nak naik pesawat peribadi jugak? naik la penerbangan biasa atau datang berkereta sehari lebih awal. Berjimatlah sedikit pakai duit kerajaan tu. Kalau rakyat boleh berjimat semasa kesusahan ni, takkanlah pemimpin tak boleh berjimat sama? Kalau rakyat sanggup menyahut seruan kerajaan supaya berjimat, pemimpin wajarlah menunjukkan contoh yang baik. Kalau tak rakyat akan kata bahawa pemimpin hanya pandai bercakap dan mengarah sahaja!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalu tak buat mcm tu mana anak mahathir nak dpt duit(jual minyak daaaaa).....jadi perkara mcm nie.....biasalah ngan najib....i help u..u help me....lepas tu mark up giler2lah pulak tu......mana tak muflis negara mcm idris jala ckp......

      Delete
  3. jet peribadi wajib utk flom aka maharani nyonya mansur & dayang2. permaisuri agong sekarang & sebelumnya pun naik mas bagi urusan peribadi.

    ReplyDelete
  4. Apa aku heran pasal Rosmah ada jet peribadi!!! Cuba bagi tau aku apa yg Rosmah tak ada? Kau org patut bangga kat Rosmah spt yg disarankan menteri2 pengampu Rosmah kerana isteri2 pemimpin negara lain tak ada apa yg Rosmah ada...Spt tulisan Aspan Alias dulu masa Rosmah lom kawin ngan menteri naik bas Foh Hup. Bas Foh Hup tu pun bas peribadi dia...

    ReplyDelete
  5. tak pasal aku percaya.. rupanya isu bangla 40 ribu tu orang UMNO yang reka.. bangang sungguh aku pi percaya..

    ReplyDelete
  6. Aduhhaii.. Kami rakyat ni terpaksa berjimat cermat berbelanja untuk keluarga serta anak-anak yang bersekolah., dengan harga petrolnya, ngan bayaran tol yang tak pernah ada belas kasihan dan yang terakhir ni nak kuatkuasakan kereta yang melebihi 12 tahun tak boleh berada dijalan raya... kereta 'antik' kami tu dan lebih sepuluh tahun melepasi 'tempoh sah laku dijalan raya " tak kasihan ke kat kami rakyat marhaen ni... atau memang slogan rakyat didahulukan itu hanya retorik semata-mata..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rakyat didahulukan kena BALA,
      pemimpin bersukaria pesta pora,
      majoriti rakyat pon suka jadi HAMBA,
      cari duit bagi pemimpin berpoya poya

      INI LAH MALAYA

      Delete
  7. apa kami nak heran nuar dan geng PR pun pakat naik jet peribadi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. LANCAU MANA DATANG NAIK JET PERIBADI ?

      Delete
    2. ha..kan dah kene lancau tu...merapu lagi...

      Delete
    3. nuar naik jet orang bagi pinjam free. isteri pm naik jet kerajaan bagi free. beza banyak turrr

      Delete
  8. Anak badak pakai jet lagi.lepas ni pakat2 la kita makan rumpat asalkan anak badak ni terus bahagia..kahkahkah

    ReplyDelete
  9. Weh mane pncacai njis be end xde ke dlm ni oiiii..xnk backup ke ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia orang tengah cuci jet peribadi

      Delete
    2. Kah kah kah.13:00.
      Bengong n tongong kau.
      Sakit perut aku.
      Kah kah kah kah kah.
      Hadoiiiiiii.lawakkk

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...