Friday 29 November 2013

Ustaz Kazim Elias - Saya BUKAN ahli UMNO

34 comments:

  1. biarkanlah mereka memfitnah ust kazim. tarbiah ahli pakatan memang penuh dgn fitnah dan tipu daya. nuar dah kantoi pasal penipuan 16 sept, ust nasruddin dah kantoi pasal dakwa karpal sudi menerima hudud (yg akhirnya dinafikan sendiri karpal). inilah drama pakatan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu, bila ustaz Kazim jadi MT umno, dia akan memujuk PM supaya melaksanakan hudud. Akhirnya PM akan bersetuju dan undang2 hudud akan dapat dilaksanakan di Malaysia. Tujuan Ustaz juga adalah untuk mengajar isteri2 pembesar supaya bertudung menutup aurat dan akhirnya semua isteri menteri dengan sendirinya akan bertudung. Kalau tak percaya, lihatlah sendiri nanti. Jangan hanya tau menuduh ustaz Kazim sahaja. Dia ada cara tersendiri untuk mengajar agama kepada pemimpin kita tu kerana ustaz yang dulu2 gagal berbuat demikian.

      Delete
    2. Nasihat dari sahabat. janganlah memfitnah seorang ustaz. Mungkin dengan kemasukan beliau sebagai MT, PM akan sedar dan menurunkan harga petrol serta harga gula semula. Siapa tahu, mungkin kemasukan ustaz akan menyebabkan menteri2 tidak jadi menaikkan tarif elektrik dan cukai perumahan di wilayah persekutuan. Kita berdoa sajalah agar kemasukan beliau itu akan meringankan beban hidup yang semakin mencengkam sekarang.

      Delete
    3. Anon 0055..betul tu nanti us kazim akan suruh semua mt2 umno jangan mentekedarah arak terutama najiboltoyo dan hisham. Juga us kazim akan suruh najiboltoyo jangan suka cakap bohong kpd rakyat. Juga kpd rosmoh jangan boros guna duit rakyat seperti guna jet rakyat untuk peribadi. Dan nanti us kazim suruh rosmoh pulangkan balik harta rakyat seperti rantai berlian rm 50 juta beg tangan 650 ribu hingget. Seluar dalam setiap satu usd 1500 hingget terdapat 20 helai. Baju sutra italy 7 juta setiap satu. Kasuk berpuluh2 pasang lebih kurang 1.5 juta setiap satu. Alat2 solek drp perancis harga berjuta2. Nanti bila us kazim beritau rosmoh terus je rosmoh terima dan pulangkan kpd rakyat. Begitu juga madey terus tunduk kpd us kazim dan mengaku 3ratus orang asing dapat ic terus madey bertaubat. KJ dan nazri pula bertobat takkan munum arak lagi. Hebat us kazim ni...tapi cer kita tengok boleh tak dia buat..umno nak ke terima dia begitu saja.

      Delete
  2. yg penting bukan ahli syiah... yg berlambak dlm pakatan. kepada pengikut syiah yg berkubu dlm pakatan, hentikanlah tindakan rakan kamu di iran menyembelih bayi2 dan kanak2 di iran...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 0001, ni nasihat ikhlas. hentikanlah fitnah-memfitnah tu. Bukan dapat pahala pun. janganlah ikut marah di hati, neraka tempatnya tu. Dengar dan bacalahlah nasihat dan amaran Allah dalam Quran tu......

      Delete
    2. Yg tentera kita dan polis mampos di lahat datu tu angkara siapa? Klu tak angkara sendiwara umno laknat.di memali angkara siapa. Di lubuk merbau angkara siapa kalu tak umno laknat? Jangan cakaplah...semua yg jenis kes rogol samun duit rakyat menipu rakyat semua kes umno laknat. Cer tunjukkan satu je kebaikan yg dibuat umno? Tarak bro...sebesar taik palat rosmoh pun tarak bro..hehe.

      Delete
    3. betul ke umno tak pakai Al-Quran dalam urusan politiknya..????? dari sumber setiausaha agung umno tengku adnan mansur....??? tu pakai undang-undang kafirun LORD RIED...BOLEH PAKAI..????TAK DAK DOSA. KE..??? mohon ostad kazim segera betulkan fahaman puak tu...!!!!! O.K !!!

      Delete
  3. masa bermula isu di syria, mat sabu sanggup membuat kunjungan hormat kpd krjn syiah basar assad. balik malaysia, menang timb presiden pas. majoriti ahli pas ni syiah ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 0013, ni nasihat ikhlas. Kalau masih mengaku Islam, hentikanlah fitnah-memfitnah tu. Bukan dapat pahala pun. janganlah ikut marah di hati, neraka tempatnya tu. Dengar dan bacalah nasihat2 dan amaran2 Allah tentang fitnah dalam Quran tu......

      Delete
  4. mmg dy bkn ahli syiah tp dy ahli fasik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. org fasik tu kuat menipu mcm nuar. 16 sept dia tipu pengikut sendiri.. isu pengundi bangla pun dia sudah kantoi. akhirnya org pkr jugak yg kene kencing

      Delete
    2. isunya...dia kata dia bukan ahli umno. Itu aje. tak ada kena mengena dengan nuar pun. tak payah la nak konar baring..

      Delete
  5. dlm umno pun syiah semakin berkembang pesat.ciri2 syiah dlm umno ialah menindas org yg bkn puak umno.itulah ciri2 syiah yg utama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ni tau tak syiah tu apa? tak tau pegilah berguru dgn mat sabun. menindas org tu bukannya syiah tapi ciri2 pas! ko tgklah mcmana pas menindas hassan ali. kalau kroni pulak ciri2 pkr, nuar kroni anak beranak

      Delete
    2. 00.26 - tak habis2 fitnah mat sabu sebagai syiah walaupun telah dinafikan.... kan ke dalam Quran ada sebut fitnah itu jalan ke neraka?

      Delete
    3. 0048, betul ke mat sabu bukan syiah? tapi kenapa dia selalu memuji syiah dan khumeini? heran jugak kan...

      Delete
    4. 0059 - mungkin dia ambil bentuk pentadbirannya yang baik kot? Contohnya kita ambik bentuk ekonomi amerika yang baik dan boleh digunakan dalam masyarakat Islam. yang tak elok kita tak ambik. Katalah kita ambil teori ekonomi orang yahudi yang boleh kita gunakan dalam islam, itu bukan bermakna kita yahudi, kan. Sama jugak dengan sistem bank yang kita tiru, tapi kalau kita ubahsuai dan ada konsep sama2 untung seperti dilaksanakan bank Islam tu, apalah salahnya. Apa2 pun sebagai nasihat yang ikhlas drp sahabat, kalau masih mengaku Islam, hentikanlah fitnah-memfitnah tu. Bukan dapat pahala pun. janganlah ikut marah di hati, neraka tempatnya tu. Dengar dan bacalah nasihat2 dan amaran2 Allah tentang fitnah dalam Quran tu......

      Delete
  6. ust mcm kazim elias ni lah yg patut kita ikut. ust yg asyik suruh pengikut baring atas jlnraya dan jadi kuli jaga parking mestilah ditolak

    ReplyDelete
    Replies
    1. sapa nak ikut, ikutlah. Sapa tak nak ikut, tak payahlah ikut.

      Delete
    2. Tahniah ustaz kazim. Mudah-mudahan selepas ustaz masuk MT ni, hudud akan tertegak di bumi Malaysia seperti yang berlaku di Brunei. Mudah-mudahan ustaz dapat memberi kesedaran kepada pemimpin dan ahli parti MCA supaya dapat menerima hudud utk umat Islam. Mudah-mudahan juga selepas ini semua isteri PM2 Malaysia juga akan memakai tudung selepas ini.

      Delete
    3. Ustaz ni memang amat berwibawa, banyak nasihatnya pasti akan diterimapakai oleh PM dan sekaliannya. Sudah pasti akan dia nasihatkan PM menutup pusat perjudian di Genting, membatalkan GST, budaya kuning sifar, memeriahkan masjid serta menghentikan fitnah, pemborosan, rasuah dan lain2 supaya diredhai Allah AWJ . Dimasa itu melayu tentu akan bersatu. Marilah bersama kita meraikan perlantikan beliau sebagai ahli MT UMNO.

      Delete
  7. Ikut .. jangan tak ikut ..

    ReplyDelete
  8. moga UKE berani menegur kalau ada kebatilan dalam pentadbiran skrg

    ReplyDelete
  9. UMVENO DAN MENIPU BERPISAH TIADA...mmg dasar lemvu vodoh....

    ReplyDelete
  10. Nak tuduh pr syiah macai lembu ni.ketua syiah malaysia relek je isap rokok tepi bendang kenapa tak g tangkap.ke mat telo ketua ajaran syiah.kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia dah bagi jawatan....apa nak tunggu, sapu aje laaaa

      Delete
  11. Replies
    1. dah dpt jawtan mna ada masa lagi nak bagi ceramah. dah sibok dah. byk keja2 parti kena buat

      Delete
    2. Soalan: Apakah hukum melaksanakan hudud di negara kita, ustaz?

      Delete
  12. Kesimpulan kpd semua komen2 d atas...KOMPOM PENGIKUT2 UMVENO LEMVUNO NI BANGANG...X BOLEH FIKIR

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon..23:05, dia orang ngaji tapi tak faham dan buat tak faham...tak ikut bila faham...reti ke diaorang tu rukun IMAN 6 perkara dan rukun ISLAM 5 perkara tu...??? drp insan merempat kg medan PJS.

      Delete
  13. Suka betul non muslim and non malay tengok kita komen pasal ustaz ni.

    ReplyDelete
  14. Kepada setia-usaha Datuk Seri Tengku Adnan bin Tengku Mansor (UMNO) Ketua Parti gerakan Mah Siew Keong, Ketua MIC Datuk Seri G. Palanivel, Ketua PPP Datuk T. Murugiah dan peminpin-peminpin komponen.

    Kami YIP KUM FOOK Ketua MCA Gombak, YIP JIUN HANN pemuda MCA Gombak dan Jayanthi Devi Balaguru ketua Gerakan Segambut (CHIA OOI SUN & CO.) Advocates & Solicitors 48-1 1st Floor, Jalan Brunei Utara Off Changkat Thambi Dollah, Pudu 55100 Kuala lumpur, dengan hormatnya disini harap semua parti komponen BN menyokong seruan bekas menteri penerangan Zain Nuddin menjemput bekas Perdana menteri DR. Mahathir bin Mohamad ke Putera Jaya menolong Kerajaan mentadbir Negara.

    Kerana berbanding dari segi ekonomi, keselamatan, pembangunan dan lain-lain dengan jelasnya bekas perdana menteri Dr. Mahathir bin Mohamad lebih berkaliber dan berpengalaman mentadbir Malaysia dengan sepurna.

    Sekian dimaklumkan. Terima Kasih

    YIP KUM FOOK & ASSOCIATES
    NO. 2A & 2B, 2ND FLOOR
    JALAN 53, DESA JAYA KEPONG
    52100 KUALA LUMPUR

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...