Thursday 21 November 2013

RUPA-RUPANYA BUDAK YANG KONONNYA "DISOROK" PENUNGGU VILLA NABILA IALAH PENDOKONG TEGAR UMNO!!!!



KECIL-KECIL DAH PANDAI BUAT HAL.

Budak yang dikatakan hilang setelah masuk rumah berpuaka Villa Nabila,, Mohamad Izzat Izzudin Hussin, 16, tetapi sebenarnya berada di rumah seorang kawannya di Bandar Dato Onn, Johor Bahru.


Mangsa difahamkan bersama rakannya memasuki Villa Nabila awal pagi Ahad sebelum keluar menerusi pintu belakang dan membuat keputusan tidak pulang ke rumahnya, sebaliknya tidur di rumah rakannya.


Susulan kehilangan Izzat, keluarganya membuat laporan polis dan kes itu kemudian mendapat perhatian orang ramai yang membuat tanggapan mangsa itu hilang di villa berkenaan dan kononnya `disorok' penunggu banglo lama berkenaan.


Ibunya Norhayati Mohamad, 39, berkata, polis memaklumkan kepada beliau bahawa anaknya telah ditemui di sekitar pukul 2 pagi Selasa.


Norhayati berkata, beliau berjaya bercakap dengan anaknya secara ringkas dan anaknya memberitahu bahawa dia telah terlupa untuk memberitahu ibunya di mana dia berada.

Sebelum ini dilaporkan bahawa seorang remaja lelaki telah hilang selepas dia dilihat memasuki bangunan terbiar di Danga Bay di Johor Bahru pada Sabtu.

22 comments:

  1. Perangai org UMNO MEMANG SIAL...Asyik nak DAJAL ORE JE...BODOH SGT...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak kisah pun..
      Yang aku takut, tu hantu hantu kat Putrajaya tu.
      Hisap darah rakyat. Sembunyi duit rakyat kat oversea bank.
      Menentang hukum Tuhan. Fitnah orang.
      Hantu hantu tu memang sedara Iblis.

      Delete
    2. Hantu2 tu banyak bro satu kabenet negara dan pekerja2nya semuanya hantu. Tapi yg bapak kepala hantu dalam banyak2 tu ada 3 ekor yg satu kepala botak yg kedua muka sebab dan ketiga kepala sentiasa botak. Mereka bertiga ni bapak segala putianak penghisap darah lebih drp lintah gunung lagi.

      Delete
  2. Fuck betul ak ngan fuckatan ni....smua xkna...ntah pape..phtuuii....kerjanye bangkang bangkang bangang bangkang..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni pasal..alih2 merapu terkeluar tajuk. kau ke yg kena rasuk antu UMNO sampai sasau menyanyah tak tentu pasal...

      Delete
  3. bkn di sorok,tp menyorok umah kawan..kawan pulak,kawan perempuan,sama umur..keluarga kawan perempuan kebetulan tiada di rumah..jd umah kawan perempuan tu,'line clear'..memang dasar UMPORNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. laaaa..ruper2nyer dia disorok oleh hantu tetek.......hantu nie mmg geng syaitan......syaitan dikenali....hihihihihihi

      Delete
    2. Menyorok celah kangkang rupanya.

      Delete
  4. UMNO BODOH BIN BANGANG BINTI BANGSAT A/L LEMBU....

    ReplyDelete
  5. Kecik2 lagi dah jadi hantu besar nanti boleh la ganti najib jadi hantu pau duit.kahkahkah

    ReplyDelete
  6. Jangan dikutuk budak tu. Besar nanti bakal jadi MB johor tu... itu pun kalau umno masih ujud lah.... wakaka

    ReplyDelete
  7. Macai babi negara sentiasa memberi perhatian dalam blog ni..kalo tak caya, macai2 bangang ni la antara yg terawal akan komen.

    ReplyDelete
  8. adoii.kantoi kita ni kang. superimpose gambar budak pakai baju BN a.k.a babi negara tu kasi la cun sikit. nampak sangat potong tampal. Kasi tukar cepat sebelum macai2 perasan. aduuuuss

    ReplyDelete
  9. hahahahaha.. ini macam kes superimpose calon sungai limau dulu.. omakkau sila padamkan sebelum macai UMNO nampak..

    ReplyDelete
  10. Malunya aku nak ceritakan kisah belia ini jika dibanding seorang terpelajar AHMAD AMMAR AHMAD AZAM DALAM KENANGAN ( 1993-2013) pergi dalam perjuangan menegakan keadilan, kemanusian dan ISLAM.

    BELIA ini mencari keni'matan dunia yang sedikit bersama pasangannya yang ingin mendekati hantu dan Syaitan, sedangkan AHMAD AMMAR AHMAD AZAM dijemput Allah dalam perjuangan suci, nyanyiannya Al Quran dan Hadith. Semoga Allah mencucuri rahmat yang berterusan ke atas roh AHMAD AMMAR AHMAD AZAM yang syahid di Turki..... Kepada ayahanda dan bondanya takziah atas pemergiannya dan Tahniah kerana dapat membesar anak ayang beriman. AL FATIHAH BUAT AHMAD AMMAR AHMAD AZAM

    ReplyDelete
  11. OMAKKAU, cukuplah dengan cerita budak ini, dia BUKAN CONTOH YANG TERBAIK.... Pada usia 16 tahun keluar rumah bersama teman wanita, tanpa memaklumkan kepada ibu bapa, menginap dirumah kawan selama beberapa hari.... Bersangka baik tak ada apa-apa berlaku antara dia dan perempuan itu.... Namun itu adalah TINDAKAN YANG TIDAK BAIK DAN TIDAK BERMORAL.

    Ibunya pula begitu rela gambar diambil untuk sebaran umum, mana ayahnya?.....

    CUKUPLAH OMAKKAU SETAKT INI.... TAK BERMENFAAT LANGSUNGS BAHKAN MENIMBUL semacam kejijikan pula.

    ReplyDelete
  12. Beruk macam ni bersepah kat mana2 selagi islam sekular jadi pegangan.apa yg diorang buat masa berduan tak ada siapa pun yang nak ambil tau termasuk ahli keluarga perempuan tu sendiri.seks bebas dah jadi pekara biasa bagi puak islam sekular ni..

    ReplyDelete
  13. Kalau berlambangkan UMNO/BN hantu pun takut,msksud aku hantu SPRM dan hantu PDRM. Cuba kaji semula setiap perilaku mereka yg berlambangkan UMNO/BN mana ada hantu SPRM dan PDRM kacau dibiarkan bebas begitu sehaja. Untuk hidup selesa di Malaysia ini tuntutlah ilmu UMNO/BN nescaya anda tidak akan digangu gugat oleh hantu2 SPRM dan PDRM sebaliknya dua hantu ini akan sentiasa melindungi anda sepanjang masa. Selamat mencuba

    ReplyDelete
  14. Hahaah.. Macai umno semuanya bodoh2 belaka..

    ReplyDelete
  15. Yg pnting malaysia masih aman..hahaha..bangang punya budak.

    ReplyDelete
  16. Bangang taraf GABAN GENG UMNO NIE.
    .

    ReplyDelete
  17. Apa la kaitan umno dgn bdk nie..at least bdk nie xla tmbuk perempuan mcm parti pak lebai tu..sapa2 pn blh mjd pnyokong umno x ksah la bnduan skalipun coz umno x letak kan syarat pda pnykong dia..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...