Saturday 26 April 2014

EDISI KASI DEDAH SAMPAI TERBURAI ... PEMILIHAN KEADILAN 2014 DI SARAWAK .. BILIK HOTEL DIGUNAKAN SEBAGAI TEMPAT MENGUNDI OLEH PASUKAN YANG MENYOKONG PEMIMPIN TERTENTU!!!!



Hasil dari maklumat, pasukan pemantau PACA TSKI telah menyerbu sebuah bilik di Hotel Seng Chong, Simunjan Sarawak dimana dalam serbuan tersebut telah dijadikan tempat membuat undi untuk pemimpin tertentu.

Sebelumnya itu ketika pihak PACA TSKI mengetuk pintu bilik hotel tersebut mereka didalam enggan membukanya tapi kedengaran dari luar keadaan kelam kabut didalam ..

Setelah beberapa minit barulah dibuka dapati seorang anggota parti dari Hulu Selangor yang dikenal pasti dipercayai sudah membuat pangkah di kertas undi dan dimasukkan kedalam sebuah kotak.

Kejadian ini telah berjaya dirakam dan sudah pun dimaklumkan kepada Pengerusi Jawatan Kuasa Pemilihan Pusat Dato' Johari Abdul sendiri.

Pihak JPP berjanji sungguh akan buat siasatan dan tindakan sewajarnya. .. Sehingga artikel ini di tulis calon no 3 Tan Sri Khalid Ibrahim sedang mendahului.


Semalam Omak kau sudah beritahu peringatan bahawa kali ini jangan ada lagi pemilihan KeADILan yang disangsikan ketelusan, bersih dan adil.

Pihak TSKI sudah menubuhkan pasukan Polling Agent dan Counting Agentnya (PACA) yang terdiri dari sukarelawan seramai 600 orang ... Don't play playlah kali ini.

Jangan bersikap apabila Empayar nak rebah maka mula bertindak gelabah tidak munasabah .. Menang biar anggota parti tidak marah .. kalah biar bermaruah.

23 comments:

  1. bukan su hulu selangor/ su hulu langat

    ReplyDelete
  2. Kesan positif kedatangan ohbama ke Malaysia:
    1. Harga petrol akan turun serta meets
    2. Tol bandar akan turun berperingkat
    3. Gula turun harga lag I
    4. Harga getah naik melambong
    5. Kangkung turun harga
    6. A yam turun rm1

    ReplyDelete
  3. Mula main duit la ni. Pasukan tu bukan bergerak pakai duit poket sendiri kot. PKR = UMNO.

    ReplyDelete
  4. Aduh sakitnya hati. .. aku setahun 30x kali ulang alik pergi amerika x dpt jmpa presiden.. siap masuk pentagon lagi tpi dpt jmpa su je.. aduh sakitnya hatiiiii...

    ReplyDelete
  5. tahniah Azmin Ali Berjaya mengekalkan jawatan dan zuraidah kecundang.....si pudin muka bulan salah perhitungan.....Tahniah Azmin....agenda baru PKR bermula

    ReplyDelete
  6. PKR bergelumang dgn taik tapi dok canang pihak lain yg kotor.. hakkkk ptuih..

    ReplyDelete
  7. Umno bn lagi jijik sejijik najis2 nya...

    ReplyDelete
  8. terkini Azmin sah menang dan kekal sebagai Timbalan Presiden .....zuraidah kalah......tahniah Azmin Ali......keadilan raya untuk semua bukan untuk krooni....

    ReplyDelete
  9. Oooo ni kerja orang PKR ropanyer...patut ler 40k bangla tu tak jumpa2 lagi sampai sekarang...hahahaha

    ReplyDelete
  10. Ini sumer poyo....haktuihhhhhhhh

    ReplyDelete
  11. Nape calon presiden xder yg lawan sadis2 sampai kiamat ler empayar nuoq...sadis2 kata x kroni nie dh terbalik dah...

    ReplyDelete
  12. Ini sumer poyo....haktuihhhhhhhh

    ReplyDelete
  13. http://johorbahru.biz/waterbuddy-pam-zakar/ produk 5 STAR DARI USA.. PEMBESARAN SAIZ ZAKAR..Anda mengalami pancutan Pra Matang, Isteri belum merasai oganesme..anda gagal di batera.. layari wep ini & beli sekarang..call 013-798 4439

    ReplyDelete
  14. Yang lapor dan serbu team TSKI. Tapi yng menang ketika itu TSKI calun no. 3. Takkan calun lain rncang'penipuan' TSKI juga yang menang...sandiwara apa ni!

    ReplyDelete
  15. Aduhhh ade lagi ke taik perangai umno.dlm PKR nih??? Jahanam PR pas.ni

    ReplyDelete
  16. Fitnah mula.dijaja pleh bloger pecisan. Inilah dia reformasi tulen. Ugut duit gannster reformasi tulen. Semuga berjaya. Ingat jika sekadar mendengar sebelah pihak ini lah jadinya.Bloger omak kau pelupor beriya fitnah.

    ReplyDelete
  17. Ini sumer poyo....haktuihhhhhhhh

    ReplyDelete
  18. Ada dua sja di sini.. Samada ianya untuk dijadikan fitnah buat TSKI. atau TSKI sendiri mahu menolong empayar nya.. perlu dibuat siasatan dgn teliti..

    ReplyDelete
  19. Pemilihan PAS jgak yg bersih..

    ReplyDelete
  20. betul ke pemilihan parti PKR.. PKR sebuah parti yang bersih ni???? ke omakkau saja buat cerita ni????

    ReplyDelete
  21. aku tak percaya.... keadilan adalah parti yang bersih.... sebersih presiden parti dan sesuci DSAI... ini semua fitnah UMNO.... hehehehe.... atau omakkau jak yg buat citer ni ....ambik kau

    ReplyDelete
  22. Omak kau pelopor berita fitnah. Hanya memetik cerita sebelah pihak. Jgn diamalkan berita fitnah ini. Ingat omak kau kau baru sahaja sembuh tapi masih lagi tidak sedar diri dengan menjaja berita fitnah

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...