Monday 14 April 2014

PENDUDUK DIGEMPARKAN DENGAN SEKALI LAGI PENEMUAN MAYAT SIAP BERBUNGKUS DI TEPI JALAN DI BUKIT MINYAK, PULAU PINANG.


Penduduk tempatan gempar apabila lagi mayat siap berbungkus di temui di tepi jalan di Bukit Minyak, Pulau Pinang pagi tadi.
Mayat berbungkus di jumpai di Lorong 4,Kawasan Perindustrian Bukit Minyak,Pulau Pinang.

Setakat ini sudah 3 penemuan mayat telah di jumpai di sekitar kawasan ini iaitu pada bulan Januari, Febuari dan pada hari ini.

Pihak polis telah pergi ketempat kejadian setelah dimaklumkan oleh orang ramai.


8 comments:

  1. Polis jd tunkang kutip je lah .
    Yg jd masalah pati ni di ambil bekerja .. Buat serbuan kat kediaman tengah malam . Kalau betul buat lah di tapak projek mcm gro di serbu di kelab kelab ..

    Tanah kubur semakin sedikit yg tinggal tak cukup utk generasi kita.. Mahu satu hari nanti orang kita sendiri akan letak mayat ahli keluarga pulak tepi jalan ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini sumer poyo...haktuihhhhhhh

      Delete
    2. Ko x abis2 dgn poyo ko...bugima betul

      Delete
  2. Pembunuhnya masih bebas.

    ReplyDelete
  3. "Ya Allah, akhirkanlah hayat kami (matikan kami) dalam keadaan HUSNUL KHATIMAH dan janganlah akhiri hayat kami dalam keadaan SU-UL KHATIMAH. Ya Tuhan kami, janganlah Engkau sesatkan hati kami setelah engkau memberi petunjuk dan berikanlah kepada kami kurniaan RahmatMu. Sesungguhnya Engkaulah yang banyak memberi kurniaan".

    ReplyDelete
  4. eleh... kes kecik jer tu. M'sia masih lagi aman. kahkahkah

    ReplyDelete
  5. Syukur.... Malaysia aman....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...