Tuesday 16 October 2012

BERITA YANG MEMBERI PUKULAN MAUT KEPADA PAS/PKR/DAP/PR!!!!!!!....PERKASA ISTIHAR AKAN BANTU UMNO MENANG BESAR MELEBIH 2/3 MAJORITI DALAM PRU 13 NANTI!!!!!!..PERGH!!!!

Zulkifli Noordin (bersongkok) dan Muhammad Zahid Md. Arip (kiri) semasa sidang media di pekarangan Dewan Orang ramai Kampung Ahmad Said pada Rapat Umum Perkasa Perak di Ipoh, kelmarin.

Perkasa buat ketetapan sokong, bantu UMNO, BN

IPOH 15 Okt. – Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) mengambil ketetapan untuk menyokong serta membantu memenangkan UMNO dan Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Umum Ke-13.

Naib Presidennya, Datuk Zulkifli Noordin berkata, keputusan itu diambil setelah melihat senario politik semasa yang menyaksikan kedudukan Islam dan orang Melayu di negara ini diserang bertubi-tubi oleh golongan tertentu dengan mendapat bantuan asing.Kita akan bantu UMNO dan BN mendapatkan semula mandat daripada rakyat. Kita akan berusaha membantu UMNO dan BN bukan setakat menang dengan majoriti tetapi mendapat semula majoriti dua pertiga daripada rakyat.....UTUSAN MELOYA

PERGH!!!!!!!.. NAMPAK GAYANYA HARAPAN PAS/PKR/DAP/PR NAK TAWAN PUTRAJAYA HANYA TINGGAL SIA-SIA SAJA.. SUDAH MENJADI ANGAN-ANGAN MAT JENIN!!!!!!..

TERINGAT ADMIN PADA SATU KENYATAAN DARI PENGASAS DAN PRESIDEN PERKASA SENDIRI, IBRAHIM ALI... MANA-MANA PARTI NAK MENANG PRU 13 KENA MENDAPATKAN SOKONGAN DARI PERKASA.

RESPON DARI ADMIN IALAH:......MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...








3 comments:

  1. Nak joint gelak sama, hahahahahahahahahahahaahahhahahahahahahhohohooohohohihihihihihi...

    ReplyDelete
  2. Badut botak buat lawak.

    ReplyDelete
  3. Diri sendiri pun tak lepassss. Nak tolong orang.....perggggh.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...