Thursday 11 October 2012

KINI RESTORAN SEKINCHAN IKAN BAKAR CAWANGAN SEKSYEN 7, SHAH ALAM SUDAH DITUTUP!!!!!!.


Lagi satu cawangan diantara  Restoran Sekinchan Ikan Bakar kepunyaan Jamal Yunus, Pengerusi Bersih 4.0 Celup yang mau belasah para peserta Himpunan Janji Demokrasi di Dataran Merdeka pada malam ambang Kemerdekaan, telah ditutup. 

Cawangan terbaru yang sudah ditutup ialah di Seksyen 7, Shah Alam, Selangor.

Nampaknya suara rakyat suara keramat...Kuasa rakyat membawa akibat...Rakyat telah bersuara dan menujukkan kuasanya, maka inilah akibatnya.

Sebab itu rakyat yang berniaga tidak perlu sangat mempamirkan sifat terlalu taksub menyokong sat-satu parti politik sambil berlagak sombong, angkuh dan besar kepala.

Jangan katakan pihak yang berlainan pegangan politik  meluat..dari kalangan senautan politik pun naik menyampah bila sudah keterlaluan.

4 comments:

  1. Bangsat Haramjadah nih apa mau hairan berapa banyak yang tutup beb..., dia sekadar proksi perniagaan Noh Omar dan Dato Shafie (Setiausaha Noh Omar dan merangkap pangkat Pakcik pada si Jamal Pak Tongkol tu)

    ReplyDelete
  2. betul la org2 bersih ni mrugikn peniaga2 melayu yg ada ferrari ni..bodoh,buka la kedai ko tu depn rumah najib or udin yasin bru la depa nak bg modal

    ReplyDelete
  3. hik hik hik ,,,, happy n sedih jga nie ,,, wkkwkwkwkwk
    ]

    ReplyDelete
  4. Kalau berniaga takpayah berpolitik la..meniaga je..politik simpan dalam hati.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...