Wednesday 31 October 2012

JOM KITA RAMAI-RAMAI PAKAT TENGOK FESYEN ISLAMIK ALA-ALA ISLAM WASSATIYYAH!!!!!!...FESYEN TERKINI ALAF BARU MEMENUHI CITA RASA ISLAM WASSATIYYAH!!!!


Gambar ini admin kutip dari lidah biawak rasmi UMNO, Utusan Malaysia.

Sebahagian model memperagakan baju pada majlis sidang akhbar The Islamic Fashion Festival bertemakan  "HAKUNA MATATA".
Tema diciplak dari cerita  Kartun The Lion King. Sebab itu fesyen ini pun macam orang zaman duduk dalam hutan jugak.

Adakah tergamak penganjur boleh namakan ini fesyen umat Islam?...Cuba peratikan betul-betul minah model sebelah kiri. Dah lah tak pakai tudung. Peragakan baju fesyen nampak ketiak!!!!!. Ini betul-betul gila babi punya fesyen yang jaja dan jual nama Islam.

Betul-betul hamlau punya kerja!!!!

Lagi memelikkan bila dengan bangga dan megah boleh lidah biawak rasmi UMNO tolong kempen. Satu kerja yang menghina Islam.

Sebelum ini Presiden MCA Chua Soi Lek hina Islam depan Najib, Najib tersenyum tak kata apa tapi beri RM30 juta sebagai upah.

Agak-agak berapa upah pula pengajur ni dapat menghina Islam?

UMNO TUMBANG.. ISLAM DAN MELAYU GEMILANG......UMNO TIADA...ISLAM TIDAK LAGI DIHINA.

2 comments:

  1. tahniah kepada DS Hj Najib Al-Wassatiyyah!! idea kesederhanaan beliau memang patut dipuji kerana sudah pasti beliau memberi sokongan kepada penaung "Islamic Fashion" ini. Penaungnya siapa lagi kalau bukan Bik Mama.. pada hemat saya rasanya tak perlulah dianjurkan lagi "Islamic Fashion" ini kerana ianya tak pernah sunyi daripada kontroversi... masih segar di ingatan kita semua tentang bagaimana salah satu pakaian yang diperagakan menggunakan nama Nabi junjungan kita Muhammad SAW dengan tanpa rasa bersalah... sudah-sudahlah mengaibkan nama Islam dengan penganjuran majlis seperti ini yang jelas tidak melambangkan Islam yang sebenar...

    ReplyDelete
  2. Hasi kreativiti spesis Umat Melayu Naif Otak nya ni la ropenye! Diwar2kn plak ole biawak Be End! Memang slayaknya la waris walak islam ada_hari wajib dinyahkan dri persada politik tanah air. Ni la parasit yg patut diselamatkan ole JATI jalor 3 sarjan Hassan Ali!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...