Thursday 25 October 2012

PELIK TAPI BENAR!!!!!... YANG HINA, MAKI HAMUN DAN CACI CERCA AGAMA ISLAM PARTI MCA, TAPI PERKASA BUAT DEMO BANTAH DAP!!!!!!


LAIN YANG MEMAKI HAMUN DAN MENGHINA ISLAM, LAIN YANG KENA SERANG...ITULAH PERANGAI PERKASA!!!!!

Yang hina ,maki hamun dan caci cerca Agama Islam dengan pelabagai kata-kata nista dan biadap melampau ialah dari parti MCA, parti paling akrab,intim dan rapat UMNO dalam Barisan Nasional sejak sebelum Merdeka...tapi NGO mesra ketat dan padu sejati abadi UMNO, PERKASA buat demo bantah dan beri amaran ialah kepada DAP.

Inilah apa yang berlaku sebentar tadi di Kulaijaya, Johor, apabila beberapa kerat ahli PERKASA membuat demo bantahan kepada DAP atas alasan DAP parti rasis, anti Melayu/Islam sebagai menyahut dan setuju amat akan kata-kata Najib Razak semasa merasmikan Perhimpunan Agung MCA yang ke 59, hari dan waktu yang sama Presiden MCA serta semua perwakilan termasuk sayap wanitanya serang dan hentam Islam secara keterlaluan.

Hasil hentaman dan serangan amat biadap itu lantas Presiden PERKASA, Ibrahim Ali menyeru semua ahli PERKASA memberikan sokongan padu dan undi mereka kepada MCA nanti.

Demo PERKASA Kulaijaya ini sebagai tidakan susulan apa yang diperkatakan oleh Ibrahim Ali.

INILAH DINAMAKAN TUNJUK BERANI TAK KENA TEMPAT.. TUNJUK GARANG SALAH SASARAN..AKHIRNYA DIJADIKAN BAHAN KETAWA TERBAHAK-BAHAK SAMPAI MUNTAH!!!!!

8 comments:

  1. Bodoh sombong dan mcm katak bawah tempurung....mengangguk saja tanpa faham apa yg ketua mereka suruh.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh macam buah dia. Janganlah babitkan katak.

      Delete
  2. Presiden Perkasa nanti dapatlah sikit, roti canai kosong dari najib sebab telur dah tak ada.

    ReplyDelete
  3. Ibrahim ALI perkasam nak tunjuk perkasa konon. Dulu masa dia di UITM Shah Alam buat demonstrasi kutuk Mamak Kuty Mahathir, tak pandai memerintah, sebab org Melayu di Baling ada yg mati kelaparan kerana terlalu miskin. Sekarang berkepit kesana kemari dgn Mamak Kuty. Mamak Kuty rompak harta negara ,beri IC biru kpd PATI Sulu ,(600,000 IC) ,sehingga terjadinya pembolosan sempadan dgn mudah. Mamak Kuty jadi pengkhianat bangsa dan negara.Ibrahim perkasa tetap jadi pengampu Mamak ni. Google "kekayaan Mahathir dua kali ganda Sultan Brunei, $44 billion no 2 selepas Hosni Mubarak. Anak2 dia berbillion.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu bukti menunjukkan orang ada kelulusan tak semestinya mempraktikan saranan dan pandangan prof dan pensyarahnya. Orang yang berkelulusan juga boleh bertaraf hamba untuk mendapatkan sedikit habuan bagi memuaskan selera dan nafsu. Itu sebabnya kita kena menghormati orang kerana peribadinya dan sumbangan kepada masyarakat. Sebab itu dinegara maju rakyat menghormati orang yang bekerja sebagai pemandu bas, pemungut sampah dan juga orang yang bekerja sukarela membantu masyarakat. Negara kita masih jauh dibelakang, Apatah lagi selagi parti porno yang memerintah secara kuno!!!

      Delete
  4. Nak cakap apa? Orang bodoh kalau berkumpul mestilah yang dapat pun perkara bodoh? Kalau ada otak mesti berfikir. Tengok gambar yang baju putih perut buncit tu. Kalau YB umno tak bagi duit sebulan kempis lah perut tu. Bukan gheti nak berdikari ke atau pun berusaha dan berkeringat!! Bangang punya manusia!!!

    ReplyDelete
  5. sape owner blog ni haa... mcam bodoh je

    ReplyDelete
  6. INI SEMUA SALAH UMNO.......( umno gak yg salah )

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...