Saturday 27 October 2012

DUA RAKAMAN GAMBAR YANG TERBAIK SEPANJANG AIDIL ADHA DIALAM INTERNET!!!!!!!

Dua rakaman gambar pada pandangan admin yang paling cool dan sempoi sempena Aidl Adha yang legear ligat dialam maya (INTERNET).

Diatas dirakamkan dua tahun yang lalu dimana penyokong tegar PAS dan UMNO saling duduk sebebelah menyebelah tanpa mengambil kira anutan politik sama-sama memapah daging Korban. Suasana ini diberitakan berlaku di Sarawak.

Dibawahnya pula, satu banner pada pandangan admin banner yang dibuat tanpa izin dan pengetahuan Shahrizat Jalil, Ketua Wanita Malaysia kononnya menyumbang 20 ekor lembu kepada UMNO Kangar.

Banner dibuat atau disuperimpose dengan perkataan Lembu diselarikan dengan nama beliau.

Nama "LEMBU" sudah dianggap amat sinonim dengan Ketua Wanita UMNO Malaysia ini kerana skandal NFC RM250juta sehingga kini sudah lebih 5 tahun 1 sen pun belum dibayar kembali kepada kerajaan.

Tapi yang pasti ianya banner terbaik pernah dihasilkan untuk Raya Aidil Adha. Itu realiti!!!!!



2 comments:

  1. UMNO tidak ada di Sarawak. Penyokong BN itu mungkin Penyokong Parti PBB. Check fakta dulu sebelum siar. Penyokong BN di Sarawak juga tak semestinya suka UMNO.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...