Monday 22 October 2012

SEKITAR CERAMAH PENGERUSI BERSAMA BERSIH, DATO' AMBIGA DI LUNAS, KEDAH....SAMBUTAN AMAT MEMBERANGSANGKAN SEKALI!!!!!!...UNDI KAUM INDIA MAJORITI TETAP KEPADA PAKATAN RAKYAT!!!!



Ceramah bersama Dato' Ambiga di Dewan Kartu Raja Paya Besar, Lunas semalam 21hb Oktober 2012... Sambutan luar biasa....Jelas majoriti kaum India tetap menyokong Pakatan Rakyat.

Memang benar apa yang dikatakan oleh para pemimpin MIC mengenai Dato' Ambiga....beliau memang dihormati dan dikagumi dikalangan warga kaum India di negara ini.

Lagi beliau dihina dan diganggu dengan senaman punggung dan berniaga burger didepan rumahnya, lagi ramai warga India menyokong Pakatan Rakyat.

UMNO/BN SUDAH BOLEH BERSEDIA MENJADI PEMBANGKANG MULAI SAAT INI..BILA TIBA MASANYA NANTI SELEPAS DIUMUMKAN KEPUTUSAN PRU 13, TIDAKLAH BERASA KEKOK.

1 comment:

  1. Pernah lihat ceramah pas? Ribuan malahan ada yg puluh ribu hadir ke ceramah tapi akhirnya pas tetap kalah. Kerana kalah itu lah dan kini kerana rindukan kuasa, pas sanggup menjadi babi tunggangan. Begitu juga pkr, kerana anwar nak selamatkan tengkuk dia, dia sanggup buat apa saja, pada apa saja harga. Tetapi akhirnya anwar dan pkr tetap akan kecundang di hukum oleh Allah SWT dan rakyat teramai!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...