Sunday 21 October 2012

KELMARIN PERKASA KATA HARAM SOKONG MCA SEBAB HINA HUKUM HUDUD!!!!... HARI INI FATWA TERSEBUT SUDAH DIBATALKAN OLEH PRESIDEN PERKASA SENDIRI!!!!!!


Tak sampai satu hari "Fatwa" dari PERKASA mengatakan haram berikan undi dan menyokong MCA, kerana kebiadapan Presiden MCA, Chua Soi Lek kata akan hilang pekerjaan kira-kira 1.2 juta rakyat Malaysia jika negara ini laksanakan hudud.

Bila wartawan lontarkan soalan kepada Najib, terus Najib terkedu terbelit lidah yak mau memberikan sebarang komen.

Hari ini Chua Soi Lek setelah mendapat tahu Najib langsung tak berani nak tegur dan berikan komen kerana kebiadapan melampaunya menghiuna hukum hudud, beliau telah upkan lagi serangan dan penghinaan terhadap Islam dengan mengatakan, negara yang amalkan hudud adalah antara negara yang paling korup sekali dalam dunia.

Sebaik saja kata-kata penghinaan ini dihamburkan didepan para perwakilan MCA yang sedang bersidang kali ke-59, Presiden PERKASA, Ibrahim Ali telah membatalkan "fatwa" haram sokong MCA kepada akan kerah dan memastikan semua ahli PERKASA sokong semua calon MCA.

Dah semacam 'FATWA' HARAM UNDI PAS" lah pula bunyinya.

PARTI YANG HINA HUDUD HALAL DIBERIKAN SOKONGAN.. YANG PERJUANGKAN HUDUD DAN PERTAHANKAN KESUCIAN ISLAM, HARAM DIBERIKAN UNDI DAN SOKONGAN.
LAGI KUAT, GARANG DAN NYARING MCA MENGHINA DAN MEMPERLEKEHKAN ISLAM, LAGI KUAT SOKONGAN PADU YANG DIBERIKAN OLEH UMNO DAN PERKASA.

INILAH CARA UMNO/PERKASA MEMPRAKTIKKAN SLOGAN AKAN MEMPERTAHANKAN KETUANAN MELAYU DAN KESUCIAN ISLAM HINGGA KETITISAN DARAH YANG TERAKHIR DAN SANGGUP MATI BERKCEAI TULANG DAN HANCUR BADAN SERTA BERMANDIKAN DARAH.

2 comments:

  1. Kesian la tgk Brehem Ali ni...dah habis cara dah nak buat orang percaya kat die...bodek gitu bodek gini...x lama dah bang Brehem Ali...taubat2 laa....

    ReplyDelete
  2. biarkan katak dgn berudu berudunya... lg kuat dia melalak lagi bagus....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...