Wednesday 17 October 2012

LAGI KISAH WARGA PATI MENJADI WARGANEGARA MALAYSIA!!!!....BOLEH PERCAYA KE MAMAT INI WARGANEGARA MALAYSIA???


BIAR GAMBAR JADI SAKSI BERBICARA!!!!!

Lihat dan amati betul-betul gambar diatas sambil mencuit minda bertanya soalan-soalan berikut demi mencapai kepastian dan kebenaran... Kita tolak berlainan anutan politik ketepi untuk buat seketika.


1) Ramai pula anak yang dia daftar? Sampai 4 orang Ermmmmmm....

2) Saddam Hussin nama anaknya? Ermmmmmm….


3) Semporna? Sabahan rupanya. Ermmmmmmm…


4) Apabila melihat pada borang pendaftaran, pusat pendaftaran hanya diadakan di Dewan Inabah. Buat di dewan sahaja? Hebat sungguh Malaysia...Malaysia serba boleh…..


5) Akhir sekali ada muka rakyat Malaysiakah? Sibuk nak mohon surat beranak lewat? Berapa tahun lewat? Dah tua bangka baru nak mohon? Ya…hanya di Malaysia negara Serbaboleh.


6) Lagi?....

Kebelakangan  ini, kita selalu terdengar cakap-cakap dari puak-puak yang memperjuangkan "Ketuanan Melayu" yang mengutuk bangsa Cina, Bangsa India.

Sikit, sikit ada yang mahu menghalau mereka supaya balik semula ke India dan China.

Tetapi kita lupa & tanpa kita sedar, pendatang asing semakin berkuasa sekarang iniJangan sampai terdesak untuk mencapai “sesuatu”, sehingga sanggup menggadaikan negara ini kepada warga asing.

Jangan selepas 10 tahun akan datang, barulah kita semua mahu menyesal. Pada masa itu, menangis mengeluarkan air mata darah pun sudah tidak berguna…

INI BARU SAH DAN BETUL, DIKATAKAN MENANG SORAK NEGARA TERGADAI



No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...