Wednesday 14 November 2012

BERITA BARU MASUK DAN MASIH SEGAR BUGAR!!!!!...ADUN JELAPANG YANG LOMPAT PARTI, HEE YIT FOONG BERKATA BELIAU AKAN PERTAHANKAN DUN JELAPANG, PERAK PADA PRU 13 INI ATAS TIKET BARISAN NASIONAL!!!!!!


Mohon jangan ketawa sampai muntah sebab berita ini boleh membuat anda tergelak sampai pengsan beb!!!!

ADUN Jelapang yang khianati kepercayaan rakyat dengan melompat parti, Datuk Hee Yit Foong  memberitahu bahawa beliau akan pertahankan kerusi DUN tersebut pada PRU 13 nanti atas tiket Barisan Nasional.

ADUN bebas bakal calon BN??

Mudah sangat MCA nak beri laluan.  Sebabnya kerusi tersebut 110% MCA/BN akan tumbang kecundang.. Itu sebab dengan rela dan suka hati serahkan kepada ADUN katak ni.

Masihkah beliau tak sedar lagi ke weh!!!!!!!


8 comments:

  1. biarlah dia nak bertanding, ape salahnya. kalo kita tak suke, kita jangan la undi dia,, kasi dia hilang wang pertaruhan, kan nmudah, tak guna kita bising-bising dan mengutuk dia.... kesian kat dia....

    ReplyDelete
  2. Bagus!Satu kerusi udah dalam tangan weiii......

    ReplyDelete
  3. Moh yob! kita kembalikan PERAK kepada PAKATAN RAKYAAT!!!!

    ReplyDelete
  4. yang sekor katak jantan lagi tu kompom nak pertahan kat tempat yg sama jugak ke?

    memang sah malaysia nak tukar PM lepas PRU13 nih

    ReplyDelete
  5. sah semua katak puru akan jadi calon umno bn haram jadah lancau pada pru13, tumbanglah umno dibawah ketiak najis.

    ReplyDelete
  6. Hari jumpa sebuah kereta proton di Bandar Tun Razak dengan sticker, "Selamatkan GAZA dan PERAK" Kelakar betul yob ni menyamakan Gaza dengan Perak yang dianiaya oleh YAHUDI!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...