Monday 12 November 2012

BIAR GAMBAR SEBAGAI SAKSI BERBICARA!!!!!...SAMBUTAN RAKYAT PADA BR1M 2.0, ANJURAN UMNO BAHAGIAN SUNGAI PETANI KEDAH, DIKATAKAN KURANG MENDAPAT SAMBUTAN!!!!...PUSAT PENDAFTARAN KELIHATAN LENGANG, HAMBAR DAN SUNYI SEPI!!!!!

Gambar-gambar ini dirakam pagi ini 12hb Nov 2012, di sebuah di satu program pendaftaran BR1M 2.0 oleh pegawai dan kakitangan LHDN di Kg Segantang Garam, Sg Petani Kedah anjuran UMNO Bahagian Sungai Petani.

Kelihatan kakitangan dan pegawai LHDN lebih ramai dari pemohon.

Kalau masa permohonan BR1M 1.0, rakyat akan berasak-asak berbut-rebut mau mengisi borang.

Tapi kini suasana sedemikian sudah lenyap ditelan zaman.

Kerusi yang disediakan pula sekadar tak sampai 10 buah itu pun tak sampai separuh ada penghuni.

Adakah memberi mesej jelas yang program anjuran UMNO walaupun pemohon bakal menerima RM500 tidak mendapat sambutan kerana pemohon lebih rela berurus sendiri tanpa perlu bantuan dan khidmat dari mana-mana cawangan dan bahagian UMNO.

Rakyat tidak mau dirinya terasa terikat dan terhutang budi dengan UMNO atas pemberian yang menggunakan wang rakyat dan pembayar cukai ini...RAKYAT PUNYA WANG... UMNO NAK DAPAT NAMA.
Jelas.. Rakyat sudah bijak.

BERI BR1M.. RAKYAT REMBAT... UNDI TETAP KEPADA PAKATAN RAKYAT.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...