Thursday 22 November 2012

BUKTI BERGAMBAR... PACAKKAN BENDERA UMNO DAN BN TIDAK MAMPU MENGHALANG RUMAHNYA DIROBOHKAN OLEH PIHAK BERKUASA TEMPATAN....INI BERLAKU DINEGERI JOHOR... NEGERI UMNO PALING KUAT DIDUNIA!!!!!!


BIAR GAMBAR BERBICARA.....DIMANA UMNO KUAT DISITU RAKYATNYA AKAN DILAYAN MACAM WARGA BANGSAT!!!!
Ternyata kata-kata keramat ini adalah benar belaka.

Rakaman gambar diatas berlaku di sebuah kampong di Kahang Barat, Johor dan bukannya di Pulau Pinang, Kelantan, Kedah maupun Selangor. Negeri UMNO paling kuat didunia. Negeri dimana UMNO dilahirkan.

Walaupun tuan punya rumah memacakkan bendera UMNO dan Barisan Nasional sebagai pemberitahu yang dia adalah penyokong dan pendokong UMNO paling tegar demi menagih simpati dan belas ehsan,  namun ianya tidak diendahkan  sebab UMNO merasakan dia terlalu kuat gagah perkasa di Johor.

Boleh lakukan apa jua kezaliman waima terhadap penyokong tegar sendiri sebab UMNO merasakan dia akan tetap menang bergaya dengan mudah pada PRU 13 nanti.

Inilah dinamakan sokong membawa rebah.


UMNO TUMBANG ISLAM DAN MELAYU GEMILANG... UMNO KECUNDANG RAKYAT SENANG...UMNO BERKUBUR NEGARA MAKMUR.

3 comments:

  1. Rebahkan UMNO-BN sebagaimana mereka merebahkan rumah rakyat.

    ReplyDelete
  2. Akulah penyamun dalam ini negeri..... Sedapnya suara Sudin dengan Ajis

    ReplyDelete
  3. bang. saya orang Felda Kahang Barat bang. takde benda benda ni jadi. yang dirobohkan tu rumah haram di atas tanah yang diceroboh. kawasan tu digazetkan sebagai kawasan hutan simpan yang diteroka untuk tapak pertanian.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...