Friday 30 November 2012

BETUL KE PARTI UMNO SUDAH BERTUKAR NAMA KE UNNO?....UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION KE UNITED NEPALESE NATIONAL ORGANISATION?????



GEMPAR!!!! Kain rentang dipasang diPWTC telah tertera tulis perkataan ' SELAMAT DATANG...PERHIMPUNAN AGUNG UNNO 2012...

Nak katakan ini fitnah jahat kain rentang ini dipasang di PWTC, bangunan Ibu Pejabat UMNO dan tempat berlangsungnya Perhimpunan Agung UMNO kini dan bukannya dipasang diluar.


Semenjak bila UMNO sudah jadi UNNO?

Mengapa perlu disenyapkan dari pengetahuan rakyat? Atau protes secara sinis dikalangan ahli-ahli, penyokong dan pendokong UMNO sendiri?

Apa makna UNNO itu?... United Nepalese National Organisation?

ADMIN MERASAKAN SUDAH ADA RASA MELUAT DIKALANGAN AHLI-AHLI UMNO BETAPA UMNO KINI SUDAH HANYUT DAN BUKAN LAGI KEPUNYAAN WARGA MELAYU.


LIMPAHAN WARGA ASING TERUTAMANYA RAKYAT BANGLADESH, INDONESIA, MYANMAR DAN NEPAL DINEGARA KITA MENYEBABKAN NEGARA KITA SUDAH HILANG IDENTITI SEBAGAI NEGARA KEPUNYAAN MELAYU.



2 comments:

  1. aku tak kesah ler UNNO ker UMNO ker, AMNO ker.. ta[i aku mmg sakit hati dengan kerajaan BN neh yang suka sgt bwk pendatang masuk, samada haram, halal atau haramjadah.. tak tau ape nak jadi Malaysia ni..

    ReplyDelete
  2. ini negara milik najib...kalau yg lain mau rampas...haram jadah katanya hahahaha

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...