Monday 26 November 2012

GEMPAR!!!!!.. SOKONG UMNO HANYA DAPAT SAMPAH!!!!...AHLI, PENYOKONG DAN PENDOKONG UMNO BERANG SEBAB PARTI YANG MEREKA SOKONG SELAMA INI HANYA BERI MEREKA SAMPAH!!!!!!


SOKONG UMNO DAPAT SAMPAH!!!!!

Bantahan 'Tutup Tapak Pembuangan Sampah' oleh penduduk Batu 5,  Kg Md Noor, Parit Sulong, Johor... DUN N 21 Parit Yaani, petang tadi.

Rata-rata yang turun berdemo ini ialah ahli, penyokong dan pendokong UMNO tegar.

Mereka telah rasa diri mereka sudah dianiaya dan ditipu bulat-bulat oleh janji-janji manis para pemimpin UMNO terutamanya ADUN Parit Yaani dan Ahli Parlimen Parit Sulong.

Kampong mereka telah dijadikan tempat pembuangan dan pelupusan sampah.

Undi yang mereka berikan sampah yang mereka dapat.

Penduduk yang sama inilah yang istihar bakal keluar UMNO beramai-ramai sampai nak bubar UMNO cawangan Kg Mohd Noor, Parit Sulong, Johor.


UMNO KINI DIAMBANG TUMBANG... KUBU TERKUAT MEREKA PUN SUDAH GOYANG.

1 comment:

  1. PARTI SAMPAH MAKA PENYOKOnG DAPAT SAMPAHLAH. Takkan dapat lembu, itu untuk ketua, takkan dapat konsesi lebuhraya, itu untuik ketua dan kroni, takkan dapat syarikat kerajaan, itu untuk keluarga ketua dan kaum kerabat. Lu orang taraf sampah dapat sampahlah. Kalau nasib baik jadi pengawal keselamatan, drebar, kerani,cerdik sikit jadilah macai yang dipanggil eksekutif. Tuan punya dapat berjuta-juta, lu orang kuli bawah bonus pun elaik!!! Dah taraf hamba maka jadi hambalah sampai ke mapuh!!!Mana yang taraf hamba kepada Allah swt saja tidak menjadi masalah. Rezeki Dia bagi, buat ape takut kat penyamun? Lu orang sokong penyamun lu orang tanggung sendirilah!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...