Saturday 24 November 2012

SIRI JELAJAH MERDEKA RAKYAT....KHIDMAT DSAI SUDAH TIDAK DIPERLUKAN LAGI????..DSAI SUDAH TIDAK RELEVAN????...


Kalau dilihat dari sambutan rakyat berikan kepada ceramah Jelajah Merdeka Rakyat di Damansara Damai dalam DUN Bukit Lanjan, pada malam Khamis yang lalu, menunjukkan betapa ribuan rakyat turun memberikan sokongan walaupun DSAI tidak disenaraikan sebagai salah seorang penceramah utama.

Rakyat kini akan turun beramai-ramai ke ceramah Jelajah Merdeka Rakyat bukan sekadar mau mendengar pidato bakal PM ke-7 Malaysia, Datuk Seri Anwar Ibrahim tetapi lebih mau memberitahu kepada kerajaan UMNO 1M'sia dibawah pimpinan Najib Razak, rakyat kini sudah bersedia untuk membuat perubahan pada PRU 13 nanti.

With or without DSAI rakyat sudah bertekad mau menobatkan Pakatan Rakyat sebagai parti pemerintah diperingkat pusat.

Aura DSAI amat cukup kuat dikalangan rakyat kini.. Memadai wajahnya diwar-warkan di setiap ceramah Jelajah Merdeka rakyat tanpa perlu beliau menghadirkan diri namun ribuan rakyat akan berikan sokongan padu.

Pada malam Khamis yang lalu Jelajah Merdeka Rakyat Bukit Lanjan di Damansara Damai, para penceramah utamanya terdiri dari YB Elizabeth Wong, ADUN Bukit Lanjan merangkap Exco Kerajaan Selangor, YB R.Sivarasiah dan Timbalan Presiden PAS, Tuan Hj Mohamad Sabu.

Jika diukur dari sambutan yang diberikan malam itu, admin tidak yakin UMNO mampu merampas kembali Selangor dari tangan PKR/PR.

Segala propaganda murahan yang dilakukan terhadap Kerajaan PKR/PR Selangor seperti isu air, Talam, UNISEL dan terbaru 2020 ibu tunggal menyaman kerajaan negeri oleh UMNO tidak akan membuahkan hasil. Rakyat sudah bijak berfikir dan menilai.

Rakaman gambar ehsan MediaRakyat.


1 comment:

  1. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151168362013178&set=a.10151059666658178.434860.190853153177&type=1&relevant_count=1

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...