Tuesday 20 November 2012

KES KHALWAT KETUA PENGARAH KESIHATAN DENGAN ISTERI ORANG.....UTUSAN MALAYSIA SOKONG PELAKU KHALWAT DIBERI PELUANG KEDUA ATAS ALASAN BELIAU SEORANG YANG BERSIKAP MULIA!!!!!!!



Dijangka satu mesyuarat Lembaga Tatatertib Pegawai Tadbir dan Diplomatik ( PTD ) peringkat tertinggi akan bermesyuarat hari ini, untuk menentukan nasib Ketua Pengarah Kesihatan (SKIM U – Perubatan- jawatan tertinggi dalam skim Perubatan)...

Lembaga Tatatertib tersebut difahamkan terdiri dari :-

        Ketua Setiausaha Negara (KSN) (PTD) - Datuk Seri Dr Ali Hamsa
        Pengerusi SPA (PTD) – Tan Sri Mahmood Adam dan…
        Ketua Setiausaha Kementerian Kesihatan Malaysia KKM  (PTD)


Mereka-mereka ini akan akan tentukan nasib Ketua Pengarah Kesihatan Malaysia, Datuk Seri Dr Hasan Abdul Rahman (56 tahun) & juga jururawat gred 41, Wan Syarifah Nooraazmanita Wan Hassan (35 tahun) dalam satu mesyuarat tatatertib di Sabah pada hari ini mengikut  mengikut prosiding jenayah Peraturan-Peraturan Pegawai Awam (Kelakuan dan Tatatertib) 1993.

Enam tindakan yang boleh diambil terhadap mereka termasuk :

      1) diberikan amaran
      2) diturun pangkat
      3) ditahan kenaikan gaji
      4) hilang enrolmen
      5) ditahan kerja
      6) dipecat


Buat masa ini, Datuk Seri Dr Hasan Abdul Rahman diarahkan bercuti dan Timbalan Pengarah Kesihatan, Dr. Lokman mengambil alih tugas sebagai Ketua Pengarah Kesihatan untuk sementara waktu

Utusan Malaysia baru-baru ini di dalam akhbar Mingguan Malaysia menerusi nukilan Awang Selamat mengharapkan orang ramai & termasuklah juga kakitangan Kementerian Kesihatan Malaysia memberikan peluang kedua kepada Ketua Pengarah Kesihatan Malaysia ini, Datuk Dr. Hasan Abdul Rahman kerana Awang Selamat merasakan :

       Pertama:-  Datuk Dr. Hasan Abdul Rahman seorang yang bertangungjawab & mengaku terhadap kesalahan yang telah dilakukannya.
      
        Kedua:-  Dengan sikap bertanggungjawab yang ditunjukkan oleh Ketua Pengarah Kementerian Kesihatan Malaysia ini, Datuk Dr. Hasan Abdul Rahman ini tanpa memberikan sebarang alasan, Awang Selamat merasakan Ketua Pengarah ini mempunyai sikap yang mulia
       
        Ketiga:- Oleh sebab itulah Awang Selamat menerusi nukilannya merasakan anda, anda, anda semua di sini patut memberikan peluang kepada Datuk Dr. Hasan Abdul Rahman
       
        Dan paling admin  tertarik kenyataan Awang Selamat yang merasakan masih ada lagi pemimpin yang lebih teruk perangainya tetapi tidak mahu mengaku kesalahannya. Siapakah pemimpin yang dimaksudkan Awang Selamat?  Kalau dia maksudkan DSAI dan para pemimpin Pakatan Rakyat sudah pasti nama itu disebutnya.. Adakah dia maksudkan dikalangan pemimpin tertinggi UMNO dan BN?


MENGAKU BERSALAH BERKHALWAT DENGAN ISTERI ORANG DISEBUAH HOTEL MEWAH DIPUTRAJAYA DAN DIHUKUM DENDA RM3000 DIANGGAP SEBAGAI PERBUATAN MULIA KE?


INILAH KALAU MENJADI LIDAH BIAWAK RASMI UMNO.. CAKAP BEBRBELIT-BELIT TIDAK KONSISTEN DALAM SATU-SATU ISU DAN PERKARA..CUBA NAK MENJADI WIRA KEPADA PELAKU  KHALWAT DENGAN ISTERI ORANG SEMATA-MATA DIFAHAMKAN PELAKU ITU PENYOKONG KUAT UMNO!!!!

PATUTLAH UTUSAN MALAYSIA LANGSUNG TAK BELASAH PRESIDEN MCA WALAUPUN SECARA TERANG DIA HINA DAN MAKI HAMUN ISLAM MALAHAN DIPERTAHANKAN LAGI......SEBABNYA DIA SEORANG PEMIMPIN YANG BERHATI MULIA

13 comments:

  1. beh. klo rakyat biasa d tngkap khalwat xda d beri peluang kedua

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebabnya;
      rakyat tu haprak! pebuatan tu keji & memalukan AGAMA & bangsa
      jka rkyt marhaen yg mlkukan pkra seumpama itu adlh mlayu, pkra wjib yg nk ditonjolkan adlh 'islam nya'. btapa jelek & hinanya perbuatn tu!
      Ni lah rupa UMNO Be End dlm pntdbiran ngara kita. parti melayu UMNO keparat no lah yg jdikan Umat Melayu Naif Otak nya koloni Be End!

      Delete
  2. Khalwat dan Liwat....yg mana lebih atas????

    ReplyDelete
    Replies
    1. mengaku khalwat dengan bukti dibandingkan dgn menafi liwat tanpa bukti kukuh mana lagi hina? fikir2kan lah.......

      Delete
    2. mana la dia boleh pikir... bukannya dia ada otak.. kalo ada pun penuh dengan najis...

      Delete
  3. apa2 tgk parti dulu.. kalau umno bn semua boleh ampun, kawtim baikkk punya, termasuk hukum agama..

    ReplyDelete
  4. Aik ape kaitan parti politik dengan menteri kesihatan ni..pelik tp benar...huahaha

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Bunuh org vs liwat maner berat?....kalu betul lah bende ni berlaku....????

    ReplyDelete
  7. SUDAH LE UMNGOK, KAU DAH TONGGANG ISTERI ORANG, DAH KENA TANGKAP PURA2 BAIK PULAK. KAU SAMA SIAL DENGAN AWANG KEPARAT TOKOH UMNGOK.

    ReplyDelete
  8. dasar babi..mampos lg baik la

    ReplyDelete
  9. dah tua masih gatal lagi nk main..isteri org pulak 2..cari la ayam2 kt lorong 2 klu nk lepaskn nafsu xda betina bapok ambik sja la jgn pulak isteri orh mau dikebas..mcm bodoh better pecat sja la..

    ReplyDelete
  10. dah tua masih gatal lagi nk main..isteri org pulak 2..cari la ayam2 kt lorong 2 klu nk lepaskn nafsu xda betina bapok ambik sja la jgn pulak isteri orh mau dikebas..mcm bodoh better pecat sja la..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...