Monday 26 November 2012

MASHITAH IBRAHIM AKUI DALAM PARLIMEN.... UMNO TIDAK MAMPU NAK AMBIL TINDAKKAN TERHADAP PAS PASAL DOA KERAMAT UMNO HANCUR, BN KO!!!!!



Mashitah: Tiada tindakan isu doa demi 'dakwah'

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Dr Mashitah Ibrahim berkata keengganan kerajaan dalam mengambil tindakan ke atas pihak yang mendoakan kemusnahan Umno merupakan satu bentuk dakwah terhadap golongan itu.

"Inilah dakwah kerajaan, bagi mereka ruang untuk bertaubat dan bermuhasabah," kata sewaktu menjawab soalan Datuk Tajuddin Abdul Rahman (BN-Pasir Salak) di Dewan Rakyat hari ini.

Tajuddin meminta beliau menyatakan pendirian kerajaan dalam isu doa yang dibacakan adik kepada Mursyidul Am PAS, Nik Razi Nik Abdul Aziz semasa solat hajat sempena muktamar parti itu, 18 November lalu di Stadium Sultan Muhammad IV, Kota Bharu, Kelantan.

Bacaan doa berkenaan menerima kecaman keras daripada pemimpin Umno, sehingga ada di antara mereka yang menyifatkan tindakan itu bercanggah dengan Islam .

APABILA DAH TAK JUMPA DALIL KATA PERBUATAN MENDOAKAN KEHANCURAN UMNO DAN BN KO, ITU SALAH MAKA CARA NAK COVER LINE DAN TUTUP MALU DIKATAKAN UMNO TIDAK AMBIL TINDAKAN ATAS DASAR "DAKWAH:.

DIA INGAT RAKYAT NI BODOH BIN BANGANG MACAM PARA PERWAKILAN UMNO DIPERHIMPUNAN AGUNG UMNO SETIAP TAHUN DI PWTC...APA YANG PEMIMPIN MEREKA CAKAP SEMUA PAKAT ANGGUK DAN SETUJU TANPA PERLU MUNCUITKAN MINDA UNTUK BEFIKIR.

KESIAN JUAK-JUAK UMNO TERMASUK PERKASA, PEKIDA,JATI, GPMS DAN BELIA 4B BERTUNGKUS LUMUS BUAT REPOT, AKHIRNYA KERAJAAN UMNO 1M'SIA LANGSUNG TAK AMBIL POT DENGAN SEMUA LAPORAN POLIS YANG DIBUAT MEREKA.


2 comments:

  1. macm pengantinlah pulak...

    ReplyDelete
  2. kenapa mesti ada perbalahan nampaknya UMNO memang tidak dapat terima kalau parti-parti pembangkang yang memerintah malaysia. apa yang kerajaan buat semua betul,sampai mencaci-caci pihak pembangkang pun rakyat ikut mencaci,tapi kalau sedikit kesalahan pihak kerajaan buat takda siapa pun boleh berkata apa-apa...adilkah semua ini???? rakyat semua bangkitlah perhatikan lah sekeliling kita semua telah dibeli

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...