Monday 12 November 2012

JOM KITA BERKENALAN LEBIH RAPAT TOWKEY KAMERA AES 1M'SIA YANG MENGHIRUP DARAH RAKYAT!!!!!!


SELAGI UMNO MEMERINTAH SELAGI ITU PARA PEMIMPINNYA AKAN HIRUP DARAH RAKYAT SAMPAI KERING KONTANG TINGGAL KULIT DAN TULANG!!!!!

Kapada semua ahli, penyokong, pendokong dan penganut UMNO!!!!.... Adakah saman anda kalian akan dibatalkan secara otomatik dengan hanya menunjukkan kad ahli UMNO anda kepada Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) ?

Atau saman anda akan dibayar oleh para pemimpin UMNO dengan hanya menyerahkan kesemua sama kepada mereka?

Yang kaya raya buat duit dengan menghirup darah rakyat ialah pemimpin UMNO termasuk anak beranak dan kroni mereka.

Yang menjadi mangsa kezaliman UMNO termasuklah ahli, penyokong dan pendokong UMNO yang setia tanpa berbelah bagi menyokong UMNO.

Kalau yang kena saman sekadar rakyat yang bukan menyokong kira ok lagi beb!!!.... Ini tak, habis dia sapu keliling macam tsunami tanpa mengenal mangsa dan rasa belas ehsan.

CUITKAN MINDA DAN TANYA AKAL LOGIK.....BERBALOIKAH SELAMA INI ANDA MENYOKONG UMNO?.

3 comments:

  1. pantatuya la punya hal semua ni.... tk cukup kpl selam, duit rakyat pulak nk di belashnya...!!!

    ReplyDelete
  2. Sama aja...PKR pun ada buat bisnes dan jadi pemilik syarikat dinegeri pembangkang... Kat Kelantan tu tak kan Nik Aziz nak bagi ahli UMNO punya syarikat buat bisnes untuk negeri dia... Samalah Kedah, P.Pinang, Selangor pon... Aduss...benda ni standard dalam mana2 parti politik lah... PKR menang... Dia buat benda yang sama jugak...tah2 lagi teruk dan ganas lagi... Presiden Bini dia, MT anak dia, Penasihat Dia.... Tu pon dah kroni.... Belom menang lagi...

    ReplyDelete
  3. Dah nasib Melayu bodoh suruh sekolah tak mahu suruh ngaji lawan ustaz. Hidup bodoh sampai ke tua. Ditipu hidup hidup oleh ketua pun tak sedar diri. Asal pakai songkok baju Melayu tersengeh sengeh hulur kain batik dan RM10 dah kata orang tu baik. Punyalah bodoh. Sekarang kena tindas separuh je yang sedar. Yang lebih tu masih bongok lagi. Hidup UMNO, Mati Melayu!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...