Tuesday 15 January 2013

MEH TENGOK!!!!....PRESIDEN SUARA WANITA 1M'SIA, KAK PAH HINA KAUM INDIA PULAK DAH SAMPAI KATA MEREKA INI BODOH!!!!!... PULAK DAH!!!!!... BERTAMBAH RAMAILAH WARGA INDIA BERHIJRAH SOKONG PAKATAN RAKYAT!!!!



Adakah beliau maksudkan mahasiswi India yang cukup berani dan berprinsip itu seorang bodoh kerana berbeza pandangan dan belum sempat menyudahkan hujah terus dihalang?

Sebenarnya siapa yang bodoh dalam hal ini?..SIAPA????

Pls grow up Kak Pah...jangan ingat kamu itu berjawatan sebagai Presiden NGO yang ahlinya boleh dikra dengan jari kamu nak berlagak sombong angkuh dan besar kepala.

Bila dah tak boleh tahan kena serang mulalah naik berang.

Kalau apa yang kamu lakukan itu benar masakan para pemimpin UMNO menjauhkan diri dari kamu weh!!!!

Pakailah otak sikit....sekarang ini siapa yang bodoh!!!!!

Jangan nak main sentimen perkauman sempit....Terimalah kenyataan yang diri kamu itu sudah dianggap liabiliti dalam perjuangan 1M'sia yang dibawa Najib Razak sedangnkan Miss Bawani kini sudah dinobatkan sebagai Serikandi Pelajar.

Dengan keculparan mulut kamu serta disalut dengan kesombongan dan keangkuhan peringkat tertinggi telah menyumbang penghijrahan para pengundi kaum India ke Pakatan Rakyat.

KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA KHAIRY JAMALUDDIN DAN TIMBALAN MENTERI PENGAJIAN TINGGI SAIFUDDIN ABDULLAH PUN TAK SETUJU DENGAN KAMU... ADAKAH MEREKA INI JUGA KAMU TAKRIFKAN SEBAGAI BODOH JUGA?

13 comments:

  1. jangan la fitnah macam ni..dia tak tulis india pun..jgn buat assumption mcm tu

    “Yang suka mencaci lagi yang suka menyebarkan fitnah hasutan (untuk menjahilkan orang ramai).”
    (Surah al-Qalam: 11)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minah tu cuma boleh membodohkan orang2 yang dh bersedia utk dibodohkn. Sorry not me. Jdi Presiden tapi jawapan memalukan. What a moron....

      Delete
    2. setuju dgn en shafiq ahmad. harap pemilik omakkau dapat menjaga integriti blog ini. jangan jadi sama macam pihak lagi satu.

      Delete
  2. malu nya kata mewakili ngo tapi bila bermula diskusi sudah nak menunjukkan belang ingat dia siapa sekadar keturunan kimma yang merempat kat malaysia ini . tngk saja video ini sah soheh tahap penjilat kepala taik umnogok .......

    ReplyDelete
  3. sah!!!! abg kita shafiq ahmad x tgok video mahasiswa...kua3

    ReplyDelete
  4. She is the most stupid arrogant woman in Malaysia! Congrats UMNO/BN.

    ReplyDelete
  5. That's right Sharifah. Not worth to argue with you. A stupid moron who never listen and drag others with you. You know that there is nothing right in your left brain and there is nothing left in your right brain. These people are not against their country, they are against the people who spoil the country. One question from me, have you ever being fuck by Anwar since you accused him of having an abnormal behavior?

    ReplyDelete
  6. umno sudah goyang skrg!!!!
    Lisent1001x!!!!!!
    mase utk brubah skrg!!!!

    ReplyDelete
  7. asal bodoh umno....asal umno bodoh

    ReplyDelete
  8. Dia tu....jgnkn jd bini, jd bibik x bergaji pun aku x sudi...ueekkkkk...!!

    ReplyDelete
  9. pleaselah give respect and take respect. jgnlah bersikap sombong dan jgn mati dimakan oleh kesombongan anda sendiri cik syarifah. org tak tengok kaum. org tengok keadilan dan kebenaran. masyarakat akan berdiri di belakang kebenaran. tindakan anda sudah melambau terhadap yang dihormati cik Bavani.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...