Monday 28 April 2014

FACEBOOKER FITNAH ROSMAH MANSOR SEPANTAS KILAT KENA CEKUP .. FACEBOOKER YANG FITNAH KAK WAN BILA LAGI NAK BERTINDAK!!!!!!



Polis dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) digesa untuk mengambil tindakan segera menangani gejala fitnah di laman media sosial yang semakin berleluasa, tanpa sebarang diskriminasi parti politik.

Exco Kerajaan Selangor, Rodziah Ismail berkata, jika perbuatan menggunakan medium media sosial ini tidak ditangani segera dkhuatiri gejala ini merosakkan demokrasi yang ada.

Katanya, fitnah terbaru membabitkan Presiden PKR, Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail juga adalah sangat melampau dan memerlukan tindakan undang-undang pihak berkuasa.

“Saya harap pihak berkuasa dapat mengambil tindakan sewajarnya sepertimana mereka bertindak jika membabitkan parti pemerintah.

“Diharap SKMM dapat mengambil tindakan segera, bukan dalam kes ini (Wan Azizah) sahaja, tetapi semua tidak kira siapa kerana ini perbuatan salah,” katanya kepada Selangor Kini.

Kelmarin, sekeping gambar tersebar di facebook ‘Blue Wave Army’ memaparkan wajah Wan Azizah dengan memakai cermin mata berada di dalam balutan kain kafan putih.

Sekeping lagi gambar memaparkan tiga orang lelaki sedang memasukkan jenazah ke dalam liang lahad sambil diperhatikan orang ramai.

Pada awal bulan ini, seorang pemilik akaun Facebook, Syed Saifullah 25, ditahan oleh sepasukan polis di kediaman suspek di Bandar Universiti, Seri Iskandar, Perak.

Polis turut merampas beberapa barang milik suspek seperti telefon bimbit, komputer peribadi dan beberapa alatan yang lain yang disyaki digunakan dalam penyebaran gambar itu.

Beliau dilaporkan menghina isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor dengan memaparkan gambar cebisan daging mayat manusia yang berkecai dan dikatakan milik Rosmah.

10 comments:

  1. DALAM PKR SENDIRI RAMAI MUSUH WAN AZIZAH.

    DALAM PKR SENDIRI RAMAI KAKI FITNAH.

    PKR KENA SELESAIKAN DALAM SATU SAAT.

    ReplyDelete
  2. DALAM UMNO PUN RAMAI MUSUH DALAM SELIMUT, RAMAI YG KAKI BERMAIN DRAMA , BODEK SNA SNI. RAMAI YG KECEWA DALM DIAM SB PM MELANTIK KATAK KATAK DARI BEKAS PR DAPAT KEDUDUKN SELESA DN BRGAJI BESR. ORG UMNO YG SETIA X PERNH MURTAD PADA UMNO GIGIT JARI....hidup melayu...

    ReplyDelete
  3. Ini sumer poyo..... haktuihhhhhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bdk ni keturunan baka anak haram memang perangai mcam babi.elok ko pg mampos la keturunan nabi adam sekor ni.

      Delete
  4. Ini sumer poyo... haktuihhhhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bdk ni keturunan baka anak haram memang perangai mcam babi.elok ko pg mampos la keturunan nabi adam sekor ni.

      Delete
  5. Ini hanya menggambarkan perangai polis melaya.... kalau org tak respek lagi polis jgn marahkan orang ramai.

    ReplyDelete
  6. Sesiapa yg memerintah dialah berkuasa...ada faham incik-incik dan puan-puan...

    ReplyDelete
  7. Ini sumer poyo.... haktuihhhhhh

    ReplyDelete
  8. Parti komponen kenalah bertindak. Tugas diorang!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...