Thursday 30 October 2014

4 FOTO KANAK-KANAK 3 TAHUN DIIKAT KAKI DAN TANGAN OLEH PENGASUH KEJAM TIDAK BERHATI PERUT YANG MENJADI GEMPAR SELURUH NEGARA.




Butterworth Pulau Pinang- .. Apalah punya kejam dan zalimnya langsung tidak berhati perut punya pengasuh yang di bayar upah.

Lemah dan luluh hati seorang ibu apabila mendapati anaknya berumur tiga tahun diikat dalam keadaan meniarap di rumah pengasuhnya


Muhammad Nor Nalis Esma Abdullah,3 tahun ditemui ibunya Nalita ahmad,38,semasa melakukan intipan di rumah pengasuh itu pukul 10 pagikelmarin


Lebih menyedihkan Nalita,apabila mendengar sendiri pengakuan pengasuh itu yang anak bongsunya itu bukan sahaja diikat tetapi turut dipukul dan dibiarkan kelaparan beberapa kali sebelum ini.


Rumah pengasuh itu berada ditingkat lapan manakala rumah Nalita di tingkat lima Flat Taman Seri Pinang,Sungai Puyu,Butterworth, Pulau Pinang.


Ketua Polis Daerah Seberang Perai Utara (SPU), Asisten Komisioner Polis, Abdul Rahman Ibrahim yang dihubungi pemberita mengesahkan kejadian itu dan berkata,sebaik menerima lapuran ibu mangsa,pengasuh itu ditahan malam itu juga dan kini direman.

9 comments:

  1. Kesian budak ni kena naya

    Tempat ni dekat dgn permatang pauh tau.

    Ada tak adinda segambut melawat? Wussh pesta touch d anjing pi. Budak kena naya tak port. Perbetulkan sikap anda

    ReplyDelete
  2. Ni omakau nk suh azmin pi melawat ni..hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni bodoh ke bengap badigol.. terang2 dah tulis BUTTORWORTH, PULAU PINANG... ada ke tulis butterworth selangor.

      Dah kalau pulau pinang, suruh la Ketua Menteri Tuan Lim Guan Eng turun.. keje nak duk kat opis je.. jadi la mcm jokowi jugak..

      Delete
  3. Manusia no! Bukan manusia pengasuh ru ibu segala iblis..manusia laknat tu jenis pengasuh yg lebih rela pelok anjing daripada layan karenah nakal kanak2 yg dah mememang fitrahnya.nakal..pastikan pengasuh tu dapat hukuman setimpal.

    ReplyDelete
  4. sudh spi msanya stip rumh pngsuh knk2 trutama yg brdaftr supya memsng cctv. klebhnnya ibu bpa bolh pntau ank2 mreka.mlalui hf.

    ReplyDelete
  5. Kalau anak aku...compom aku tinju pengasuh ni...

    ReplyDelete
  6. Aku pon memang aku tomoi siam sampai lunyai pengasuh ni kalau kena kat anak.aku.

    ReplyDelete
  7. Saya memang tak puas hati cara pihak bekuasa layan pengasoh tuh

    Sepatutnya pengasoh ditahan dengan cara sebagaimana dia mendera kanak kanak beromor 3 taon tuh
    - pengasoh itu dipakaikan pampers kemudian ikat kaki tangan seperti menjerut biawak gitu. bawa ke mahkamah dalam kadaan kaki dan tangan berikat serta dipakaikan pampers supaya mudah mudahan dia mendapat insaf dan taubat nasuha

    saya memang tak puas hati chara pihak berkuasa melindongi orang jahat
    kita tidak menganiaya sesiapa, akan tetapi kita hanya berbuat sama sepertimana apa yang telah diperlakukan oleh pengasoh itu ke atas diri pengasoh itu

    Jika tak boleh !!!!!
    Mengapa pada giliran si pengasoh, BOLEH PULAK?????

    SAYA MEMANG TAK PUAS HATI
    KALAU JUMPA DEKAT, 1..2...3.... LEKUP

    Sekurang kurang aku akan ludah muka
    orang jeneh apa tadak rasa kesian belas langsong terhadap kanak kanak

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2226 aku satuju dengan.hang..biak diak gahsa azab dan hina jadi orang yg tak berakal.

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...