Sunday, 19 October 2014

TSKI SUDAH BALIK BERCUTI DARI AUSTRALIA ... TIDAK AKAN LETAK JAWATAN AKAN TERUS LAWAN TETAP LAWAN.



Saya tidak akan mengalah dan meletakkan jawatan sebagai ADUN Pelabuhan Kelang maupun Ahli Parlimen Bandar Tun Razak ... itulah ayat pertama yang keluar dari mulutnya sebaik sahaja tiba dari Brisbane, Australia setelah bercuti hampir 3 minggu.

Saya akan lawan untuk membersihkan nama baik saya .. biar Rakyat Menjadi Hakim Negara pula.

TSKI mendarat di KLIA tepat jam 5.15 pagi tadi dan terus di sambut beberapa penyokongnya di bilik Melor VIP Service Lounge ... TSKI sentiasa kelihatan tenang dan ceria serta bersemangat untuk turun padang memperjuangkan keadilan dan kebenaran.

Apakah negara bakal menyaksikan Kebangkitan Era Reformasi '98 memperjuangkan nasib pemimpin yang teraniaya dan difitnah????

Yang pasti ... Gelombang Reformasi II bakal mengegarkan negara. .. Yang menentang akan hanyut lemas di rempuh tsunami reformasi .. jangan perkecilkan suara rakyat suara keramat.


KEBENARAN ITU PAHIT .. KEADILAN ITU PERIT ... PERJUANGAN ITU SAKIT... RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH .. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DI TOLAK.

71 comments:

  1. cuti hampir 3 minggu? byk duit...oh ya..lupa lak... hutang juta2 rm dah lesap hilang secara magik!

    pelajar2 ptptn tentu nak tau rahsia klahid yg boleh langsaikan hutang jutaan ringgit tersebut. ada sponsor bayar ke? dilupuskan ke? kongsilah rahsia tu. ramai pelajar2 yg berhutang ribuan ringgit akan dpt manfaatnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh ko ni.
      Ko ingat tski sengkek mcm bapakk ko?

      Delete
    2. 0733..
      Bodo.
      Fuck U

      Delete
    3. Kau memang tersangatlah bodoh. Masa kecik emak kau tak jaga sebab tu kau makan taik. Bodoh.

      Delete
    4. TKSI nak cuti kat Europe 3 tahun pun tak salah. Dia ada duit, dia ada gaji. Bukan mcm Emak Bapak Anon 0733... nak makan pun tak mampu.. Kena tunggu duit rasuah BR1M Najib.....

      Patut la bila makan tak berkhasiat.. mak Anon 0733 dok telan air mani si bapak tiap hari masa blowjob.. dapat la anak yg cacat otak.. si Anon 0733 pun belajar sampai darjah 2 saja.. dah dapat mak bapak org miskin

      kah kah kah

      NajiBR1M

      Delete
    5. 0.733..barua azmin dah meroyan..huhuh.sprm tgh gelodak fail pkns.sikit ari boss ko tu kedalam..tungguu

      Delete
    6. Kekurang Ajaran Gang Penyokong Nepotisme (Gang Kajang Move lahh) dan Pendokong Mahligai Segam-Boot dikhabarkan mahu meletak DSWA sebagai Pengerusi Perhubungan PKR Selangor .

      Cukup2lah Kaldai oiiiiiiii. TSKI dimangsakan. Che Gu Bard Dimangsakan, Saifuddin diturunkan pangkat dan sekarang ni Azmin MB mau dilucutkan pangkat sebagai Pengerusi Perhubungan PKR Selangor.

      Dah la suruh angkut ahli naik bas ramai2.

      Reformist2 sejati perlu memecat DSWA sebagai presiden atau membuat parti baru atau kita semua masuk PAS.

      Celaka sangat perangai Gang Kongkang Move dan Keluarga Mahligai Segam_Boot.

      Ptuiiiiihhhh

      Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kota Anggerik, Dr Yaakob Sapari ketika diminta mengesahkan perkara tersebut bagaimanapun memaklumkan tidak mengetahui sebarang perkhabaran mengenainya.

      “Tunggulah sehingga lantikan.. kemudian baru saya jawab.

      “Kita bercakap atas perkara yang tidak pasti… tak bolehlah,” katanya.

      Sumber memaklumkan jawatan Pengerusi Perhubungan PKR Selangor yang disandang Azmin, bakal digantikan dengan Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

      Sementara itu, ADUN Sri Andalas, Dr Xavier Jayakumar ketika diminta mengulas hal yang sama hanya berkata ‘itu keputusan parti’.

      “Tidak.. tidak.. ini keputusan parti. Presiden akan buat keputusan menamakan Pengerusi MPN Negeri. Bila siap, kita akan buat pengumuman,” ulasnya ringkas.

      Perkembangan terbaru itu memberi gambaran bahawa Azmin yang juga ADUN Bukit Antarabangsa itu seolah-olah tidak diredhai parti dan pimpinan tertingginya untuk menjadi menteri besar.

      Malah, Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebelum ini juga mengumumkan parti membuat beberapa rombakan jawatan dalam kepimpinannya.

      Rombakan itu menyaksikan Rafizi diberi kepercayaan memegang dua jawatan penting dalam PKR iaitu naib presiden dan setiausaha agung parti.

      Pelantikan Rafizi itu dikatakan sebagai strategi Anwar untuk ‘mengawal’ Azmin, namun ia dinafikan oleh menteri besar itu. - SUARA.TV

      Delete
    7. Tski ceo pnb ceo guthrie ahli parlimen adun dan mantan mb
      Tski beli bangunan pkr hq cash ada macai anwar bising tiada
      Tski beli bas dan lori reformasi cash
      Tski bayarkan sewa bangunan pkr selangor cash
      Tski sumbang jutaaan wang untuk pkr cas
      Duit tski bukan duit kerajaan negeri

      Kalau dia tak buat itu semua bukan 3 minggu bercuti bertahun bercuti dia boleh.

      Bukan macam ketum gaji rm 1 claim 15 juta

      Delete
    8. nuurul basar, cukup2lah mengampu...
      Fuck U

      Delete
    9. Aku pun boleh cuti 3 minggu overseas. Ngong la mung!

      Delete
  2. Dah dia mmg ahli korporat. Klu x tau dok diam2. Golongan bijak pandai bukan saja dh x masuk umno, pr pun diorg xkan masuk. Bukan mcm ko melayu miskin hina. Dh la miskin, x bole pikir sndiri. Semua nk dengar ketua cakap, pas tu hangguk mcm kuli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sia2 Berjuang Bila Ketua Umum Sendiri Pertahan Nepotisme dan Kezaliman Dari Mati

      Tulang Ikan rasa sia2 perjuangan Tulang Ikan dalam PKR sejak umur 18 tahun apabila Ketua Umum sendiri berjuang untuk daulah keluarga

      Rasa mcm segala pengorbanan Tulang Ikan selama ni mcm tiada makna dan tiada nilai.

      Rasa sia2 segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh arwah bapa Tulang iKAN yang bertungkus lumus membantu membina Keadilan Negeri Sembilan setelah Anwar ditendang dari UMNO dulu. Kadang2 kami kempen sampai terlebih keluar sampai kat Chemor, Gerik dan Jeli menaiki van.

      Penat jerih nak bunuh Kronsima, Nepotisme dan Korupsi tiba2 Ketua Umum sendiri pegi buat kerja tolong benda keji.

      Ketua Umum PKR sendiri bertungkus lumus memastikan kelangsungan dan jangkahayat Nepotism lebih panjang.

      TULANG IKAN

      Delete
  3. Yg puak2 dr pemimpin umno tu pi bercuti lg terok..habis duit rakyat juta2... siap naik jet peribadi lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sampai membadak ....

      Delete
    2. This is not about party this is about No for Nepotisme. Happy this happened at least we can stop the power crazy husband and wife tag team

      As new dictator being born in Selangor, the husband and wife tag team leadership. We can expect more brutal repurcussion to honest leaders like TSKI. Little by little fairness and transparency will be eradicated in Selangor via Segam-Boot Family and Kajang Move-Ninja Turtle Crooks.
      YB Azmin will be powerless against the Segam-Boot's and Ninja Turtle's

      Anwar can go to Permatang Pauh..... please bring your wife there to, and don't forget to bring your coolies like those of Rafizi, Nik Nadzmi and others.

      Delete
  4. Anon 7:33- pemikiran spesis hasan malek aka ahmad maslan...kotor dan jijik.

    ReplyDelete
  5. tuan tanah tak ada apa lah.... maksud tski lawan tetap lawanialah perjanjian2 sebelum dipecat. PKR pun taksuruh tski letak jawatan. Ada ucapan dari mana2 pmpinan pkr suruh tski letak jawatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mohd sahran....Fuck U
      Maksud dia ialah utk bersihkan nama dia drp firnah rasuah oleh gang rapizi hgga dia dipecat. Skarang geng2 itu akan turun naik mahkamah. Ia akan papa kedana membayar saman drp tski.

      Faham sarhan?
      Fuck U

      Delete
    2. Mohd Shahran 8:14 macai gang Segam-Boot atau Anwarinas dlm PKR

      Delete
  6. A new war game in the making. Bravo TSKI. Demi maruah dan harga diri, TSKI wajib lawan. Menjaga maruah juga menjadi salah satu tuntutan dalam islam.
    TSKI tak boleh twrus membisu. Bukalah mulut.supaya rakyat selangor mendapat gambaran sebenar, MENGAPA TSKI DI PECAT
    Dan biar rakyat malaysia kenal siapa sebenar anwar ibrahim
    Dan apa ajindanya.
    Biar kepanasana Wan Azizah, azmin,rafizi dan lain lain.
    Dedahkan apa ajinda DAP yang TSKI tak boleh layan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agenda la....
      Bukan ajinda.

      Fuck U

      Delete
    2. Kata-kata pemimpin PKR yang hari-hari dok torak goreng sampai hangit sana sini jugak di pakai..

      Cubalah pakai Otak Sikit, Mata ..lihat dan telinga dengar...

      Cuba ambik sikap Khalid MB yang dipecat oleh Anwar masih mampu ucap selamat pd Anwar, walau seluruh Jentera PKR mengihina, mncerca, mefitnah Khalid MB.

      Dengan ucapan sinis itu, penyokong sepatutnya mencari kebenaran?

      Isu melawan Perintah Pucuk Pimpinan, Tak Ikut arahan, itu RESMI dan ADAT dlm PKR, Anwar pon tak ikut arahan ketuanya dulu bila disuruh berhenti, letak jawatan? Takkan lupa kotttttt? 1998 bukan lama sangat.

      Jadi siasat lah sendiri, parti PKR siapa yg benar, ikutlah, siapa yang salah tetap salah lah.

      Bermula drp Pemilihan PKR kucar kacir, PKR dah confirm jadi Parti Caca Merba - apa Anwar buat untuk mententeramkan keadaan?

      Lagi pon siapa Anwar dalam PKR? De Facto......... Banyak cantik. Aku boleh kata De-Facto bolasepak PELE.

      Jadi siapa Boss PKR, Anwar atau Wan Azizah?

      Siapa Penasihat Menteri Besar? Kenapa Penasihat Gagal menasihat Menteri Besar?

      So dinasihatkan Rafizi dan rakan2 berambus. Pergi bertapa kat Permatang Pauh. Cerok Tok Kun sana.

      PiiiiiiiiiiiiiiiiraAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH

      Delete
  7. Harap sgt omakkau boleh paparkan kelulusan akademik. Najib razak dan Tghh. Bukan apa takut tersilap org sy pilih sebagai pemimpin. Dan beranikah najib cabar tghh berdebat? Sy berdoa InsyaAllah satu hari nanti biarlah terjadi perdebatan antara pemimpin pembangkang dan pemerintah. Jgn jadikan media2 kawalan pemerintah utk menghentam org sj.. beranikah bg ruang sedikit utk yg kena hentam jwb. Disebabkan sikap menutup ruang bg pembangkang menjawab terjadilah kata2 lucah dan bodoh membodoh tak kurang juga kata2 yg membina dari rakyat bawahan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa merepek nak mintak kelulusan nih. Fuck U la

      Delete
    2. hang ni tak ad perkataan lain dah ka nak sebut, atau masa skolah dulu cikgu ajar yg tu jaa

      Delete
    3. Khalid MB memang terbaik dan amanah. Cuma jadi magsa kerakusan politikus yang menggunakan Kacang Move.

      Kalau pembaca boleh buka minta lebih dari sempadan parti politik. Sudah tentu anda tahu siapa benar siapa merapu. Orang adil tak halau orang baik2 lalu mahu digantikan dengan isteri.

      Fikir2kanlah.

      Delete
  8. Dah mati baru le kita akan menghargainya....
    Mentara hidup, dibelasahnya...
    Sudahnya, dikejar tak dapat, digendong keciciran...
    Itu lumrah kehidupan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rupa2nya yg baru dilantik pun setuju dgn perjanjian air dan kidek.

      Budak2 rapizi & zizah tepok dahi tak sudah2 bila pemimpin betina berselfi air kencing babi dlm cawan besar

      Delete
  9. Aku sokong tski, harap tski akan tubuh parti baru dn bergabung dgn pas utk gelombang reformasi II yg lebih hebat. Aku yakin tski akan mendapat sokongan hebat rakyat demi utk malaysia baru ... insyaAllah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cukuplah tu, sekarang pun dah ada 3 parti melayu, cina ada satu dap.
      Kalu rakyat Malaysia 60% melayu 30% cina. maka setiap pati melayu dapat 20% dan cina dapat hampir 30%.
      - + x :- cina yang menang.

      Delete
    2. Jgn mimpilah pas nak terima tski. Jwpan yg baik ttg isu hutang berjuta juta di lupuskan. Itu yg perlu dijwp dulu. Buktikan dulu.

      Delete
    3. 0858.
      tak tau bersaham
      jgn cerita pasal saham
      nmpk bodo

      Delete
  10. orang orang gaya umno ini ber badan besar , perut boroi dan muka pulak muka muka bahalol sikit..... agak nya akibat hasil makan duit senang. oreang orang melayu bukan bangsa orang kaya raya , kalau ada pun kerja lahanat macam barua atau broker.

    ini bagai anjing gigit tangan yang memberi makan pada nya , dan orang orang jenis ini tidak jujur jauh dari amanah dan secara am nya ber sifat lahanat. gara gara nya jutaan rakyat selangor dapat masalah.

    apa nak di bangga menongkat langit dan lupa daratan ; bukan nya dapat elak seksa kubur. nasi sudah jadi bubur , buat malu mak bapak dan bangsa saja !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 0851 apa ko merapu ni
      ke hulu tidak, ke hilir tidak...

      Fuck U

      Delete
  11. Dari fitna pkr di tubuh dari fitna juga pkr akan berkubur..

    HIDUP KHALID.. HANCUR HANCUR HANCUR KETUM..

    ReplyDelete
    Replies
    1. rader, Hidup Khalid MB. Kami menentang Nepotisme dalam PKR.

      PKR yang ori tak wujud lagi. Yang ada adalah tiruan berjenama abibas yang dibeli di Padang Besar

      Delete
    2. 0854...
      baik punya adu domba ameno nih
      Fuck U

      Delete
  12. Ahaksss..anon anon semua....gaduh tetap gaduh....elok la tu lah kah..kah kah...apa lan nk tgk kelulusan org laen...contoh terdekat bang non ko tu...kikiki...otai pkr ckp blajo pun x abis rupenyee...gaji 1 hinggit elaun 15 juta sampai kesudah tak saman si fekah....kah kah..kah...bang non ko dah rayu tahap gila babi suh ko orang turun guling2 ujung bulan nih.....kah kah kah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abang Zul Kulm ni dulu PKR tu. Takkan lupa kot, Sebelum2008 saya rasa Omak kau menyanjung dia ni. Saya rasalah !!! biar Omak kau confirm

      Gang Kajang move - Ninja Turtle, jangan ikut perangai Abang Zul Kulim Ok?

      Yalahhh harap strategi, macam ke hampas, Kajang Move gagal dan membawa malu. Ataupun dinasihatkan Gang Kajang Move ninja turtle , boleh jadi memohon kepada Zul Kulim untuk jadi pakar strategi. Abang Zul kan timbalan president perkasa.

      Apa lagi Saifuddin n Rafizi, ikutlah nasihat kami. Hantaq pi resume hangpa kat Abang Zul.

      Delete
    2. 9.25 fitnah tu
      Fuck U

      Delete
  13. tambah seribu lgi baru berbaloi...

    ReplyDelete
  14. Yeaayy !! Dpt BR1M lg thun dpn dan pada msa yg sama blh berguling2 lg ats jlnraya tuntut keadilan..bestnyeee

    ReplyDelete
  15. Sudah lah TSKI, hidup ni macam road,sekelas di atas sekelas di bawah.Kamu telah berapa di atas,serkian lama, berilah peluang orang lain pulak buat keje.Ini masa untuk bekerja melawan Umno yang byk meruntuhkan ekonomi ,sosial Dan politik orang melayu.Jangan jadi melayu yang malas Dan Bodoh.Itulah Sebenarnya tujuan reformasi.TSKI sebenarnya beruntung kerana tiada semasa gelombang reformasi ,tapi dapat menjawat jawatan MB.Berilah peluang pada orang lain pula untuk menjalankan Amanah tersebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju. Mungkin khalid tak pernah sedut gas pemedih mata

      Delete
    2. nak jadi mb perlu sedut gas pemedih mata dulu?
      Fuck U

      Delete
  16. Pd yg kuat mencarut.. aku anggap anda sebagai non muslim yg tak pernah kenal ugama islam. Semoga anda diberi hidayah oleh ALLAHtaala. Maaf lah ye sbb dlm blog ni boleh komen Tp dah tak kenal

    ReplyDelete
    Replies
    1. mencarut salah.
      memfitnah betulllll

      Fuck U

      Delete
  17. Langkah masuk naik ke putrajaya bukan langkah satu hari, ianya perlu masa dan tenaga sama jua langkah keluar turun dari putrajaya ianya telah memakan masa bertahun2 berlaku kerosakkan sehingga tidak mampu diperbaiki lagi.umpama buah yang sudah masak jatuh sendiri........ABU...

    ReplyDelete
  18. Saya nak tengok tski tubuh parti sendiri lawan pkr seperti tertubuhnya pkr untuk melawan umno.so saya tidak mahu komen banyak apatah lagi komen itu lucah dan tidak bernilai kepada nilai intelek.Puji melangit tak guna, ujung2 jadi menteri cap ayam membodek sang kang kung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat parti port kelang ker? Berapalah ahli baru ros umngok nak luluskan? Atau tak sempat buat apa2...ngo lensa suruh berehat saja

      Delete
    2. PORT KELANG REVENGE - PKR

      Delete
    3. 10.09...
      Fuck U umeno

      Delete
  19. Anon 10.09
    Nak nilai intelek la kunun....bahasa cap ayam tu cantik ssgt ke.....puuuiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua orang cakap menteri cap ayam, mungkin semua orang merasa terbeban dengan kos sara hidup tapi menteri jawab macam tiada daya intelek.demokrasi ikut suara ramai.

      Delete
  20. taksubnya omakkau dengan TSKI

    ReplyDelete
    Replies
    1. 11.34 pulak taksub sgt dgn bang non...
      ehem....

      Delete
  21. Cuti pkai duit gaji...... Hahaha... Shahidan sampai kena ikat perut woooo... Mantan mb je pun Eeeeeeee.... Adik beradik bn gak nie....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 11.49 tski bukan miskin kedana mcm bapakkk ko
      Fuck U

      Delete
    2. anon 12:59.... kamu cuma pencacai kangkang burit.... ikut bercuti dengan Khalid Ibrahim ke.....cuti free ?

      Delete
  22. Omakkau ikut serta bercuti dengan Khalid Ibrahim ?

    Wah... pencacai bersungguh-sungguh mempertahankan maruah si Khalid gagap wakil rakyat bebas. Jangan risau,....tak lama lagi PAS atau UMNO Baru akan pinang Khalid Ibrahim jadi ahli.....he..he..he..

    Beriya-iya kata...."Saya tidak akan mengalah dan meletakkan jawatan.....siapa yang suruh Khalid Ibrahim meletakkan jawatan sebagai ADUN Pelabuhan Kelang maupun Ahli Parlimen Bandar Tun Razak. ?

    Kenapa syok sendiri....lepas ni boleh berkempen macam Anwar, Rakyat Hakim Negara.... he..he...he..





    ReplyDelete
  23. Terjah...jangan tak terjah..

    ReplyDelete
  24. Omakkau dah jadi blogger parti bebas..weldone

    ReplyDelete
  25. Barisan exco bebas sedang menyambut kepulangan bakal president parti..

    ReplyDelete
  26. Jangan sokong TSKI
    Fuck U

    ReplyDelete
  27. TSKI pergi la bersara jaga cucu. Bagi peluang Azmin Ali memerintah pula. Tak payah sibuk dengan hal negeri Selangor.

    ReplyDelete
  28. Melayu klu kaya ada je dengki.melayu klu kaya meniaga ada je iri.melayu klu pandai bnyk yg caci..melayu klu miskin x de sapa yg peduli...melayu melayu........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bersyukurkah kalau kaya bisnes buta kayu? Kaya ali baba? Atau suka melayu kaya dari politik ?

      Delete
  29. TSKI insan berhati mulia! Sekiranya beliau meletakkan jawatan sebagai ADUN Pelabuhan Kelang dan MP BTR, maka boleh diadakan PRK untuk kwsn2 ni. Bolehkah PKR menang lgi? Dengan kemarahan rakyat Selangor yg sedar akn pemecatan TSKI oleh KETUM yg tiada 'legal binding' tu, alasan2 yg trlalu longgar utk mengesahkn pemecatan itu serta sikap 'kacang lupakan kulit' oleh team KETUM ni, ramai pengundi PKR Selangor akn berpaling tadah! Apa lagi sekiranya PAS juga sanggup bertanding di kawasan2 ni! Tetapi insan bernama TSKI ini tidak mudah melatah,,tidak bersifat pendendam dan masih percaya dgn kebolehan yg afa dlm diri beliau serta masih berjiwa rakyat! Yg ppenting, saman aje mereka yg telah bnyk menabur fitnah semata-mata atas kepentingan diri dan kroni sendiri! Deklarasi Permatanng Pauh hnya akan jadi air liur basi shj! TSKI - Lawan tetap lawan!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...