Saturday 18 October 2014

HUJAN BARU 10 MINIT, HENTIAN BAS SEKSYEN 20, SHAH ALAM DAH BANJIR .... MOHON AZMIN TURUN PADANG BUAT TERJAHAN MAUT.



Baru sahaja hujan lebat  tidak sampai 10 minit, jalan hadapan hentian bas di Seksyen 20, Shah Alam sudah digenangi air .

Suasana tersebut sekaligus mencetuskan suasana panik terhadap pembonceng motosikal yang meninggalkan motor mereka untuk berlindung di situ kerana, limpahan air hujan tersebut hampir-hampir ‘menenggelamkan’ motor mereka.

“Saya baharu sahaja berhenti ‘parking’ motor saya disini, hujan terlalu lebat… tetapi baru sahaja ‘parking’, motor saya dah hampir hanyut, jadi terpaksalah saya ubah dengan kadar segera,” kata seorang pembonceng motorsikal tersebut yang hanya ingin dikenali sebagai Ahmad.

Dalam pada itu, pemerhatian Sinar Online mendapati punca kejadian itu terjadi adalah disebabkan oleh keadaan parit yang tersumbat dan keadaan tempat menunggu bas tersebut yang terlalu rendah sehingga mudahnya aliran air ‘berkumpul’ di kawasan tersebut.

Oleh itu, kepada pihak berkuasa tempatan diharap turun padang menyiasat punca tersebut, bagi memastikan tidak berlakunya sebarang kejadian yang tidak diingini.


MOHON SEMUA YANG DIBERIKAN AMANAH DAN TANGGUNG JAWAB AGAR TURUN PADANG BUAT TERJAHAN .. JANGAN LUPA JEMPUT MB SELANGOR KITA SEKALI SEBAB PERMASALAHAN INI DIKATAKAN AKAN DAPAT DISELESAIKAN DENGAN SEGERA.

18 comments:

  1. Sudah2lah Omak Kau...Dendam kesumat kau terhadap Azmin makin menebal dan menjadi2. Sikit2 kau suruh Azmin turun padang. Dulu masa TSKI jadi MB apa pun berlaku tak pernah pulak kau tulis kerah TKSI tutun padang. Azmin sbgai MB taulah kerja dia tak payah kau nak kerah dia dlm blog kau. Klau Azim tak buat kerja dia biar rakyat yg menghukum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak sangat kebodohan omak kau. Apa azmin boleh tahan hujan ke? Mahfum satu hadith "seorang wanita yg soleh lebih baik dari 1000 lelaki yg soleh, seorang wanita yg jahat lebih jahat dari 1000 lelaki yg jahat"

      Delete
    2. SOKONG OMAK KAU!!!

      Kalau perbuatan zalim terhadap DSAI tak dapat di lupakan .

      begitu jugalah dg perbuatann zalim terhadap TKSI memang tak dapat k dilupakan.apa lagi ia tidak mempunyai apa2 asas langsung.

      Delete
    3. Fuck U.
      Ko ingat senang jadi mb
      Ko ingat mb baru bole duduk goyang2, pusing2 atas kerusi sambil tersengih2 kat wartawan?

      Bila jadi lembu, kita pegang pd tali......

      Delete
    4. UTK KAKI FITNAH/ KAKI AMPU/ KAKI BODEK/ MACAI UMNGOOK/ HANJING & BABI BELAAN:

      FUCK U

      Delete
    5. Macai umngok mmperbodokn diri dulu kini & selamany.semoga konsisten mengekalkn kebodohan mcai umngok ke tujuh ktrunan.taikniah diberikn!!!

      Delete
    6. 19:02..Fuck U

      Delete
  2. Jangan busuk hati omak kau. bawa mengucap. Kalau Azmin Ali asyik terjah... dah tak buat keje lah. Azmin Ali dah jadi suparman dan bukan MB. Kalau bodoh pun.. diskounlah sikit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fuck U
      Abis tu nak suruh bapakkk ko redah?

      Lembu pegang pd tali. Ingat turr

      Delete
  3. Syokk kat azmin la tu

    ReplyDelete
  4. Pembonceng tu orang yang duduk di belakang motor si pembawa motor dipanggil sebagai penunggang...salah istilah tu omak kau

    ReplyDelete
  5. Come on la azmin... wan azizah pon boleh selesaikan masalah banjir kat kajang.. tak kan tu pon tak leh buat.. tu la, menyibuk sgt nk jadi mb. Dah dpt jd mb, sila buat keje..

    ReplyDelete
  6. Macam sial punya komen..

    ReplyDelete
  7. Omak kau ni dh lame menjando..payah dpt Bettina mcm ni..

    ReplyDelete
  8. Bila banjir bermakna air sudah banyak dalam negeri Selangor..SYABAS tidak boleh lagi meletakkan Selangor dalam krisis air di garisan merbahaya.

    Azmin Ali hari ini sibuk.... sila panggilkan Khalid Ibrahim dan omakkau boleh iringi beliau turun padang.... selesaikan masaalah banjir di Shah Alam. he..he..he.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...