Saturday 18 October 2014

BETUL KAH ACARA FLASH MOB RAKYAT HAKIM NEGARA DI KULAI HARI INI MENDAPAT SAMBUTAN HEBAT????????


"Flash Mob Solidariti Bersama DSAI - Gerakan Rakyat Hakim Negara di Kulai, Johor hari ini. Sambutan orang awam hebat! Lawan tetap lawan!"

Seperti biasa, itu depa kata bukan rakyat yang melihat dengan mata kepala sendiri yang berkata. ... depa maksud Omak ialah AMK Johor di laman sosial Facebook.

Realitinya????? .. Dengan gambar-gambar yang mereka muat naik, boleh lihat, fikir dan nilai sendiri .. penunggang dan pembonceng motosikal pun lalu depan peserta Flash mob buat muka sardin tidak ambil port... Kalau sambutan hebat sudah pasti jika ikut hukum akal logik, akan menoleh kebelakang dengan muka senyum riang dan angkat tangan ... tetapi adakah ini berlaku?????.. bukannya sebuah tetapi tiga buah motosikal dalam satu masa.

Ini yang dinamakan kenyataan syok sendiri dengan tidak mau menerima realiti .. masih bersifat sindrom nafi betapa jika AMK keseorangan sambutan cukup hambar dan suam-suam kuku.

Nampaknya tempias Langkah Kajang sudah sampai ke negeri Johor juga.

Penyakit kronik AMK kini ialah enggan mau menerima kenyataan dan bersifat merendah diri hulurkan ranting zaitun mohon maaf atas keceluparan menghina dan menghentam kepimpinan PAS secara keterlaluan.

Masih berhidung tinggi dengan berlagak lupa diri  .. kalau ini masih berterusan, maaf cakap jangan nak mimpi Putrajaya di tawan malahan negeri yang sediakan ada silap-silap terlucut dari genggaman.

Perlu lakukan sesuatu untuk tangani suasana yang mengusarkan ini.


KEBENARAN ITU PAHIT .. KEADILAN ITU PERIT ... PERJUANGAN ITU SAKIT... RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH .. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DI TOLAK.


32 comments:

  1. Dulu aku ingat lg buat flash mob pun kene tahan....sekarang ni dh mcm org promosi jualan lelong lh pulak .... dh x de uuuumph nye lagi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kekurang Ajaran Gang Penyokong Nepotisme (Gang Kajang Move lahh) dan Pendokong Mahligai Segam-Boot dikhabarkan mahu meletak DSWA sebagai Pengerusi Perhubungan PKR Selangor .

      Cukup2lah Kaldai oiiiiiiii. TSKI dimangsakan. Che Gu Bard Dimangsakan, Saifuddin diturunkan pangkat dan sekarang ni Azmin MB mau dilucutkan pangkat sebagai Pengerusi Perhubungan PKR Selangor.

      Dah la suruh angkut ahli naik bas ramai2.

      Reformist2 sejati perlu memecat DSWA sebagai presiden atau membuat parti baru atau kita semua masuk PAS.

      Celaka sangat perangai Gang Kongkang Move dan Keluarga Mahligai Segam_Boot.

      Ptuiiiiihhhh

      Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kota Anggerik, Dr Yaakob Sapari ketika diminta mengesahkan perkara tersebut bagaimanapun memaklumkan tidak mengetahui sebarang perkhabaran mengenainya.

      “Tunggulah sehingga lantikan.. kemudian baru saya jawab.

      “Kita bercakap atas perkara yang tidak pasti… tak bolehlah,” katanya.

      Sumber memaklumkan jawatan Pengerusi Perhubungan PKR Selangor yang disandang Azmin, bakal digantikan dengan Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

      Sementara itu, ADUN Sri Andalas, Dr Xavier Jayakumar ketika diminta mengulas hal yang sama hanya berkata ‘itu keputusan parti’.

      “Tidak.. tidak.. ini keputusan parti. Presiden akan buat keputusan menamakan Pengerusi MPN Negeri. Bila siap, kita akan buat pengumuman,” ulasnya ringkas.

      Perkembangan terbaru itu memberi gambaran bahawa Azmin yang juga ADUN Bukit Antarabangsa itu seolah-olah tidak diredhai parti dan pimpinan tertingginya untuk menjadi menteri besar.

      Malah, Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebelum ini juga mengumumkan parti membuat beberapa rombakan jawatan dalam kepimpinannya.

      Rombakan itu menyaksikan Rafizi diberi kepercayaan memegang dua jawatan penting dalam PKR iaitu naib presiden dan setiausaha agung parti.

      Pelantikan Rafizi itu dikatakan sebagai strategi Anwar untuk ‘mengawal’ Azmin, namun ia dinafikan oleh menteri besar itu. - SUARA.TV

      Delete
    2. anon 1754 tulus merapa bikin apa.....pergi ajak omakkau pergi makan satay kajang lah lagi baik....

      Delete
    3. 1754...Fuck U

      Delete
  2. APA punya mangkuk la. Ibrahim Ali pun boleh panggil ramai. Gang kajang move hingaq lebih bukan baguiih pun.

    Weiii rafizi n Nik nadzmi. Pi belajaq kat broader Azmin n che GU bard macam mana Mau bikin.

    Masalah Abang non mai cherok took kun dia pircaya pembodek Dari warrior parti. Ialah families mahligai segam-boot mesti dipertahankan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woiiiiii cukup2 la nak bagi jawatan kat Bini Kamu tu. Woiii Mat Matang Pauh!!
      Lu dengar tak !!!!

      Delete
    2. 1720/ 1758... Fuck U

      Delete
  3. Dah tak laku jgn Jadi Flasher haaaa. Tayang ANU!!!!!

    ReplyDelete
  4. Kami ahli2 PKR bawahan dah fedp up tahap gaban dgn kebodohan strategi PKR dan meloya sebab Boss PKR pun dok layan baikkk torak kelas pertama gang2 Kajang Move

    Cuba suruh Boss2 PKR jawab satu per satu isu2 ni. Bubuh kat youtube. Kalau logic kami terima, kalau jawapan bodoh kami buang monitor PC keluaq kat tingkap.

    Reformasi mesti bermula dalam Parti. Reformasi semua, katakan tidak pada Nepotisme Kezaliman

    ReplyDelete
  5. Sia2 Berjuang Bila Ketua Umum Sendiri Pertahan Nepotisme dan Kezaliman Dari Mati

    Tulang Ikan rasa sia2 perjuangan Tulang Ikan dalam PKR sejak umur 18 tahun apabila Ketua Umum sendiri berjuang untuk daulah keluarga

    Rasa mcm segala pengorbanan Tulang Ikan selama ni mcm tiada makna dan tiada nilai.

    Rasa sia2 segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh arwah bapa Tulang Ikan yang bertungkus lumus membantu membina Keadilan Negeri Sembilan setelah Anwar ditendang dari UMNO dulu..

    Penat jerih nak bunuh Kronsima, Nepotisme dan Korupsi tiba2 Ketua Umum sendiri pegi buat kerja tolong benda keji.

    Ketua Umum PKR sendiri bertungkus lumus memastikan kelangsungan dan jangkahayat Nepotism lebih panjang.

    TULANG IKAN

    ReplyDelete
  6. Dek Rafizi, PR mungkin hancur.
    Dek Rafizi, PKR gadoh PAS.
    Dek Rafizi, PAS gadoh DAP.
    Dek Rafizi, keyakinan rakyat pada PR jatuh menjunam.
    Dek Rafizi, Anwar kena maki.
    Dek Rafizi, PAS, PKR berpecah

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 1735... apakah kamu sedang berzakar kah ...?

      Delete
    2. 1735/ 1819/ kaki fitnah/ kaki ampu/ kaki laga:

      Fuck U

      Delete
  7. Budak2 amk ni budak2 x cukup akal, Bersemangat tinggi tp tk pakai otak, perangai sebijik kebudak budakan, sayap mengipas boleh lh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budak2 puterea um took:

      Fuck U

      Delete
  8. Kepada Ketua Umum, President, Setiausaha Agung, Ketua AMK dan lain2


    Che Gu Bard kamu halau. TSKI kamu halau. Masalah Felda tak dengar.

    Masalah rakyat marhaen tak peduli. Ada datang jengok kat flat2. Ada jengok anak yatim? Ada jengok Maahad Tahfiz? Ada buat gotong royong rumah orang cacat?

    Seburuk2 PAS unit AMAL dia rajin jugak buat kerja amal repair rumah orang miskin, tolong orang banjir.

    Seburuk2 Che Gu Bard. dia bersama rakyat Marhaen,

    Seburuk2 TSKI, Anak yatim, Sekolah Ugama, rakyat berpendapatan rendah bukan sahaja hujah tapi tetap disantuni dgn hemah.

    Seburuk2 ANAK, mereka perihatin kpd rakyat Felda tanpa mengenal garisan politik

    Se Cool Cool kamu semua yg berpangkat dalam PKR takder atau kurang sangat buat benda2 tu. Sampaikan Arwah Ustaz Ramli Ibrahim (Setiausaha Agung Keadilan Pertama) meninggal pun kamu tak peduli. Alasan tak sempat !!!!!!!!! Pirahh


    Cuba Pikiaq sikit rakyat memerhati. Orang buat reformasi 1998 sebab mahukan yg terbaik untuk rakyat bawahan. Kamu semua mengkhianati perjuangan ini kerana untuk mempertahankan keluarga boss dan pangkat

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...orang yang mabuk dalam pesta arak pun tidak gila seperti kamu..

      Delete
    2. Unknown/ nuurul basar 1738...

      Fuck U

      Delete
  9. Selagi tak sampai berita yang sebenar, janganlah dihukum yang tak bersalah. Jika benar dgn apa yang berlaku, hukuman pasti akan sampai. Wajar diingat...PAS, PKR & DAP masih lagi diawal peringkat penyantunan. Bersabar dalam berbuat dan terus dalam mengamalkan ciri² politik kerohanian. Awas dengan muslihat bN yg mula menusuk keris dari belakang. Perhatikan dgn baik...dan bacalah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menusuk keris dibelakang tu kerja kaum Luth tu. Kena telan bumi.

      Delete
    2. Cer teka keris sape yg x bersarung, bukan ape semendang terhunus je, kalau x menikam tertikam....he he he

      Delete
    3. 1756...Fuck U

      Delete
  10. Allah SWT itu sebaik-baik pembalas tipu daya.... enkorang tak sedar lagi atau tak sedar diri...

    Nampak ! Telingo omakkau jadi merah ! Kalau tak nampak, alamat nak mampuih la tu.... he..he... tak nak ke LKS jadi MB lepas Azmin ? Tujahan keris di belakang belum reda lgi niih...

    ReplyDelete
  11. hal peribadi tak perlu seret rakyat. rakyat akan turut serta jika ini bagi mempertahankan rakyat. kami perlukan hak rakyat, bukan hak pemimpin.

    ReplyDelete
  12. takde gambar anwar ?

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...