Sunday 3 February 2013

KISAH BERGAMBAR GEMPAR TAPI BENAR!!!!... UMNO/BN BERI LIMAU BUSUK KEPADA RAKYAT SEMPENA TAHUN BARU CINA!!!!!



Heboh dialam maya betapa UMNO/BN beri limau yang sudah busuk kepada rakyat sempena Gong Xi Fa Cai @ Tahun Baru Cina.

Sanggup bayar RM3 juta untuk penyanyi Korea Selatan PSY, nyanyikan hanya untuk sebuah lagu sempena Rumah Terbuka Tahun Baru Cina di Pulau Pinang akan datang, tetapi beri kepada rakyat limau busuk!!!!

PENYANYI KOREA SELATAN DIJULANG... RAKYAT DILAYAN TAK UBAH MACAM BINATANG!!!!

4 comments:

  1. ini lagi satu bolo punya olang. satu kotak limau, ada 20-30 biji. kalang2 memang ala 1-2 biji yg busuk. lu kasi buang la... habis celita. ini sama mcm pemimpin tua dan busuk mcm tok gulu. lu olang kasi buang lah... simpan olang tua busuk buat apa..

    pemerhati dap

    ReplyDelete
  2. itu limau busuk sama macam itu olang yg bagi,hati manyak busuk ooo....

    ReplyDelete
  3. Limau busuk ni 'low grade' punye. Mengikut sunnah rasulullah sekiranya kita hendak memberi hadiah maka hendaklah kita memberi yang terbaik ataupun yang sama dengan apa yang kita guna dengan niat kerana syiar islam demi Allah s.w.t. ini perkara yang tidak disengajakan. Next time, ikut sunnah rasulullah s.a.w pasti selamat.

    ReplyDelete
  4. semua buta...yang duk cakap mcm2, hentam parti politik...kerana sebijik dua limau yang busuk boleh jadi isu...byk lagi yang lebih penting utk dibincangkan...benda tu kecik...mcm tiada nama ckapkan buang saja lah yg busuk...kita mana tau buah itu busuk dalam kotak...yang menjalankan tugas org tengah...melaun betul la...ckap bukan2...mcm kontractor la....sub ngan contractor lain...mcm tu la kes sebenarnya.....xyah la jadi isu limau ...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...